یکشنبه , 30 اردیبهشت 1403 - 8:36 بعد از ظهر

ترکیب رنگ موی سه صفر با رنگ های دیگر

سه صفر جز گروه واریاسیون ها است که از آن برای روشن کردن موها استفاده می شود. از این رنگ مو به صورت جداگانه و یا حتی به صورت ترکیبی در رنگ های دیگر استفاده می شود. زمانی که رنگ موی سه صفر را با رنگ های دیگر مخلوط می کنید باعث می شود رنگ مورد نظر روشن تر باشد. از دیگر مزیت هایی که استفاده از این رنگ به صورت ترکیبی دارد این است که ماندگاری رنگ ها را بیشتر می کند. البته در اندازه رنگ سه صفر باید دقت کرد که چه میزان از آن با رنگ های دیگر مخلوط شود اما به طور معمول رنگ سه صفر مشکل خاصی برای موها ایجاد نمی کند.

برای ترکیب این رنگ با سایر رنگ ها به جزئیات و آموزش نیاز دارید زیرا استفاده خودسرانه و زیادی از این رنگ ممکن است موجب شود که رنگ موی شما با رنگی که انتظار دارید متفاوت باشد. بهتر است برای استفاده از این رنگ به یک متخصص رنگ مو مراجعه کنید یا در ادامه این مقاله با سیب همراه باشید تا به شما آموزش دهیم.

آموزش استفاده از رنگ موی سه صفر و ترکیب آن با رنگ های دیگر

مهم ترین نکته ای که درباره استفاده از رنگ موی سه صفر وجود دارد این است که زمانی که از این رنگ استفاده می شود از کدام اکسیدان برای آن استفاده کنید. درجه رنگ اکسیدان و درجه رنگ موی شما نسبت مستقیمی با هم دارند به این صورت که اگر قصد دارید که رنگ موی شما 2 درجه روشن تر از رنگ موی موجود در کاتالوگ باشد باید از اکسیدان شماره 6 استفاده کنید. اگر قصد دارید که رنگ مویتان بیشتر از 2 درجه و بین 3 تا 4 درجه روشن تر شود باید از اکسیدان هایی با شماره 9 و 12 استفاده کنید.

سریع ترین راه اخذ ویزای شینگن

هرچه بخواهید رنگ موی شما روشن تر باشد باید اکسیدانی با شماره بالاتر را انتخاب کنید. میزان استفاده از رنگ موی سه صفر نیز مانند سایر واریاسیون هاست و نباید بیشتر از سه چهار سانت مورد استفاده قرار بگیرد. معمولا رنگ موی سه صفر برای موها آسیبی به دنبال ندارد اما استفاده بیش از اندازه آن باعث می شود که کیفیت رنگ تحت تاثیر قرار بگیرد به طور مثال رنگ موی شما را خیلی روشن کند.

نکته دیگری که در آموزش استفاده از رنگ سه صفر باید بدانید این است که رنگ موی سه صفر چه مدت می تواند روی موها بماند. برخی افراد رنگ سه صفر و دکلره را یکی می دانند و فکر می کنند که این رنگ نیز مانند دکلره اگر برای بیشتر از نیم ساعت روی موها بماند باعث آسیب به موها می شود. این یک باور غلط است؛ زیرا رنگ موی سه صفر باید حداقل حدود 45 دقیقه روی موها باشد و در این زمان نیز مشکلی برای موها ایجاد نمی کند.

تفاوت رنگ موی سه صفر با دکلره

تفاوت رنگ موی سه صفر با دکلره

بسیاری افراد فکر می کنند که رنگ موی سه صفر همان دکلره است در صورت یکه این دو با هم تفاوت های اساسی دارند. اولین و مهم ترین تفاوت در این دو در نحوه استفاده از آنهاست. دکلره را به طور معمول قبل از رنگ کردن موها استفاده می کنند. کاربرد دکلره برای به پایه رساندن موهاست در صورتی که رنگ یا واریاسیون سه صفر را هم می توان قبل از رنگ کردن موها و هم بعد از رنگ کردن موها استفاده کرد. یکی دیگر از تفاوت های این دو این است که با استفاده از سه صفر می توانید موها را 5 تا 6 درجه روشن کنید اما با استفاده از دکلره موها تا پایه 10 نیز روشن می شوند. دکلره برای روشن شدن موها ممکن است به آنها آسیب برساند و فولیکول موها را از بین ببرد یا مو را دچار خشکی و شکنندگی کند اما استفاده از سه صفر برای موها ضرری ندارد.

آموزش استفاده از رنگ موی سه صفر و ترکیب آن با رنگ های دیگر

دکلره در بسیاری از افراد دچار حساسیت می کند و این حساسیت ها با التهاب، سوزش، تورم و تاول همراه است حتی برخی افراد به بوی دکلره نیز حساسیت دارند و دچار مشکلات تنفسی می شوند این در حالی است که موردی از حساسیت برای استفاده از رنگ سه صفر مشاهده نمی شود. یکی دیگر از تفاوت های رنگ سه صفر و دکلره این است که نمی توان از رنگ موی سه صفر روی موهای رنگ شده استفاده کرد.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *