شنبه , 1 اردیبهشت 1403 - 9:36 قبل از ظهر

انواع روشویی جدید + انواع روشویی جدید کابینتی، سنگی، فانتزی 1401

روشویی یکی از وسایل و تجهیزات مهم در سرویس بهداشتی است که در ظاهرآن بسیار تاثیرگذار است. با استفاده از یک روشویی مدرن و زیبا می توان ظاهر لوکس تری برای سرویس بهداشتی به وجود آورد. در اینجا قصد داریم با انواع روشویی جدید سال 1401 آشنا شویم. با ما همراه باشید. همچنین نحوه تميز كردن كابينت ام دي اف را در سایت سیب گفته ایم.

جدیدترین مدل‌های روشویی در سال 1401

در گذشته مدل های روشویی بسیار محدود بود و تنها یک یا دو مدل ساده در بازار دیده می شد؛ اما در حال حاضر نسل جدیدی از مدل های روشویی به بازار عرضه شده است. در ادامه جدیدترین مدل های روشویی در سال 1401 را معرفی می کنیم:

جدیدترین مدل‌های روشویی در سال 1401

روشویی کابینتی

یکی از روشویی های مدرن و جدید، روشویی کابینتی است. در حال حاضر این نوع روشویی طرفدار زیادی دارد. با استفاده از این روشویی کابینتی می توان وسایل مختلف مانند: لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله ها و شوینده ها را در داخل روشویی جای داد. همچنین لوله های آب که در پشت روشویی قرار می گیرند را به راحتی پنهان کرد. انواع روشویی های کابینتی شامل روشویی کابینتی پایه دار و دیواری می شود. روشویی هایی که از نوع پایه دار هستند وزن بیشتری را تحمل می کنند. بنابراین در انتخاب کاسه روشویی گزینه های بیشتری پیش روی خود دارید.
اغلب روشویی های کابینتی پایه دار در ابعاد بزرگ تولید می شوند. به همین دلیل برای سرویس های بهداشتی با فضای بزرگ مناسب هستند. هنگام تمیز کردن سرویس بهداشتی، معمولا پایه های این نوع روشویی خیس می شود و به مرور زمان دچار پوسیدگی می شود. روشویی های کابینتی دیواری، فضای کمتری را اشغال می کنند. بنابراین برای سرویس های بهداشتی با فضای کوچک گزینه بسیار مناسبی هستند. این نوع روشویی کاملا به دیوار نصب می شود و اتصالی با کف سرویس بهداشتی ندارد.
در نتیجه هنگام شست و شویی سرویس بهداشتی مشکلی برای آن به وجود نمی آید. معمولا توصیه می شود برای این نوع روشویی از کاسه های سنگین وزن استفاده نشود.

جدیدترین مدل‌های روشویی در سال 1401

روشویی سنگی

یکی دیگر از مدل های جدید روشویی 1401، روشویی سنگی است. این روشویی می تواند حس طبیعت را برای افراد تداعی کند و ظاهر سرویس بهداشتی را متحول کند. جنس روشویی های سنگی از سنگ طبیعی، چینی یا سرامیک است.
روشویی های سنگی در انواع مختلف مدور، بیضی، مربع و مستطیل در بازار موجود هستند. روشویی سنگی مدور و بیضی بیشتر در چیدمان مدرن استفاده می شود و ظاهر سرویس بهداشتی را لوکس می کند. اما روشویی های سنگی مربعی و مستطیلی بیشتر مناسب افرادی که به اشکال زاویه دار علاقمند هستند.

روشویی شیشه ای

از جدیدترین مدل های روشویی در سال 1401، روشویی شیشه ای است. این نوع روشویی از بهترین و مقاوم ترین نوع شیشه ساخته می شود. ضخامتی که برای شیشه روشویی در نظر گرفته می شود به گونه ای است که بتواند در برابر آب سرد و گرم مقاوم باشد و با وارد آمدن ضربه نشکند. این نوع روشویی ظاهر لوکس و مدرنی را به خانه می بخشد.

روشویی بتنی
روشویی بتنی

روشویی های بتنی نوع دیگری از روشویی ها مدرن و جدید هستند که ابتدا در کشورهای اروپایی استفاده می شدند اما در سال های اخیر در داخل کشور نیز به وفور از آن ها استفاده می شود. این روشویی از جنس بتن طبیعی ساخته می شود و مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و عوامل مخرب از خودش نشان می دهد. روشویی بتنی، ظاهر کاملا ساده ای دارد و برای دیزاین های مدرن انتخاب بسیار مناسبی محسوب می شود.

روشویی طرح دار

روشویی طرح دار

روشویی های طرح دار نیز جزء روشویی های جدید و پر طرفدار هستند که استقبال زیادی از آن ها شده است. در این نوع روشویی، طرح های ظریف و فانتزی بر روی کاسه روشویی ایجاد شده است. هنگام انتخاب طرح این نوع روشویی دقت داشته باشید که با سایر متریال داخل سرویس بهداشتی همخوانی داشته باشد. انتخاب این محصول می تواند سبک خاصی را برای سرویس بهداشتی ایجاد کند به طوری که نظر اکثر افراد را به خود جلب نماید.
در این مقاله به معرفی انواع روشویی فانتزی و مدرن در سال 1401 پرداختیم. با استفاده از روشویی های جدید و مدرن می توانید ظاهر سرویس بهداشتی خود را به طور کامل تغییر دهید و زیبایی آن را تکمیل کنید. به شما پیشنهاد می کنیم دیگر مطالب سایت سیب را از دست ندهید و برای افزایش اطلاعات آنها را مطالعه نمایید.

مطلب پیشنهادی

سرامیک ضد اسید [کاشی ضد اسید مرجان در ایران سرام[

سرامیک ضد اسید [کاشی ضد اسید مرجان در ایران سرام]

ایران سرام عرضه کننده کاشی ضد اسید از تولید کننده های معتبر کاشی و سرامیک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳