سه شنبه , 4 اردیبهشت 1403 - 1:39 بعد از ظهر

تزیین اتاق کودک با بادکنک و شرشره

اگر تولد کودک دلبندتان را پیش‌ رو دارید و یا با هر بهانه‌ دیگری قصد دارید تزیین اتاق کودک با بادکنک و شرشره را انجام دهید، با سیب همراه باشید. به طور کلی، بادکنک و شرشره از لوازم تزیینی ارزان قیمتی هستند که به دلیل تنوع طرح و رنگ به شما کمک می‌کنند آزادانه خلاقیت خود را به نمایش بگذارید. شما می‌توانید در صورت عدم دسترسی به شرشره تنها با چند کاغذ رنگی ارزان قیمت زیباترین شرشره‌ها را برای اتاق کودک بسازید. علاوه بر این، می‌تواند از بادکنک در رنگ‌های متضاد یا در یک طیف رنگی دسته گل‌های بادکنکی خلق کنید. تزیین اتاق کودک با بادکنک و شرشره علاوه بر اینکه هزینه بسیار کمی برای شما خواهد داشت، این امکان را برای شما و اعضای خانواده‌تان فراهم می‌کند که ساعت‌های شادی را در کنار یکدیگر به انجام یک فعالیت هنری و خلاقانه بپردازید. یک مداد و کاغذ کنار دستتان بگذارید، لوازم مورد نیاز هر یک از تزیینات این مطلب را یادداشت کنید و به سادگی و در کمترین زمان ممکن آنها را بسازید.

تزیین اتاق کودک با بادکنک و شرشره

تزیین اتاق کودک با کمترین هزینه

تمامی ما توقع داریم اتاق کودک رنگارنگ و مملو از عناصر رنگی باشد. نقاشی حیوانات فانتری بر روی دیوارها، استفاده از عروسک‌ها بزرگ و کوچک، چیدمان لوازم چوبی نظیر تخت و کمد کودک و موارد دیگر، چیزهایی هستند که در تزیین اتاق کودک نقش مهمی ایفا می‌کنند. اما به خوبی می‌دانیم استفاده از این لوازم و انجام این کارها به شدت هزینه بر است و با توجه به اینکه کودکان ما بزرگ می‌شوند و بسیاری از این وسایل در سال‌های آینده کاربری خود را از دست می‌دهند، به شما پیشنهاد می‌کنیم برای تزیین اتاق کودک از وسایل و لوازم ارزان قیمت استفاده کنید.
1. گیلاس‌های رنگی با ترکیب بادکنک و شرشره: برای ساخت این گیلاس‌های زیبا تنها کافی است مقادیری کاغذ رنگی سبز، مقادیری نخ کتون قهوه‌ای یا نخودی رنگ و تعدادی بادکنک قرمز تهیه کنید. طبق عکس کاغذ رنگی‌ها را برش زنید و بادکنک‌ها را توسط نخ‌ به یکدیگر متصل کنید.

2. بادکنک‌های شرشره‌ای: برای تزیین اتاق کودک با کمترین هزینه به تعدادی بادکنک سفید یا شیشه‌ای رنگ، کاغذ رنگی‌ در رنگ‌های متنوع، مقادیری روبان‌ در رنگ‌ دلخواه و یک عدد قیف نیاز دارید. تکه‌های کاغذ رنگی را می‌توانید با قیچی به صورت نامنظم و نامتقارن ریز ریز کنید و یا از دستگاه پانج استفاده کنید و به کاغذ رنگی‌های دایره‌ای شکل دست پیدا کنید. به وسیله قیف کاغذ رنگی‌ها را داخل بادکنک بریزید و سپس بادکنک را باد کنید. سپس بادکنک‌ها را با نخ یا گره ببندید و روبان‌ها را به ته بادکنک‌ها متصل کنید.

تزیین اتاق کودک با بادکنک و شرشره

3. شرشره‌های زیگ‌زاگی: یکی دیگر از تزیینات ارزان قیمت اتاق کودک را می‌توانید به وسیله شرشره‌های رنگارنگ خلق کنید. برای این کار به یک عدد قیچی، چسب نواری و تعدادی کاغذ رنگی در رنگ‌های متفاوت نیاز خواهید داشت. کاغذهای رنگی را شبیه به تصویر زیر و به صورت زیگ‌زاگی قیچی کنید و به وسیله چسب نواری آنها را به یکدیگر متصل کنید.

4. گلدسته بادکنکی با شرشره: در تصویر زیر یکی دیگر از تزیینات جذاب و ارزان قیمت بادکنک و شرشره را مشاهده می‌کنید. برای ساخت این گلدسته شیک فقط کافی است تعدادی بادکنک را در رنگ‌های متنوع به وسیله یک نخ متصل کنید و در نهایت شرشره‌های نواری شکل را به ابتدا و انتهای گلدسته بچسبانید. این گلدسته را می‌توانید در هر قسمت‌های مختلف اتاق مانند پنجره، گوشه‌های اتاق و سر در اتاق متصل کنید.

ایده‌های خلاقانه در مجله اینترنتی سیب

5. بادکنک‌های ماین کرفتی: اگر کودکتان مانند بسیاری از کودکان دیگر امروزی به ماین کرفت علاقه دارد، به شما پیشنهاد می‌کنیم با این چند طرح ساده و ارزان قیت بادکنک آنها را غافل گیر کنید و شادی‌شان لذت ببرید. بادکنک در رنگ‌های سبز، مشکی، خاکستری، سفید و صورتی، کاغذ رنگی در رنگ‌های صورتی، مشکی و خاکستری و همچنین مقادیر روبان در رنگ‌های متنوع وسایل لازم برای ساخت بادکنک‌های ماین کرفتی هستند. طبق تصویر زیر باد‌کنک‌ها را باد کنید و سپس کاغذ رنگی‌ها را کاملا ساده برش بزنید و بر روی بادکنک‌ها بچسبانید. همانطور که مشاهده می‌کنید هیچ مهارت خاصی برای ساخت این بادکنک‌های زیبا لازم ندارید.

6. لوستر شرشره‌ای: علاوه بر اینکه می‌توانید تزیین اتاق کودک با کمترین هزینه را برای دیوارها و سردر اتاق در نظر بگیرید، می‌توانید با کمترین هزینه یک لوستر شیک و ارزان قیمت بسازید. برای ساخت این لوستر به یک تکه میله فلزی بسیار نازک یا یک لوستر پارچه‌ای قدیمی نیاز دارید. علاوه بر این، تعدادی کاغذ رنگی یا کاغذ کادو و مقادیر بسیار کمی نخ کاموا نیاز دارید. کاغذهای رنگی را نواری شکل مانند تصویر ببرید و با نخ‌های کاموا گوله‌های کوچک کاموایی بسازید و در نهایت آنها را به حلقه فلزی متصل کنید.

ایده‌های خلاقانه در مجله اینترنتی سیب

ایده‌های خلاقانه در مجله اینترنتی سیب

اگر شما هم مانند ما به دنبال خلاقیت و سرگرمی هستید و قصد دارید ساعت‌های خالی روز را به خواندن و مطالعه مطالبی سپری کنید که علاوه بر سرگرمی از آنها چیزهای آموزنده یاد می‌گیرید، پیشنهاد می‌کنیم به وب‌سایت سیب بیشتر مراجعه کنید. با بازدید روزانه از مجله اینترنتی سیب از آخرین مطالب جذاب، سرگرم کننده و آموزنده روز دنیا آگاه شوید. پاسخ سوالات خود را از سیب بخواهید.

 

 

مطلب پیشنهادی

چه میز تلویزیونی بخریم

چه میز تلویزیونی بخریم

چهارپایه نمایشگرهایی همچون تلویزیون، یکی از اسباب و لوازم مهم در هر خانه‌ای محسوب می‌شود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳