سه شنبه , 4 اردیبهشت 1403 - 11:30 قبل از ظهر

خارج كردن اپل واچ از گوشی

اپل واچ‌ها وسایل بسیار محبوبی هستند و جایگاه خوبی را در میان اقلام الکترونیکی، از آن خود کرده‌اند؛ به گونه‌ای که طرفداران برند اپل، تمایل زیادی به استفاده از این محصولات، به‌همراه تلفن همراه‌های خود دارند. بخش زیادی از طرفداران محصولات، کسانی هستند که شاید طرفدار این برند نباشند، اما به دلیل طراحی ارگونومیک بسیار عالی‌شان، خواهان استفاده از آن‌ها هستند.
به همین دلیل، تصمیم داریم که در این مقاله، درباره یکی از موضوعاتی که همیشه دغدغه افرادی است که از این محصولات استفاده می‌کنند، صحبت کنیم؛ موضوع خارج کردن اپل واچ از گوشی یا همان قطع ارتباط این دو دستگاه.
با ما همراه باشید تا به بررسی انواع روش‌ها و بهترین و کاربردی‌ترین‌هایشان بپردازیم.

روش های خارج کردن اپل واچ از گوشی

روش های خارج کردن اپل واچ از گوشی

بعد از این‌که همگام سازی را انجام دهید تا گوشی شما اپل واچتان را بشناسد و برعکس این موضوع هم اتفاق بیفتد، ممکن است نیاز داشته باشید که ارتباط میان این دو دستگاه را قطع کنید و به اصطلاح اپل واچ را از گوشی خود خارج کنید. اما چطور باید این کار را انجام داد؟
این‌جا به بررسی دو روش بسیار کاربردی و معروف می‌پردازیم. در روش اول به کمک اپلیکیشن اپل واچ که روی گوشی نصب است، این کار انجام می‌گیرد، اما در روش دوم از خود اپل واچ استفاده می‌شود.

روش اول

ابتدا باید اپلیکیشن اپل واچ را روی گوشی خود نصب داشته و آن را به آخرین نسخه، بروزرسانی کرده باشید. بعد در گوشی خودتان بازش کنید. وقتی این اپلیکیشن اجرا شد، در بالای صفحه، قسمتی است که تصویر چند اپل واچ مضخص اس. که باید آنی که فعال است را انتخاب کنید.
در کنار اپل واچ فعال شما، گزینه ای وجود دارد که به شکل علامت تعجب است. این گزینه را انتخاب کنید. در ادامه برای شما صفحه‌ای باز می‌شود و باید گزینه Unpair Apple Watch  را بزنید. بعد از انتخاب این گزینه، صفحه‌ای را با عنوان Apple ID Password می‌بینید که پسوردتان را می‌خواهد. وقتی پسورد را به درستی وارد کردید، مجدداً باید گزینه unpair را بزنید تا Activation Lock  شما غیر فعال شود.
با گذر چند ثانیه یا چند دقیقه (این مدت زمان به فاکتورهای زیادی بستگی دارد)، ارتباط میان اپل واچ و گوشی شما قطع می‌شود. در مدت زمانی که صبر می‌کنید، موبایل شما شروع به بک آپ گیری از اطلاعات مهم اپل واچ می‌کند.

روش دوم

قبل از این‌که به بررسی این روش بپردازیم، باید بدانید که این حالت، به‌صورت اتوماتیک، بک آپ گیری ندارد و باید این کار را به‌صورت دستی انجام دهید. با این حال، مراحل روش دوم به صورت زیر است:
به قسمت ستینگ (Setting) اپل واچ بروید و گزینه جنرال (General) را پیدا کنید. بعد ریست (Reset) را بزنید. وقتی این گزینه را انتخاب کنید، باید روی گزینه‌ای تحت عنوان Erase All Content And Setting  بزنید.
حالا از شما رمز عبورتان را می‌خواهد. در این مرحله باید رمز عبور را بزنید و بعد دکمه ادامه دادن یا همان Continue را بزنید تا عملیات با موفقیت انجام و اپل واچ شما از گوشی خارج شود.

بهترین روش قطع ارتباط اپل واچ و گوشی

بهترین روش قطع ارتباط اپل واچ و گوشی

در روش دومی که گفته شد، بعد از غیر فعال کردن Activation Lock، شما برای فعال کردن مجدد، باید به سایت آیکلود بروید و از طریق آن، این گزینه را مجدداً فعال کنید. به همین دلیل، روش اول هم آسان‌تر است هم امن‌تر. پس بهتر است از روش اول استفاده کنید.
مورد بعدی، بحث بکاپ گیری است. برای افراد زیادی، بکاپ گرفتن مسئله مهمی است. چون اپل واچ دربردارنده اطلاعاتی بسیار کاربردی و ضروری است که نبود آن‌ها، می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. به همین خاطر است که افراد زیادی، روش اول را انتخاب می‌کنند.
از طرفی اگر مهارت چندانی ندارید یا به اصطلاح، زیاد وارد نیستید، بهتر است از روش دوم استفاده نکنید. چون برای راه اندازی مجدد اپل واچ، باید فرایند سخت‌تری را نسبت به روش اول طی کنید.

در صورتی که این مقاله برای شما مفید بوده، پیشنهاد می‌کنیم به سایر مقالات مجله اینترنتی سیب، در زمینه تکنولوژی، سر بزنید.

مطلب پیشنهادی

نقاشی صورت گرگ ساده

نقاشی صورت گرگ ساده

نقاشی و رنگ آمیزی برای کودکان و گاهی برای بزرگسالان جذاب می باشد. بیشترین نقاشی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳