پنجشنبه , 20 اردیبهشت 1403 - 0:01 قبل از ظهر

بهترین هایلایت برای موهای سفید

سفید شدن موها یکی از مشکلات بزرگ افراد به خصوص خانم ها است که همواره در تلاش هستند که آن ها را بپوشانند. یکی از روش های پوشاندن موهای سفید، هایلایت کردن مو با رنگ های روشن است تا سفیدی موها پوشانده شود و چهره افراد زیباتر شود. راه حل های متفاوتی برای پوشاندن موهای سفید وجود دارد که در این مقاله به آن می پردازیم.

هایلایت موی سفید

اگر احساس می کنید که سفیدی موهای شما باعث اذیت و ناراحت شما می شود، پس بهتر است به فکر رنگ کردن موهای خود باشید. یکی از روش های رنگ کردن و پوشاندن سفیدی موهای شما، هایلایت است. هایلایت کردن موها به این معنا است که موها به صورت یکدست رنگ نمی شود. در این روش موها به صورت لایه لایه رنگ می شوند.

یکی از مدل های هایلایت که بسیار مناسب موهای سفید است، هایلایت بلوند است. مناسب بودن هایلایت بلوند دلایل متعددی دارد. از جمله اینکه تفاوت رنگ بلوند و سفید یا نقره ای بسیار کم است و موهای شما در بین رنگ بلوند دیده نمی شود.

یکی از دلایل دیگر مناسب بودن این است که هایلایت باعث از بین رفتن مرز بین ریشه و ساقه مو است و باعث بهتر دیده شدن موهای سفید می شود.

دلیل بعدی این است که هایلایت روشی مناسب است تا آرایشگر شما بتواند به راحتی تارهای موهای شما را که سفید شده است پوشش دهد و مورد هدف قرار دهد.

شما می توانید هایلایت نقره ای نیز انجام دهید. این کار باعث می شود که شما بتوانید تارهای سفید موی خود را با رنگ خاکستری پوشش دهید و موهای خود را درخشان تر جلوه دهید و چهره ای جذاب تر داشته باشید.

یکی دیگر از رنگ هایی که می توانید برای پوشش موهای سفید خود داشته باشید بلوند یخی است. این کار برای افرادی مناسب است که تعداد زیادی از موهای آن ها سفید شده باشد و اگر تناژ پوست این افراد سرد است می تواند چهره جذابی تری را برای آن ها به وجود آورد.

یکی از مهم ترین سوال های هر فردی پس از رنگ موهایش این است که چه زمانی می توانیم مجددا موهای خود را رنگ کنیم. این کار زمان مشخص و معینی را ندارد و به هر فرد و مقدار ریشه هایی که از موهای او درآمده است که حدودا 4 الی 5 هفته زمان می برد، بستگی دارد.

آموزش هایلایت بلوند و یخی برای موهای سفید

آموزش هایلایت بلوند و یخی برای موهای سفید

برای رنگ کردن موها به روش هایلایت بهتر است از یک آرایشگر با تجربه و حرفه ای کمک بگیرید. اما اگر خودتان تجربه ای در رنگ مو دارید می توانید این کار را در منزل نیز انجام دهید. هایلایت کردن چند فرمول دارد که اگر آن ها را رعایت نمایید می توانید رنگ زیبایی را در موهای خود داشته باشید.

اگر می خواهید رنگ موهای خود را نقره ای یخی کنید بهتر است از رنگ های زیر استفاده کنید و آن ها را با هم مخلوط نمایید:

  • بلوند نقره ای C9: به مقدار 10 سانت
  • واریاسیون نقره ای 0.22: 3 سانت
  • واریاسیون خاکستری: 3 سانت
  • اکسیدان شماره 1: 30 سی سی

اما شما می توانید ابتدا همه موهای خود را دکلره کنید و سپس ترکیب رنگ های زیر را روی موهای خود بگذارید.

  • رنگ مو C10
  • روشن کننده (00-0) E20: 3/1
  • واریاسیون نقره ای: E133 سانت
  • اکسیدان شماره 2

اگر می خواهید موهای خود را در منزل رنگ کنید باید توجه داشته باشید که حتما مرتب آن را چک کنید تا نسوزد و موهای شما خراب نشود. اما اگر احساس می کنید که تجربه کافی را در این زمینه ندارید حتما به یک متخصص و آرایشگر حرفه ای مراجعه کنید.

رنگ کردن مو و هایلایت یکی از روش های مناسبی است که افراد انجام می دهند تا سفیدی موهایشان را به بهترین شکل بپوشانند. اگر موهای سفیدی دارید می توانید به راحتی با استفاده از ترکیب رنگ های یخی یا بلوند استفاده نمایید و با استفاده از روش هایلایت موهای خود را زیبا و درخشان نمایید. بهتر است برای هایلایت و دکلره از متخصص و آرایشگر کمک و مشورت بگیرید تا موهای شما نسوزد، و اگر فکر می کنید که خودتان می توانید از پس این کار در منزل بر بیایید حتما دقت کنید و نکات مهم بیان شده را رعایت نمایید.

اگر این مقاله را پسندیدید، پیشنهاد می‌کنیم به سایر مقالات مجله اینترنتی سیب، در زمینه رنگ مو، سر بزنید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *