شنبه , 6 مرداد 1403 - 5:32 قبل از ظهر

رنگ مو برای صورت کشیده و گندمی

در انتخاب رنگ مو برای صورت کشیده و گندمی مشکل دارید؟ آیا میخواهید رنگ مویی انتخاب کنید که جذابیت شما را دو چندان کند و صورت شما را مجزا از روز های گذشته نشان دهد؟ هر چند برای افراد دارای پوست گندمی و لاغر، رنگ های قهوه ایی رو به طلایی جذابیت زیادی دارد. اما با توجه به طیف پوست شما که از خانواده گرم یا سرد است می تواند رنگ های دیگری شما را بی نظیر نشان دهد. در نتیجه تا انتهای مقاله با سیب همراه باشید.

بهترین رنگ مو برای صورت کشیده و گندمی

اکثر بانوان منطقه آسیا، خاورمیانه و هند به ویژه ایران دارای پوست گندمی هستند. انتخاب رنگ مو برای صورت کشیده و گندمی شاید کمی چالش برانگیز باشد. چرا که علاوه بر انتخاب رنگ مو نحوه زدن آن به مو و شناخت از طیف رنگ پوست نیاز به دقت فراوانی دارد. اشخاص دارای پوست گندمی تقریبا طیف پوست آنها روشن تر از رنگ قهوه ای است. این رنگ نه رنگ خیلی روشن است نه جزء رنگ های تیره است.

بهترین رنگ مو برای صورت کشیده و گندمی

در انتخاب رنگ مو باید بدانید رنگ متناسب با رنگ پوست شما باید رنگی یک دست باشد. به عبارت بهتر طیف پوست گندمی همیشه رنگ مویی را می طلبد که هماهنگ با یکدیگر باشند. همچنین اجرای رنگ مویی که با پوست گندمی سازگار نباشد اصلا به صاحب خود جذابیت نمی بخشند. برای نمونه رنگ های خاکستری، نارنجی، سایه طلایی اصلا برای این رنگ پوست سازگار نیستند.

نحوه انتخاب رنگ مو برای صورت کشیده و گندمی

برای انتخاب رنگ مو برای صورت کشیده و گندمی بهتر است کمی درباره صورت کشیده بیشتر بدانید. این قالب صورت از پهنای کمی برخوردار است. در واقع عرض آن در مقابل طول آن پهنای کمتری دارد. این فرم صورت را بیشتر در سلبریتی ها می توانیم ببینیم. انتخاب رنگ مو متناسب با این فرم صورت باید به نحوی انتخاب شود که کاملا سازگاری بین رنگ مو و قالب صورت وجود داشته باشد. به عبارت دیگر قبل از انتخاب رنگ مو برای صورت کشیده و گندمی باید بدانید باید رنگی را برای این صورت انتخاب کنید که ریشه مو تیره تر باشد.

بهترین رنگ مو برای صورت کشیده و گندمی

در واقع رنگ مو هرچه به سمت انتهای مو ادامه یابد باید طیفی روشن پیدا کند. حال با شناخت بیشتر از رنگ مو های متناسب با فرم صورت کشیده و رنگ پوست گندمی بهتر می توان رنگ مو برای صورت کشیده و گندمی را انتخاب کرد. بهتر است رنگ مو را به دو گروه گرم و سرد تقسیم کنیم. اگر دوست دارید صورت شما گرد نمایان شود رنگ های سرد را با زمینه روشن اجرا کنید. چرا که رنگ های طیف تیره فرم صورت را لاغر تر نشان می دهد. انتخاب رنگ موی گرم مانند قهوه ای اما طیف رنگ مو تاریک نباشد می تواند جذابیت بیشتری به شما به ارمغان آورد.

در ادامه مطلب نمونه هایی از بهترین رنگ مو برای صورت کشیده و گندمی ارائه شده است:

رنگ موی فندقی

رنگ موی فندقی دارای مجموعه ای وسیع از رنگ هایی چون بلوند فندقی، قهوه ای فندقی و غیره می باشد. این رنگ از خانواده رنگ های گرم به حساب می آید. مزیت این رنگ سازگاری با تمام رنگ های پوست صورت ها است به ویژه برای پوست هایی که از رنگ روشن خارج شده اند مانند گندمی و غیره. افرادی که دارای پوست گندمی و صورت کشیده دارند این رنگ می تواند تحویلی جدید در صورت آنها باشد.

نحوه انتخاب رنگ مو برای صورت کشیده و گندمی

رنگ موی کاراملی

انتخاب رنگ کاراملی برای رنگ مو برای صورت کشیده و گندمی بهترین گزینه است. به خصوص اگر این رنگ به صورت هایلایت اجرا شود برای پوست گندمی و صورت کشیده بسیار ایده ال خواهد بود. رنگ کاراملی از خانواده رنگ های گرم و سرد می باشد و می توان با توجه طیف گرم و سرد آن روی هر پوستی آن را اجرا کرد.

نحوه انتخاب رنگ مو برای صورت کشیده و گندمی

رنگ شیری

رنگ موی شیری با اجرای یک آرایش ملایم برای صورت کشیده بسیار ایده آل است. هماهنگی رنگ موی شیری با رنگ پوست بسیار مهم است. در نتیجه برای افرادی که علاقمند به این رنگ‌ هستند پیشنهاد می شود ابتدا تم رنگ فیس خود را بشناسند. برای نمونه رنگ مو برای صورت کشیده و گندمی که طیف رنگ پوست آن گرم است این رنگ می تواند گزینه مناسبی باشد.

مطلب پیشنهادی

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران

همیشه یادگیری یک امر ضروری بوده است چراکه یاد گرفتن هنر و حرفه جدید کمک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *