یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403 - 3:35 قبل از ظهر

شیشه سکوریت مغازه

شیشه سکوریت مغازه به دلیل دوام و مقاومت بالا یکی از محصولات پر فروش در سال های اخیراست. ویژگی استحکام ،امنیت و هدایت حرارتی شیشه های مغازه ها در سال های اخیر اهمیت بیشتری یافته است. با پیشرفت های حاصله و دسترسی آسان به شیشه های متنوع مانند انواع رنگی و پوشش دار باعث شده تا ویژگی زیبایی و ظرافت در کنار صرفه جوئی و کاهش مصرف انرژی، معماران را به استفاده از انواع جدیدی شیشه ها سوق داده و به استفاده بیشتر از مدل های شیشه سکوریت ترغیب نماید. در گروه ساز و کار، شیشه های سکوریت مغازه در اندازه های بزرگ تولید می گردد برای اطلاع از قیمت شیشه کافیست با ما تماس گرفته یا محصولات را در سایت بررسی کنید. در سایت سازوکار چگونگی محاسبه قیمت شیشه سکوریت قرار داده شده است. برای اطلاع از قیمت شیشه سکوریت به سایت آن مراجعه کنید.

شیشه سکوریت مغازه

قیمت شیشه سکوریت مغازه

قیمت شیشه سکوریت مغازه بسته به رنگ و ضخامت و برند تولید کننده تعیین خواهد شد. نتیجه این امر استفاده بیشتر از شیشه های سکوریت و نیمه سکوریت جهت برآورده نمودن ویژگی های مقاومتی مناسب در برابر حرارت ، باد وضربه می باشد. فرآیند سکوریته کردن شیشه ها، باعث می شود ضمن تغییر الگوی شکست شیشه، میزان مقاومت آنها بالا برود. مزیت بالای این شیشه ها، نشکن بودن دربرابر ضربه شدید است. در صورت شکستن این شیشه ها، به قطعات کوچکی تبدیل خواهد شد.این قطعات برندگی شیشه را ندارد. خسارت های جانی و به تبع آن مالی این شیشه ها کمتر از نمونه های دیگر بوده و ضررهای هر حادثه را به کمترین حد ممکن می رساند.

 

انواع شیشه سکوریت مغازه

انواع شیشه سکوریت مغازه را در رنگ های مختلف در سایت ساز و کار می توان سفارش داده و در اولین فرصت درب منزل خود تحویل بگیرید. این شیشه ها از دیرباز ازبهترین مواد ممکن ساخته شده و ضریب امنیت ساختمان را بالا می برند. مدلهای متنوع این شیشه ها را می توانید در صفحه شیشه سکوریت سایت ساز و کار ببینید.جالب است بدانید که انواع شیشه سکوریت مغازه تحت وزن یکسان، نسبت به شیشه معمولی، بسیارمقاوم تر است و شیشه عادی هم اندازه و حتی هم ضخامت با آن به مراتب ضعیف تر از شیشه سکوریت مغازه است. شیشه سکوریت مغازه،مقاومت در برابر حرارت بالایی داشته و قادر است 3 برابر دما را نسبت به نمونه های عادی تحمل نماید.تولیدکنندگان شیشه های سکوریت ادعا دارند که این شیشه ها تا تغییرات دمایی 300 درجه را هم در آزمایشگاه تحمل می نمایند. برای نصب شیشه سکوریت مغازه شما نیاز به کمک یک متخصص دارید.

شیشه سکوریت مغازه

عکس شیشه سکوریت مغازه

این روزها که تکنولوژی پیشرفت کرده است و شیشه های خام کاربرد خود را از دست داده اند، شیشه سکوریت مغازه، شیشه لمینت و… جایگزین آن ها شده اند. شیشه های سکوریت تا حدود 4 برابر نسبت به شیشه های معمولی مقاومت فیزیکی و حرارتی دارد. حتی در صورتی که شیشه سکوریت مغازه شکسته شود، تکه های خرد شده آن لبه های تیز و برنده ندارند و به افراد آسیب نمی رسانند. شیشه سکوریت ها در مکان هایی که امنیت و جان انسان ها در خطر است به کار می رود و از اولین انتخاب ها برای انتخاب شیشه مغازه هستند. شیشه های سکوریت در ابعاد، ضخامت و رنگ های گوناگونی ساخته می شوند و کاملا به علاقه و انتخاب شما وابسته است. می توانید از طرح های سندبلاست در این شیشه ها (شیشه سکوریت سندبلاست) استفاده کنید و زیبایی آن ها را چند برابر کنید.
شیشه مغازه از مهم ترین قسمت های یک مغازه است و به طور کامل در دید همه مشتریان قرار می گیرد و به همین جهت انتخاب آن بسیار اهمیت دارد و باید دقت زیادی را به خرج دهید. معمولا اولین انتخاب شیشه برای مغازه سکوریت است و انتخاب های پس از آن به همراه کمی ریسک هستند، بنابراین شیشه سکوریت مغازه بهترین پیشنهاد ما به شماست و در انتخاب و خرید آن ذره ای شک نداشته باشید. ضخامت زیاد شیشه سکوریت و متریال به کار رفته در آن، باعث بالا رفتن مقاومت آن شده است و از بهترین و درجه یک ترین شیشه های موجود در بازار است.

شیشه سکوریت مغازه

قیمت درب سکوریت مغازه

درب سکوریت شیشه ای که در مغازه ها و فروشگاه ها و… به کار می رود، باعث زیباتر به نظر رسیدن فضا و محیط می شود و همین امر باعث می شود اولین انتخاب هر کسی باشد. قیمت شیشه سکوریت نسبت به دیگر شیشه های جدیدی که وارد بازار شده اند بسیار مناسب است و هزینه زیادی را به شما تحمیل نمی کند. قیمت درب شیشه ای سکوریت مغازه را در سایت ساز و کار می توانید مشاهده کنید و ببینید که چقدر مقرون به صرفه و مناسب است. علاوه بر متراژ و متریال و… که در تعیین نرخ شیشه و درب سکوریت موثر هستند، شرایط نصب و میزان سختی پروژه نیز از عامل های مهم در نرخ گذاری قیمت شیشه سکوریت است.
از آنجایی که مقاومت شیشه سکوریت نسبت به دیگر شیشه ها بسیار زیاد است، بالاتر بودن قیمت آن نسبت به شیشه های معمولی ارزش دارد و همچنین اگر زمانی این شیشه تحت فشار زیاد دچار شکستگی شود، قطعات شکسته آن برنده نیستند و نمی توانند آسیبی به شما برسانند. بنابراین ریسک نکنید و با پرداخت کمی پول بیشتر، امنیت خود و مشتری های خود را تامین کنید و از خرید و انتخاب خود پشیمان نشوید. شیشه های سکوریت در سایت ساز و کار با قیمت بسیار مناسبی به فروش می رسند و قیمت مناسب آن ها دلیلی برای کیفیت پایین آن ها نیست. با خرید از سایت ساز و کار، اطمینان داشته باشید که قیمت مناسب و کیفیت بالا را در کنار هم تجربه خواهید کرد.

شیشه سکوریت مغازه

قیمت شیشه میرال مغازه

شیشه میرال که نام دیگر شیشه سکوریت است، از همان ضخامت و کیفیت بالا برخوردار است و امنیت انسان ها را به خطر نمی اندازد. این شیشه ها به شیشه های نشکن معروف هستند و به همین دلیل به راحتی در اثر ضربه و فشار دچار شکستگی نمی شوند. شیشه میرال یا نشکن تحت تاثیر عملیات های حرارتی روی شیشه های معمولی ضخیم به دست می آیند و به همین ترتیب از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند. قیمت شیشه میرال به عوامل مختلفی از جمله متراژ آن، ضخامت، کیفیت، سختی کار و… بستگی دارد و نمی توان نرخ ثابتی را برای آن بیان کرد. می توانید به قسمت فروش این محصول در سایت ساز و کار مراجعه کنید و در آنجا اطلاعات نوشته شده در جدول را مطالعه کنید و بررسی کنید که چه نوع شیشه سکوریت یا شیشه میرال برای کار شما مناسب است. تمامی اطلاعات هر محصول به طور دقیق درج شده است و از آنجا می توانید به مقدار مورد نیاز محصول برگزیده را سفارش دهید و ما آن را با بسته بندی مناسب و به طوری که آسیبی به سفارش نرسد آن را به دست شما می رسانیم و همکاران ما در مجموعه ساز و کار نیز می توانند برای نصب و اجرا به هر شهری از ایران بروند.

شیشه سکوریت مغازه

محاسبه قیمت شیشه سکوریت مغازه

هنگام خرید شیشه برای مغازه بهتر است از شیشه های با کیفیت و بسیار مقاوم استفاده کنید. مغازه مکانی معمولا پر رفت و آمد است و از این رو یک شیشه مقاوم می تواند در برابر فشارها و ضربه های ناشی از تردد عموم مستحکم بماند و دچار شکستگی یا ترک نشود. از این رو پیشنهاد ما به شما خرید شیشه سکوریت برای مغازه یا هر مکان مشابه دیگری است. محاسبه قیمت شیشه سکوریت مغازه به فاکتورهای بسیار زیادی بستگی دارد و نمی توان قیمت ثابتی را برای آن بیان کرد زیرا شیشه سکوریت مدل های متنوعی دارد. متراژ مورد نیاز از شیشه سکوریت، میزان سختی کار، میزان سختی نصب و اجرای شیشه سکوریت، یراق آلات و قاب شیشه سکوریت، نرخ دلار و بازار ارز، ضخامت شیشه سکوریت، چگونگی حمل و نقل شیشه تا محل نصب و… همگی از مواردی هستند که در محاسبه قیمت شیشه سکوریت مغازه موثر هستند. شیشه سکوریت مغازه را می توانید به صورت تک جداره یا دو جداره، شیشه سکوریت رفلکس، شیشه سکوریت شفاف، شیشه سکوریت دودی یا رنگی و انواع مدل های دیگر تهیه کنید. قیمت شیشه سکوریت مغازه در تاریخ شهریور ماه سال 1401 از حدود 450 هزار تومان شروع می شود و هر چه نوع درجه یک تر و بهتری از شیشه سکوریت را بخواهید خریداری کنید، به این قیمت افزوده می شود. برای محاسبه قیمت شیشه سکوریت مغازه می توانید به صفحه مربوطه در سایت آریا سازوکار مراجعه کنید و همچنین جهت کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر و استعلام قیمت دقیق شیشه سکوریت مغازه، با کارشناسان ما در مجموعه آریا سازوکار تماس بگیرید. قیمت شیشه سکوریت مغازه در این مجموعه بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است و می توانید خریدی مطمئن را از این مجموعه داشته باشید.

قیمت شیشه سکوریت مغازه

قیمت شیشه سکوریت مغازه شما به عوامل مختلفی وابستگی دارد باید متراژ شیشه نوع نصب شیشه و تمام موارد تاثیر گذار در قیمت را در نظر بگیرید حتی نصاب های متفاوت قیمت های متفاوت دارند. برای اطلاع از آخرین قیمت ها لطفا با کارشناسان مجموعه آریا سازوکار تماس بگیرید.

 

مطلب پیشنهادی

لیست مداحان بهشت زهرا

لیست مداحان بهشت زهرا

مرگ یکی از غم‌انگیزترین اتفاقات زندگی هر انسانی است. در این شرایط، برگزاری مراسم ترحیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *