یکشنبه , 18 شهریور 1403 - 4:39 قبل از ظهر

پارتیشن آماده شیشه ای

هر روز شاهد این هستیم که فضای آپارتمان ها و دفاتر اداری کوچک و کوچک تر می شوند به علاوه دیوارکشی‌ ها و تفکیک کردن فضا باعث کوچک تر شدن بیشتر محیط می شود. اما با روی کار آمدن و استفاده از پارتیشن آماده شیشه ای این امکان برای مردم ایجاد شده که فضای کوچک خانه یا محل کارشان را تقسیم بندی کنند بدون اینکه فضای زیادی را از دست بدهند. برای استفاده از این پارتیشن ها بهتر است قبل از هر گونه اقدامی اطلاعات کامل و دقیقی در مورد آن ها به دست آورید پس تا انتها با ما همراه باشید تا با آگاهی کامل خرید خود را انجام دهید.

پارتیشن آماده شیشه ای یا پنل های شیشه ای آماده تقسیم کننده های بسیار با کیفیت و بدون بار هستند. اغلب اوقات از پارتیشن شیشه ای برای تفکیک فضا و باز کردن محیط اتاق به منظور ایجاد اتاقی با فضای دلنشین و هوای آزاد عالی استفاده می کنند. و گاهی اوقات برای ایجاد فضای خصوصی از پارتیشن ها استفاده می شود که یکی از بهترین مدل ها برای این کار پارتیشن آکوستیک شیشه ای است. این پارتیشن ها دارای سیستم هایی به صورت دیواره شیشه ای هستند که به حالت شیشه کامل یعنی از کف تا سقف موجود اند. برای نگه داشتن این شیشه ها در جای خود باید از قاب های آلومینیومی یا سخت افزارهای دیگر استفاده کرد تا محکم و دقیق سر جای خود بماند.

پارتیشن های نسل جدید بسیار مقاوم و محکم ساخته می شوند و در برابر ضربه و هرگونه آسیب، مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهند. شاید جالب باشد بدانید برخی از پارتیشن هایی که به تازگی ساخته شده اند قابلیت عایق صوتی بودن را دارند و میتوان برای محل هایی مثل اتاق کنفرانس یا اتاق جلسات مدیران از آن ها با خیالی راحت استفاده کرد. پارتیشن شیشه ای فریم لس، فریم دار و پارتیشن شیشه ای تک جداره یا پارتیشن شیشه ای دوجداره ای که در ساخت پارتیشن ها استفاده می شوند؛ عایق صدا هستند. البته میزان عایق صدا بودن به سبت ضخامت پارتیشن شیشه ای متفاوت است. برای سفارش پارتیشن شیشه ای اصفهان و شهرهای دیگر با شهر پارتیشن در ارتباط باشید. همچنین لیست قیمت پارتیشن شیشه ای را از کارشناسان شهرپارتیشن بخواهید. می توانید تنها با یک تماس جواب تمام سوالات خود را دریافت کنید.

پارتیشن آماده شیشه ای

آیا پارتیشن آماده شیشه ای وجود دارد؟

آیا پارتیشن آماده شیشه ای وجود دارد؟ این سوالی است که بسیار زیاد از ما و مشاوران مجموعه پرسیده می شود باید در پاسخ گفته شود خیر معمولا برای خرید پارتیشن باید طبق اندازه هایی که دارید سفارش دهید تا برای شما برش داده و ساخته شود. اما در موارد بسیار کمی ممکن است بر حسب اتفاق پارتیشن برش خورده مطابق با اندازه هایی که دارید در انبار موجود باشد که بتوانید خریداری کنید.

بهترین کار این است که با توجه به اندازه هایی که دارید پارتیشن مورد نظر خود را تهیه کنید زیرا در صورت اندازه نبودن حتی یک میلی متر کل کار خراب می شود و باید مجددا شیشه را برش داد و پارتیشن را آماده ساخت پس بهتر است در ابتدای کار با اندازه گیری دقیق طول و عرض پارتیشن مد نظرتان را تهیه کنید. اگر قصد دارید در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید، بهتر است در اندازه گیری خودتان دقت کنید تا مجبور نشوید مجددا مراحل را تکرار کنید.

آیا پارتیشن آماده شیشه ای وجود دارد؟

مزایای پارتیشن آماده شیشه ای چیست؟

 

قطعا اگر می خواهید پارتیشن آماده شیشه ای خریداری کنید، باید از مزایا و معایب آن به خوبی آگاهی داشته باشید. به همین دلیل برایتان برخی از مزایای این پارتیشن ها را آورده ایم: ایجاد حریم خصوصی، فضای دل باز و زیبا، پخش نور بسیار خوب در محیط، تفکیک فضا و جداسازی بخش ها بدون نیاز به دیوارکشی و کوچک کردن محیط، ایجاد فضای قابل کنترل، عایق بودن در برابر صوت( برخی از پارتیشن ها از این ویژگی برخوردار هستند)، راحتی نصب، قیمت مناسب، نیاز به عملیات سنگین بنایی ندارد، شیشه های نشکن، ایجاد فضای لوکس و مدرن، محیط مینیمال و زیبا، مطمئن و راحت و امنیت بالا.

معایب پارتیشن آماده شیشه ای چیست؟

اگر بخواهیم معایب پارتیشن آماده شیشه ای را مورد بررسی قرار دهیم به موارد بسیار کمی بر خواهیم خورد که ممکن است از نظر بعضی افراد آن ها اصلا عیب به حساب نیایند. بعضی از این موارد شامل نمونه های زیر هستند:

  • در صورت استفاده از پارتیشن شیشه ای غیر مات از هر دو سمت می توان داخل فضا های ایجاد شده را دید
  • نگهداری و مراقبت بیشتری در مقایسه با دیوار آجری نیاز دارند
  • کوچک به نظر آمدن فضا
  • ممکن است در برخی پروژه ها هزینه استفاده برای فرد زیاد باشد
  • با سبک فضا های سنتی و قدیمی تناسب ندارد

معایب پارتیشن آماده شیشه ای چیست؟

پارتیشن آماده شیشه ای چیست؟

پارتیشن آماده شیشه ای به عنوان تقسیم کننده فضا های بزرگ و تفکیک کردن محیط بسیار کاربرد دارد. این پارتیشن ها فضایی زیبا و در عین حال کاربردی برای شما ایجاد می کنند که بتوانید بهترین و بیشترین استفاده را از فضایی که در اختیار دارید بکنید.

اگر قصد دارید با خرید این پارتیشن ها حال و هوای زیبا و مدرنی به محل کار یا اتاق خود هدیه دهید می توانید با خیال راحت از شهر پارتیشن خرید خودتان را انجام دهید. مجموعه شهر پارتیشن با کادری مجرب و حرفه ای می تواند در هنگام خرید با مشاوره های بسیار عالی خود خرید شما را بسیار راحت و آسان کند.

حتما قبل از اقدام برای خرید پارتیشن های شیشه ای از مشاوران حرفه ای ما مشورت بگیرید تا از همه نظر انتخابی که می کنید بهترین باشد. شهرپارتیشن ارائه دهنده پارتیشن شیشه ای ارزان و با کیفیت است. به تیم متخصص و مجرب شهرپارتیشن اعتماد کنید و به آن ها پارتیشن شیشه ای مدنظر خود را سفارش دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *