شنبه , 15 اردیبهشت 1403 - 10:59 بعد از ظهر

‌‌‌حذف دسته جمعی فالوورهای فیک روبیکا

شبکه اجتماعی روبیکا از دو بخش کاملاً متفاوت با نام‌های روبینو و پیام‌رسان تشکیل شده است که ویژگی‌های متفاوتی نسبت به همدیگر دارند. در بخش روبینو مثل اینستاگرام، افراد می‌توانند یک پیج عمومی را دنبال کنند و از تمام اتفاقات پیج آگاه شوند. همچنین در بخش پیام‌رسان روبیکا، افراد با داشتن شماره تلفن یا داشتن لینک کانال یا گروه شما در پیام‌رسان، می‌توانند با شما ارتباط مجازی مثل تماس صوتی، تماس تصویری یا ارسال متن و…داشته باشند.

این موضوع باعث می‌شود که گاهی مواقع ما با دنبال کنندگان فیک یا غیر واقعی در پیج روبینو یا با افراد ناخواسته‌ای در پیام‌رسان روبیکا روبه‌رو شویم و تمایل به آنفالو کردن یا حذف آن‌ها از پیج روبینو یا بخش پیام‌رسان روبیکا داشته باشیم. از آنجایی که این دو بخش ماهیت کاملاً متفاوتی نسبت به همدیگر دارند، برای حذف فالوورها یا دنبال کنندگان در بخش روبینو و برای حذف اعضای کانال یا گروه پیام‌رسان باید از دو روش کاملاً متفاوت استفاده کرد. در این مقاله قصد داریم برای شما همراهان همیشگی، روش حذف دسته جمعی فالوورهای فیک روبیکا را توضیح دهیم.

بهترین روش حذف دسته جمعی فالوور های فیک

بعد از آن‌که مطمئن شدیم فالوور فیک یا عضو ناخواسته ای در روبیکا داریم، ابتدا نرم افزار روبیکا را بروز رسانی می‌کنیم تا بهتر و سریع‌تر به نتیجه مطلوب برسیم. حالا بر اساس این‌که آن مورد فیک یا عضو ناخواسته کجای شبکه روبیکا وجود دارد، باید از یکی از روش‌های زیر استفاده و آن مورد را آنفالو یا حذف کنیم.

بهترین روش حذف دسته جمعی فالوور های فیک

روش حذف در بخش روبینو

ابتدا وارد بخش روبینو می‌شویم و اگر تعداد فالوورهای فیک پیج روبینو برای حذف کم بودند، از روش دستی آن‌ها را تک‌تک انتخاب می‌کنیم و سپس به صورت تک‌تک آن‌ها را آنفالو و مسدود می‌کنیم. با این کار فالوورهای فیک پیج روبینو از پیج روبینو حذف می‌شوند، اما اگر تعداد فالوورهای فیک برای حذف زیاد بودند، استفاده از روش دستی کار خسته کننده‌ای محسوب می‌شود. در این حالت باید از اپ استورهای ایرانی مثل بازار یا مایکت، نرم افزاری به نام آنفالویاب روبیکا و روبینو را پیدا و آن را روی گوشی نصب کنیم. بعد از اتمام نصب نرم افزار، می‌توانیم فالوورهای فیک موجود در پیج روبینو را به راحتی حذف کنیم. متأسفانه این برنامه‌ها نمی‌توانند فالوورهای ناخواسته پیج روبینو را حذف کنند و برای حذف فالوورهای ناخواسته باید از روش حذف دستی فالوور استفاده کنیم. حتماً حضور ذهن داشته باشید که برنامه حذف دسته جمعی فالوور مختص روبیکا را بر اساس سیستم عامل گوشی، روی گوشی نصب کنید چون تعداد برنامه‌های حذف دسته جمعی فالوور فیک در اپ استورهای ایرانی و خارجی زیاد هستند و اکثرشان برای اینستاگرام موثر واقع می شوند و برای پیج روبینو به هیچ عنوان موثر نیستند.

روش حذف در بخش پیام‌رسان

گاهی مواقع افراد دوست دارند افرادی را از بخش پیام‌رسان روبیکای خودشان حذف کنند، اما راهکارش را بلد نیستند. آن‌ها با داشتن شماره تلفن روبیکای شما یا داشتن لینک کانال یا گروه شما می توانند در پیام‌رسان روبیکا ارتباط برقرار کنند. اگر مالک کانال یا گروهی در پیام‌رسان روبیکا هستید یا در بخش پیام‌های دوستان، فرد ناخواسته یا مزاحمی را می‌بینید، به راحتی می‌توانید آن را حذف کنید. برای این کار کافی است آن فرد یا افراد را انتخاب کنید و به صورت جدا جدا یا دسته جمعی اقدام به حذف آن‌ها کنید.

روش حذف در بخش روبینو

نتیجه گیری

امروزه تعداد نرم افزارهای حذف دسته جمعی فالوورهای فیک برای روبیکا کمتر از گذشته هستند. پس بهتر است که در بازه‌های زمانی مشخصی مثلاً ماهانه، تعداد فالوورهای فیک بخش روبینو یا اعضای ناخواسته کانال و گروه پیامرسان روبیکا را چک کنیم تا قبل از آن که زیاد شوند اقدام به حذفشان کنیم.

مطلب پیشنهادی

نقاشی صورت گرگ ساده

نقاشی صورت گرگ ساده

نقاشی و رنگ آمیزی برای کودکان و گاهی برای بزرگسالان جذاب می باشد. بیشترین نقاشی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *