چهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403 - 10:23 قبل از ظهر

چگونه مو را رنگ آبی کنیم؟

 

انتخاب رنگ آبی نیاز به جسارت بسیار بالایی دارد و شما باید جسارت و شهامت این تغییر بزرگ را در ظاهر خود داشته باشید. این رنگ یکی از رنگ های بسیار جوان پسند است و اکثرا بانوان جوان این مدل رنگ را انتخاب می کنند. اگر شما هم به دنبال رنگ آبی برای چهره خود هستید اما از عوارض دکلره نیز هراس دارید می‌ توانید بدون دکلره این رنگ را امتحان کنید.

اما اگر به دنبال رنگ جذاب آبی بدون دکلره هستید باید پایه موهای طبیعی شما قهوه ای یا طلایی باشد. در غیر این صورت شما مجبور خواهید بود که موهای خود را در ابتدا دکلره کنید. اما اگر پایه موهای شما همانطور که گفتیم قهوه‌ای و یا طلایی باشد حدود ۷۰ درصد به رنگ دلخواه خود دست پیدا خواهید کرد. ما در ادامه پنج فرمول ترکیب رنگ موی جوان پسند آبی را برای شما بیان کرده ایم. با ما همراه باشید.

آموزش 5 فرمول ترکیب رنگ مو آبی

همانطور که گفتیم اگر رنگ موهای شما تیره و مشکی باشد، برای اینکه رنگ آبی روی آن ها نما داشته باشد باید آن ها را دکلره کنید. پس حتما این نکته را به خاطر داشته باشید که بعد از اتمام دکلره موهای خود را با شامپو ضد زردی بشویید. اگر این کار را نکنید ممکن است در نهایت به جای رنگ آبی رنگ سبز را داشته باشید. بنابراین شستن موهای خود با شامپوی ضد زردی بعد از دکلره را حتما جدی بگیرید.

  • رنگ موی آبی سرمه ای

این رنگ در طیف رنگ‌ های آبی تیره قرار می ‌گیرد. اگر آبی جیغ را دوست ندارید می توانید از این رنگ استفاده کنید. برای اینکه موهای خود را به این رنگ برسانید باید در ابتدا آن ها را دکلره کنید. شما در ابتدا باید موهای خود را به پایه ۱۰ دکلره برسانید. سپس رنگ را مطابق با دستور و فرمول زیر آماده کنید. در نهایت رنگ مورد نظر باید به مدت ۲۰ الی ۳۰ دقیقه روی موهای شما قرار بگیرد و پس از شستشوی آن، می توانید از ماسک مو و یا از روغن های مرطوب کننده نیز استفاده کنید.

  1. واریاسیون سرمه ای: ۱ بند انگشت
  2. واریاسیون آبی: ۳ بند انگشت
  3. اکسیدان ۹ درصد: سه برابر مواد

  • رنگ موی آبی لاجوردی

این رنگ مو جزو رنگ های دسته متوسط است و بین رنگ های آبی روشن و آبی تیره قرار می گیرد. برای این رنگ شما باید موهای خود را با دکلره به پایه ۸ برسانید و سپس فرمول زیر را ترکیب کرده و ۲۰ تا ۳۰ دقیقه اجازه دهید روی موهایتان باقی بماند.

  1. رنگ آبی: ۱/۳ تیوپ
  2. رنگ سرمه‌ای: ۲ بند انگشت
  3. واریاسیون سبز: ۱ بند انگشت
  4. اکسیدان ۹ درصد: سه برابر مواد
  • رنگ موی آبی دودی

اگر شما هم جزو کسانی هستید که رنگ موهای روشن همچون خاکستری و دودی روشن رو می پسندید این رنگ نیز گزینه خوبی برای امتحان کردن است. از سال ۱۴۰۱ این رنگ به یکی از پرطرفدارترین رنگ های بلوند روشن در بین بانوان تبدیل شده است.

برای اینکه این سبک رنگ را روی موهای خود اجرا کنید باید موهای خود را با دکلره به پایه ۸ یا ۹ برسانید و سپس فرمول زیر را ترکیب کرده و اجازه بدهید حدود ۲۰ الی ۳۰ دقیقه، بستگی به ضخامت موهای تان، روی سر شما قرار بگیرد. رنگ آبی دودی درخشش بسیار خاص و منحصر به فردی را به موهای شما می دهد.

  1. رنگ بلوند دودی شماره 8: ۱ تیوپ
  2. واریاسیون دودی و خاکستری و نقره‌ای: ۲ بند انگشت
  3. هایلایت کروماتیک: ۱/۴ تیوپ
  4. اکسیدان 6 درصد
  • رنگ موی آبی اقیانوسی

این رنگ ترکیبی از هر دو رنگ آبی و سبز است و باعث درخشش و جذابیت بسیار زیاد چهره شما به خصوص چهره های سفید می شود. برای دستیابی به این رنگ باید پایه موهای شما به ۸ برسد.

  1. رنگ آبی: ۱/۳ تیوپ
  2. واریاسیون بنفش: ۲ بند انگشت
  3. واریاسیون دودی: ۱ بند انگشت
  4. اکسیدان ۹ درصد

رنگ موی آبی فیروزه ای

این رنگ مو برای تمام تناژ های پوستی گزینه ای ایده آل به شمار می آید. اگر شما در دسته افراد با پوست سبزه هستید باز هم می توانید از این رنگ استفاده کنید. فرمول این رنگ نیز به ترتیب زیر است؛

  1. رنگ آبی: ۱/۳ تیوپ
  2. واریاسیون سبز: ۱/۲ بند انگشت
  3. اکسیدان ۹ درصد: ۳ برابر مواد

آبی فیروزه ای یک رنگ بسیار جذاب زیبا و خاص و منحصر به فرد است که هم به چهره های سفید، هم به چهره های گندمی و هم به چهره های سبزه می آید. برای این رنگ باید موهای خود را با دکلره به پایه ۹ برسانید و سپس از شامپو رنگ فیروزه ای استفاده کنید تا موی شما به رنگ دلخواه در بیایند.

 

 

 

 

 

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳