شنبه , 8 اردیبهشت 1403 - 2:45 قبل از ظهر

فرش فیلی با چه رنگ مبلی ست میشه

رنگ فیلی یکی از انتخاب های رایج در انتخاب فرش برای منازل مدرن و امروزی است. فیلی رنگی است که به دلایل روانشناسی حس شیک بودن فضا را به بیننده القا می کند. درباره ست کردن فرش فیلی چندین دیدگاه وجود دارد که می توان با بهره گرفتن از آن ها بهترین انتخاب برای رنگ مبل مناسب برای فرش فیلی را داشت.

فرش با رنگ فیلی برای منازل مدرن و امروزی

ست کردن فرش فیلی با مبل همرنگ

ساده ترین روشی که برای ست کردن فرش و مبل در دکوراسیون داخلی وجود دارد، انتخاب هم رنگ این دو است. مبل انتخابی را می توانید با اندکی تفاوت در رنگ ( کمی تیره یاروشن تر) انتخاب کنید. استفاده از مبل و فرش همرنگ در فضاهای کوچک باعث بزرگتر نشان دادن فضا می شود.

ست کردن فرش فیلی با مبل همرنگ

ست کردن فرش فیلی با رنگ متضاد

استفاده از دو رنگ متضاد می تواند جلوه خیره کننده ای به فضا ببخشد. از آن جایی که رنگ فیلی در رده رنگ های خنثی قرار می گیرد برای ست کردن آن می توان هم از رنگ های سرد و هم گرم استفاده کرد.
ست کردن فرش فیلی رنگ با مبل که دارای رنگ زرد هستند( یا کوسن زرد دارند) بی نظیر خواهد بود و فضایی شاد و زنده را ایجاد می کند.

ست کردن فرش فیلی با رنگ متضاد

رنگ بنفش، سورمه ای، شتری و سبز لجنی نیز از رنگ هایی هستند که با توجه به اختلاف تناژی که نسبت به رنگ فیلی دارند اما به راحتی با آن ست می شوند. برای ست کردن مبلمان های ساده و یک رنگ فیلی می توان از فرش های شلوغ با هر تناژ رنگی بهره برد.

ست کردن فرش فیلی با مبل رنگ متضاد

ست کردن فرش فیلی با رنگ های همگروه

رنگ های نقره ای، خاکستری و توسی بارنگ فیلی در یک خانواده قرار می گیرند. استفاده از مبل هایی با این رنگ در کنار فرش فیلی زیبا و چشم نواز است. رنگ های هم گروه در دکور وسایل خانه به راحتی در کنار هم ست می شوند.

ست کردن فرش فیلی با رنگ های همگروه

مطلب پیشنهادی

از کجا موکت بخریم

از کجا موکت بخریم

موکت یکی از کفپوش‌های مهم است که از زمان‌های قدیم برای منازل مورد استفاده قرار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳