شنبه , 1 اردیبهشت 1403 - 6:00 بعد از ظهر

خرید اینترنتی رنگ موی خارجی

 

ممکن است به مرور زمان از ظاهر خود خسته شوید و بخواهید ظاهر خود را تغییر دهید. هیچ چیز به اندازه یک رنگ موی جدید به شما احساس جذابیت و شادابی نمی دهد. برای خانم ها موهای جذاب و دلربا یکی از دغدغه های اصلی است. اکثر خانم های ایرانی برای این تغییر دست به رنگ کردن موها می زنند. مو از مهم‌ترین بخش‌های زیبایی ظاهری هر فرد محسوب می‌شود به همین دلیل افراد زیادی به دنبال تغییر و زیبا کردن زلفان خود هستند. یکی از این روش‌ها تغییر رنگ گیسوان است. رنگ مو از رنگ‌دانه‌های طبیعی و یا مصنوعی تشکیل‌ شده است. این رنگدانه‌ها طی یک سری واکنش‌های شیمیایی روی فیبرهای گیسوان نشسته و تا حدودی درون لایه‌های تار مو نفوذ می‌کنند تا رنگ طبیعی زلفان را تغییر دهند. رنگ مو از پرکاربردترین محصولات آرایشی بهداشتی در دنیاست. در این مقاله قصد داریم در مورد خرید اینترنتی رنگ موی خارجی صحبت کنیم.

ویژگی‌های بهترین مارک رنگ موی خارجی

زمانی که به دنبال انتخاب یکی از وسایل آرایشی بهداشتی خارجی هستیم، یعنی به دنبال کیفیت بالا می‌گردیم و دوست داریم اگر هزینه زیادی هم متحمل می‌شویم، کیفیت آن کالا خیالمان را راحت کند. اما اگر ندانیم ویژگی‌های بهترین رنگ موی خارجی کدام است، شاید کمی ضرر کنیم. پس پیش از این که به سراغ برند‌های مختلف دنیا برویم، ویژگی های یک رنگ موی مرغوب را در زیر بررسی می کنیم. یک رنگ موی مرغوب دارای این ویژگی هست:

  • زلفان شما را شفاف و درخشان‌تر نشان می‌دهد.
  • تمام سطح گیسوان را می‌پوشاند.
  • پایدار است و به زودی محو نمی‌شود.
  • با پوست سر شما سازگار است.
  • رنگی طبیعی به گیسوان می‌بخشد.
  • ساقه زلف شما را نرم می‌کند.

در عوض رنگ موی نامرغوب (فرقی نمی‌کند تولید ایران باشد یا خارج)، سطح موهایتان را به طور کامل نمی‌پوشاند و باعث ایجاد سایه‌ای کدر در آن‌ها می‌شود، به علاوه خشکی زیادی را در ساقه زلفان ایجاد می‌کند که نتیجه‌اش شکنندگی و ایجاد مو خوره است.

بهترین برند رنگ موی خارجی

برخی از بهترین برندهای کیت رنگ موی خارجی در زیر معرفی شده اند.

  • لورآل
  • والانسی
  • گلدن رز
  • فیتو
  • اکیا
  • پلت
  • گارنیه

ترکیب مناسب و دقیق اکسیدان و رنگ مو بسیار حساس است و تغییر جزیی در مقادیر هر یک از آنها باعث می شود که شما به رنگ دلخواه خود نرسید. کیت های رنگ مو اندازه دقیق اکسیدان و رنگ مو را به شما ارائه می دهد. با استفاده از این کیت ها به راحتی و تنهایی در خانه موهایتان را رنگ کنید.

انواع رنگ مو

رنگ موها به دو گروه کلی تقسیم می‌شود:

  • موقتی

گروه اول رنگ موهای موقتی هستند. این رنگ‌ها ممکن است به شکل محصولات مختلفی نظیر اسپری، شامپو، محلول، ماژیک و پودر فشرده عرضه شوند. این محصولات قابلیت نفوذ به ساختار زلفان را ندارند. با پوششی از رنگ‌دانه‌ها روی کوتیکول گیسوان که خارجی‌ترین لایه است، موجب تغییر رنگ می‌شوند. این نوع محصول با شستشو پاک می‌شود. البته نوع محصول در ماندگاری موثر است. ممکن است برای پاک شدن یک محصول رنگی تنها یک‌بار شستشو لازم باشد اما برای محصولی دیگر، 6 تا 8 بار شستشو. رنگ موقت معمولا برای میهمانی‌ها استفاده می‌شود. همچنین با توجه به ساختار محصول برای ایجاد الوانی خاص و فانتزی روی رنگ دائمی! به‌عنوان مثال ممکن است آرایشگر برای ایجاد یک هایلایت آبی رنگ روی دسته کوچکی از زلفان از یک رنگ موقت برای میهمانی استفاده کند.

  • دائمی

نوع دیگر این محصولات، رنگ دائمی است که متداول‌ترین شکل آن نیز است. موادی که در ترکیبات این محصول استفاده شده است قابلیت نفوذ به عمق ساقه زلفان یعنی کورتکس مو را دارد. در این روش رنگ‌دانه‌های ساختار گیسوان تغییر کرده و با شستشو پاک نمی‌شود. بنابراین برای رنگ کردن زلفان و روشن کردن آنها، شما به دکلره کردن زلفانتان نیاز دارید. دکلره پایه‌های متفاوتی دارد. رسیدن به پایه مورد نظر بسته به جنس مو و رنگ انتخابی شما دارد.

کیفیت رنگ موی خارجی در سایت سیب

گاهی بهتر است به خود و توانایی‌هایتان اعتماد کنید و خودتان بهترین مارک رنگ مو را انتخاب کنید. تنها کافی است که اطلاعات لازم را از منابعی معتبر به دست آورید. در هنگام انتخاب رنگ مو بهتر است توضیحات روی پاکت و تیوپ رنگ را با دقت بخوانید. شما برای خرید بهترین رنگ مو خارجی باید به سایت های معتبر مثل سایت سیب مراجعه کنید . سیب علاوه بر اینکه عرضه کننده بهترین انواع رنگ موی خارجی است، اطلاعات بسیار مفیدی درباره این محصولات در اختیارتان قرار می دهد و انتخاب را برای شما ساده تر می کند.

 

 

 

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳