شنبه , 6 مرداد 1403 - 5:28 قبل از ظهر

ترکیب رنگ موی شنی و زیتونی بدون دکلره

رنگ هایی مانند شنی و زیتونی از رنگ موهای پرطرفدار خانم ها محسوب می شود. بسیای از خانم ها دوست دارند که این رنگ جذاب و زیبا را بر روی موهای خود امتحان کنند. معمولا این ترکیب رنگ را با استفاده از دکلره اجرا می کنند اما به دلایلی مانند دهیدراته شدن موها با دکلره، برخی افراد ترجیح می دهند که بدون دکلره این ترکیب مو را بر روی موهای خود داشته باشند. با استفاده از ترفندهایی می توان ترکیب رنگ موی شنی و زیتونی را روی موها پیدا کرد.

نگ موی زیتونی شنی از جمله رنگ هایی است که به افرادی با رنگ پوست سفید و روشن مناسب تر است. به طور مثال فردی که رنگ پوست تیره و چشم های مشکی دارد نباید از این رنگ استفاده کند زیرا باعث می شود که تیرگی پوست او بیشتر نمایان شود و حتی سن فرد بیشتر به نظر بیاید. از جمله مهم ترین این ترفند ها استفاده از ترکیب رنگ های خاص است. بهتر است این ترکیب ها توسط افراد با تجربه و ماهر در زمینه رنگ مو انجام شود. با توجه به رنگ موی طبیعی و مشخصات موها، رنگ کار شما تشخیص می دهد که کدام رنگ مو را برای شما پیاده کند.

در ادامه با برخی از این ترکیب رنگ ها آشنا می شویم. با سیب همراه باشید.

10 مدل ترکیب رنگ موی شنی و زیتونی بدون دکلره

10 مدل ترکیب رنگ موی شنی و زیتونی بدون دکلره

افرادی که تا کنون موهای خود را رنگ نکرده اند و دارای موهایی با پایه 6 هستند یعنی به طور طلبیعی موهایی با رنگ روشن دارند باید رنگ زیتونی شماره 8، هایلایت شنی را به همراه اکسیدان 9 درصد مخلوط کنید. برای از بین بردن رفله های مزاحم در این رنگ باید از واریاسیون بنفش و سبز اضافه کرد. میزان هایلایت شنی و رنگ زیتونی باید در این ترکیب یکسان باشد. میزان مناسب برای این ترکیب رنگ ها عبارت است از:

  • یک دوم تیوپ رنگ زیتونی شماره 8
  • یک دوم تیوپ هایلایت شنی
  • واریاسیون آبی 4 سانت یا دو بند انگشت
  • واریاسیون بنفش 2سانت یا یک بند انگشت
  • واریاسیون بژ 4 سانت یا دو بند انگشت
  • اکسیدان 9 درصد یک و نیم برابر

10 مدل ترکیب رنگ موی شنی و زیتونی بدون دکلره

خانم هایی که دارای موهای تیره هستند برای به دست آوردن رنگ زیتونی شنی باید رنگ موی طلایی شماره 8 را با دودی و زیتونی ترکیب کنند. برای از بین بردن رفله های مزاحم از واریاسیون نقره ای در این ترکیب استفاده کنید. بسته به حجم و بلندی موهایی که دارید میزان رنگ مود نیاز، متفاوت است. ترکیب این رنگ برای موهای تیره به شرح زیر است:

  • یک دوم تیوپ طلایی شماره 8
  • دو سوم تیوپ دودی شماره 9
  • یک سوم تیوپ زیتونی شماره 8
  • یک و نیم برابر اکسیدان 6 درصد

ترکیب رنگ موی شنی و زیتونی بدون دکلره با سه صفر

ترکیب رنگ موی شنی و زیتونی بدون دکلره با سه صفر

در این روش باید برای یک رنگ شدن موها از سه صفر استفاده کرد. بعد از اینکه موها به طور کامل بی رنگ شدند آن ها را به طور کامل خشک کنید. رنگ زیتونی را به همراه واریاسیون های سبز و نقره ای ترکیب کنید و اکسیدان شماره 2 را به آن ها اضافه کنید. رنگ هایی که با روش های بدون دکلره بر روی موها ایجاد می شوند خیلی روشن نمی شوند اما سایه رنگ زیتونی شنی را دارند. اگر مایل هستید که رنگ زیتونی شنی شما خیلی روشن شود حتما باید موهای خود را با دکلره روشن کنید.
معمولا رنگ هایی مانند شنی زیتونی با توجه به پایه رنگی موها می توانند اثرگذار باشند و در صورتی که موهای شما بسیار تیره و زمخت باشند، احتمال درآمدن این رنگ های روشن بر روی موهای شما بسیار کم است. حتی ممکن است باعث ایجاد تغییر رنگ بشود.

ترکیب رنگ موی شنی و زیتونی بدون دکلره با سه صفر

به طور مثال ممکن است رنگی که با ترکیب های بالا روی موهای طبیعی مشکی به دست می آید به قهوه ای و مسی شباهت داشته باشد. اگر قصد دکلره کردن موها را ندارید بهتر است قبل از انتخاب رنگ مو به یک متخصص در زمینه رنگ مو مراجعه کنید. این متخصصان با تجربه و دانشی که دارند می توانند با توجه به شرایط چهره، رنگ مو، رنگ پوست و … بهترین رنگ مو را برای شما انتخاب کنند یا به جای رنگی که انتخاب کرده اید رنگ موی بهتری را به شما پیشنهاد کنند.

 

مطلب پیشنهادی

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران

همیشه یادگیری یک امر ضروری بوده است چراکه یاد گرفتن هنر و حرفه جدید کمک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *