یکشنبه , 30 اردیبهشت 1403 - 4:32 قبل از ظهر

فیلم تجسس سگ‌های پلیس در صحنه قتل داریوش مهرجویی و همسرش

شب گذشته 22 مهر 1402، داریوش مهرجویی، فیلمساز، نویسنده و کارگردان، همراه با همسرش، خانم وحیده محمدی‌فر، در ویلای شخصی خود که در منطقه زیبادشت فردیس واقع است، تحت حمله افراد ناشناس مسلح به قتل رسیدند. نیروهای پلیس در تلاش برای پیدا کردن نهنگران این جرم و شناسایی جنایتکار یا جنایتکاران متجاوز به منطقه اطراف محل وقوع جرم از سگ‌های آموزش‌دیده برای کمک به تعقیب این متهمان بی‌تجربه که از سلاح‌های سرد برای انجام این عمل جنایی استفاده کردند، استفاده کردند.  در این فیلم ها تجسس سگ پلیس آگاهی را میبیند که به دنبال رد یابی فردی است که وارد ویلای استاد مهرجویی شده است.

استفاده از سگ های ردیاب در پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش

از اظهارات سردار محمد قنبری، فرمانده پلیس آگاهی کشور در مورد قتل داریوش مهرجویی و همسرش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. حضور در محل قتل: سردار محمد قنبری به صورت شخصی حاضر شده و صحنه قتل در منزل داریوش مهرجویی را از نزدیک بررسی نموده است.
  2. آثار در صحنه قتل: او اعلام کرده که در صحنه قتل، آثاری کشف شده که احتمالا مربوط به قاتل است. این آثار ممکن است مفهومی از هویت یا فعالیت قاتل را فهمانند.
  3. عدم ورود جبری: قنبری اظهار کرده که آثار ورود جبری به صحنه جرم دیده نمی‌شود، این نشان می‌دهد که ورود به منزل به نحوی قانونی و یا بدون نیاز به تخریب انجام شده است.
  4. نگهبانی شهرک: قنبری اعلام کرده که نگهبانی شهرک تا منزل مقتول در فاصله یک کیلومتری قرار دارد.
  5. استفاده از سگ‌های ردیاب: در این تحقیقات، برای نخستین بار از سگ‌های ردیاب نیز برای کمک به ردیابی در اطراف منزل استفاده شده است. این نشان می‌دهد که نیروهای پلیس از تمامی ابزارهای ممکن برای رسیدن به قاتل یا قاتلان استفاده می‌کنند.
  6. تلاش برای پیدا کردن انگیزه قتل: قنبری تأکید کرده که تحقیقات به دنبال پیدا کردن انگیزه قتل ادامه خواهد یافت و تا رسیدن به قاتل یا قاتلان ادامه خواهد داشت.

این اظهارات نشان از تلاش ماموران پلیس در بررسی دقیق و شفاف قتل داریوش مهرجویی و همسرش دارد و ادامه تحقیقات جهت رسیدن به فرماندهان جنایی پرونده را به عهده دارد

فیلم گریه های امین حیایی در صحنه قتل داریوش مهرجویی و همسرش

 

 

مطلب پیشنهادی

فریار جواهریان همسر داریوش مهرجویی

فریار جواهریان همسر داریوش مهرجویی

فریار جواهریان، متولد ۱۳۳۲، همسر اول داریوش مهرجویی، فیلم‌ساز و نویسندهٔ ایرانی، بود. او در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *