یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403 - 3:01 قبل از ظهر

قیمت ضایعات شیشه سکوریت

شیشه های سکوریت، محصولات بسیار مقاومی هستند که تحت دمای بالا در کوره تبدیل به ماده مذاب می شوند و بعد با سرد کردن ناگهانی به شکل نهایی تبدیل می شوند. نکته مهم در این فرآیند این است که کلیه سوراخکاری ها و برش های لازم باید در حین پروسه تولید انجام شود و چنانچه اشتباهی در این امر رخ دهد و شیشه تولید شده از نظر ابعاد با آنچه مورد نظر متقاضی است، تفاوت داشته باشد، امکان ایجاد برش و تغییر سایز بر روی آن وجود نخواهد داشت. در این حالت شیشه تولیدی بازیافت می شود و تبدیل به ضایعات می گردد. قیمت ضایعات شیشه های سکوریت ثابت نیست و توسط خریداران و با توجه به میزان عرضه و تقاضا و عوامل دیگری مشخص می گردد. برای کسب اطلاعات کافی در رابطه با قیمت شیشه میرال و انواع شیشه ها همچون شیشه سکوریت مات، قیمت بالکن شیشه ای در اصفهان، قیمت ضایعات شیشه سکوریت، قیمت شیشه گلخانه و … پس از مطالعه این مقاله می توانید با کارشناسان ما در ساز و کار در ارتباط باشید. کیفیت شیشه، رنگی و مات بودن، فریم لس یا فریم دار بودن و مواردی از این قبیل، بر قیمت پارتیشن شیشه ای تهران و شهرهای دیگر تاثیرگذار است.

ضایعات شیشه سکوریت چیست

کلمه ضایعات به معنای از دست رفته و تباه شده مورد استفاده قرار می گیرد. این کلمه زمانی به شیشه های سکوریت اطلاق می گردد که شیشه ها تحت مجاورت با فشارهای زیاد یا در زمان وقوع حوادث دچار شکستگی شده باشند و یا ابعاد تولیدی آن،ها با سایز مورد نیاز تناسب نداشته باشد. در هر دو حالت شیشه دیگر هیچ کاربرد مفیدی نخواهد داشت و باید به کارخانه های تولید کننده، برای ذوب مجدد فرستاده شود.

ضایعات شیشه سکوریت چیست

انواع ضایعات شیشه سکوریت

به طور کلی ضایعات شیشه سکوریت را می توان به دو گروه تقسیم کرد. در دسته اول شیشه هایی قرار می گیرند که به هر دلیل شکسته اند و به هیچ عنوان قابل استفاده نیستند و چاره‌ای جز بازیافت برای جلوگیری از اتلاف آن‌ها وجود ندارد و در دسته دوم محصولاتی قرار می گیرند که از نظر فرم ظاهری سالم هستند، اما ابعاد آن‌ها نادرست است و یا سوراخکاری آن‌ها درست و صحیح صورت نگرفته است. این شیشه ها نیز قابل بکارگیری نیستند، اما امکان ارائه آن‌ها در بازارهای دسته دوم فروشی وجود دارد. هر چند که احتمال استفاده مجدد آن‌ها بسیار کم و ناچیز است. سرانجام محصولات این دسته نیز اغلب ارسال به کارخانه و بازیافت دوباره است.

مصارف ضایعات شیشه سکوریت

شکستن شیشه اغلب اتفاق ناخوشایندی است که دردسرهای زیادی را با خود به همراه دارد. بر خلاف تصور اکثریت جامعه، ضایعات شیشه های مختلف کاربردهای جالبی دارند، به عنوان مثال با استفاده از ضایعات شیشه می توان نوع ویژه‌ای از آسفالت را که در راهسازی بکار گرفته می شود، ساخت. این ضایعات در تولید کاشی، پنل های دیواری، آجررسی و سنگ بنا نیز مورد استفاده قرار می گیرند. شبرنگ هایی که در علائم راهنمایی و رانندگی مورد استفاده قرار می گیرند نیز با بکارگیری ضایعات شیشه ساخته می شوند. تیرهای تلفن، عایق های پشم شیشه، حفاظ های پست، فایبر گلاس، سنباده، سنگدانه مورد استفاده در بتن، محوطه سازی، دست سازه های شیشه ای هنرمندانه و اصلاح خاک، موارد دیگری از مصارف ضایعات شیشه است، اما ضایعات شیشه های سکوریت به دلیل ضخامت و دیگر ویژگی های خاص آن‌ها، به کوره برای بازیافت منتقل می شوند. با ذوب دوباره و تولید شیشه جدید از اتلاف منابع موجود و در دسترس جلوگیری می شود. قیمت شیشه سکوریت دیجی کالا در سازوکار ارائه شده است.

مصارف ضایعات شیشه سکوریت

نحوه تعیین قیمت ضایعات شیشه سکوریت

واحد خرید و فروش ضایعات شیشه سکوریت، کیلوگرم است. در نتیجه ضخامت شیشه در این زمینه نقشی ندارد و آنچه در این رابطه مهم تلقی می گردد، صرفا وزن ضایعات است. قیمت مشخصی برای مبادله ضایعات شیشه سکوریت تعریف نشده است و معامله گران با توجه به شرایط روز بازار و قدرت چانه زنی خود، مبالغی را برای خرید و فروش تعیین می کنند، به عنوان مثال چنانچه حجم عرضه ضایعات در یک مقطع زمانی محدود باشد، قیمت های بالاتری برای مبادلات مشخص خواهد شد و برعکس در صورت فراوانی عرضه، رنج قیمت پایین تر در نظر گرفته خواهد شد. خرید نقد یا اقساطی ضایعات نیز می تواند عاملی تعیین کننده در قیمت باشد. زمانی که مشتری وجه مربوط به معامله را در لحظه پرداخت کند، قیمت پایین تر و در مواقعی که پرداخت به آینده موکول شود، رنج قیمتی بالاتری برای ضایعات شیشه سکوریت در نظر گرفته می شود. شیشه سکوریت برای تراس از مناسب ترین شیشه ها است و ایمنی بسیار بالایی دارد.

حدود قیمت ضایعات شیشه سکوریت

قیمت ضایعات شیشه سکوریت وابسته به محصول اولیه است. با توجه به این‌که تهیه مواد اولیه مورد نیاز برای تولید همواره با نوسان مواجه است، نمی توان رنج ثابتی را مبادله و خرید و فروش ضایعات در نظر گرفت. به علاوه بالا رفتن قیمت عرضه این شیشه ها در فروشگاه های فعال، تاثیر مستقیم بر قیمت مبادله ضایعات شیشه سکوریت خواهد گذاشت. هر چه شیشه های سکوریت گران تر شوند، قیمت ضایعات نیز بالاتر خواهد رفت. واضح است که محدوده قیمت ضایعات شیشه سکوریت کمتر از تولیدات اولیه موجود در بازار خواهد بود، چرا که در غیر این صورت کار بازیافت شیشه از نظر اقتصادی توجیه نخواهد داشت.

حدود قیمت ضایعات شیشه سکوریت

منبع قیمت ضایعات شیشه سکوریت

بسیاری از افرادی که قصد فروش ضایعات شیشه های سکوریت خود را دارند، به دنبال مرجعی می گردند که به عنوان منبع ، قیمت اصلی را برای ضایعات شیشه در نظر بگیرد. این جستجو ها سرانجام به هیچ نتیجه ای نخواهد رسید، چرا که اصلا این مرجع در دنیای پیرامون ما وجود ندارد و در نهایت این بازار است که قیمت را برای مبادلات مشخص می کند، یعنی عناصر مستقیم و غیر مستقیم برای ایجاد تعادل در بازار عرضه و تقاضای شیشه سکوریت وجود دارند که با بالا و پایین کردن قیمت، در بازار تعادل ایجاد می کنند. افرادی که به دنبال ضایعات شیشه سکوریت هستند می توانند با جستجو در اینترنت، با خریداران این محصول آشنا شوند و با بررسی شرایط پیشنهادی هر یک، در نهایت ضایعات خود را به بالاترین قیمت رسیده به فرد متقاضی خرید به فروش برسانند. البته بهتر است این افراد در این زمینه با مشورت با کارشناسان، با فوت و فن کار آشنا شوند تا بتوانند معامله مطلوب تری داشته باشند. مشاوران و کارشناسان کاردان فعال در مجموعه ساز و کار آماده ارائه تجربیات ارزشمند خود در این رابطه هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان سازو کار در ارتباط باشید. قیمت روز شیشه در سایت آریا سازوکار بسیار مناسب و اقتصادی است و لیست قیمت شیشه ساختمانی را می توانید در این وب سایت مشاهده کنید.

مطلب پیشنهادی

لیست مداحان بهشت زهرا

لیست مداحان بهشت زهرا

مرگ یکی از غم‌انگیزترین اتفاقات زندگی هر انسانی است. در این شرایط، برگزاری مراسم ترحیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *