پنجشنبه , 20 اردیبهشت 1403 - 6:26 بعد از ظهر

رنگ موی دخترانه بدون دکلره

 

دکلره کردن مو یکی از روش هایی است که با استفاده از آن تمامی رنگدانه های مو از آن خارج می شوند و رنگ سفید به خود می گیرد. این فرآیند می‌تواند باعث شود رنگ بهتر روی موها باقی بماند، اما می‌تواند آسیب‌های جدی به مو وارد کند. بسیاری از خانم های جوان به دنبال رنگ موی دخترانه بدون دکلره هستند تا بتوانند با کمترین آسیب ممکن به موهای خود رنگ و شکل جدیدی بدهند. در این مقاله سیب قصد داریم به چند مدل رنگ مو دخترانه بدون دکلره بپردازیم و شما را بیشتر با این رنگ ها آشنا کنیم.

10 ترکیب رنگ موی دخترانه بدون دکلره

۱. رنگ موی یاقوتی

یکی از رنگ های زیبا بدون دکلره که باعث شادابی بیشتر صورت می شود، رنگ یاقوتی است. برای به دست آوردن این رنگ باید رنگ ماگما یا قرمز توت فرنگی را با رنگ ماهاگونی، رنگ شرابی و اکسیدان ۶ درصد ترکیب کنید و آن را روی موهای رنگ نشده خود قرار دهید.

۲. رنگ موی زیتونی

برای بدست آوردن این رنگ مو باید رنگ موی زیتونی پایه ۷ را با مقدار مساوی رنگ موی زیتونی پایه ۶ ترکیب کنید و در نهایت به آن واریاسیون های نقره ای و سبز بیفزایید. این ترکیب را با مقدار دو برابر اکسیدان ۶ درصد مخلوط نموده و آن را روی موهای خود قرار دهید.

۳. رنگ موی سرمه ای

رنگ موهای فانتزی به خصوص رنگ مو سرمه ای در بین جوانان طرفداران مخصوص به خود را دارند. برای بدست آوردن این رنگ مو اگر موهای شما قبلا رنگ شده اند و پایه آنها ۶ یا ۷ است، می‌توانید یک پیمانه پودر دکلره آبی را با واریاسیون آبی و اکسیدان ۶ درصد ترکیب نموده و آن را روی موهای خود قرار دهید. اگر موهای شما کاملا مشکی است و قبلاً آن‌ها را رنگ نکرده اید می توانید مواد بالا را با اکسیدان ۹ درصد ترکیب کنید و رنگ سرمه ای دخترانه روی موهای خود به دست بیاورید.

۴. رنگ موی دودی

برای به دست آوردن این رنگ پودر دکلره خاکستری را با رنگ هایلایت کروماتیک و رنگ دودی شماره ۷ و اکسیدان ۶ درصد ترکیب کنید و آن را روی موهای خود قرار دهید. این ترکیب بعد از مدت زمان حدود یک ساعت روی موهای شما رنگ باز می‌کند و رنگ زیبا و دخترانه به موهای شما می دهد.

۵. رنگ موی مسی

اگر از استفاده از رنگ هایی که تناژ قرمز دارند لذت می برید رنگ موی مسی گزینه ای مناسب برای شماست. برای به دست آوردن رنگ موی مسی باید رنگ مسی شماره ۷ و رنگ قرمز شماره ۷ را با اکسیدان ۶ درصد و واریاسیون مسی ترکیب کنید. این ترکیب را بعد از حدود ۴۵ دقیقه تا یک ساعت با استفاده از آب و نرم کننده بشویید.

۶. رنگ رزگلد

اگر ظاهری ظریف دخترانه دارید، رنگ رزگلد می تواند گزینه ای مناسب برای شما به شمار برود. برای به دست آوردن این رنگ روی موهایتان باید پودر دکلره صورتی را با پودر دکلره یاسی، هایلایت یاسی، هایلایت نقره ای، رنگ مسی پایه ۸ و اکسیدان ۶ درصد ترکیب کنید و آن را روی موهای خود قرار دهید. یکی از نکاتی که در این زمینه باید مد نظر داشته باشید این است که موهای شما حتماً باید پایه ۷ داشته باشند تا این رنگ روی موهای شما باز شود.

۷. رنگ شکلاتی

رنگ هایی که موهای شما را تیره تر نگه می دارند، باعث پایین آمدن سن شما می شوند و رنگ شکلاتی یکی از مهم ترین آن هاست. برای به دست آوردن رنگ شکلاتی می توانید رنگ شکلاتی پایه ۷ را با رنگ دودی پایه ۷، واریاسیون دودی و بنفش و سبز اکسیدان ۶ درصد ترکیب نموده و آن را روی موهای خود قرار دهید.

۸. رنگ صورتی

برای به دست آوردن این رنگ باید پودر دکلره صورتی را با پودر دکلره رنگ مسی ترکیب کنید و سپس رنگ صحرایی پایه ۸ را به مواد بیفزایید. سپس اکسیدان ۹ درصد را به مواد دیگر بیفزایید و روی موهای خود قرار دهید.

۹. رنگ قرمز شرابی

برای به دست آوردن این رنگ، قرمز شماره ۶، شرابی شماره ۶ و ماهاگونی شماره ۶ را با واریاسیون بنفش و آبی و اکسیدان شماره ۲ ترکیب کنید و آن را به مدت یک ساعت روی موهای خود قرار دهید.

رنگ بنفش

برای به دست آوردن این رنگ پودر دکلره بنفش را با اکسیدان ۶ درصد و شامپوی ضد زردی ترکیب کنید و آن را روی موهای خود قرار دهید. برای به دست آوردن این رنگ در ابتدا باید موهای خود را با رنگ سه صفر روشن کرده باشید.

 

 

 

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *