پنجشنبه , 20 اردیبهشت 1403 - 4:02 بعد از ظهر

رنگ موی کرم کاهی + با و بدون دکلره

 

در سالهای اخیر استفاده از انواع مختلف رنگ های روشن رواج زیادی پیدا کرده است و رنگ موی کرم کاهی به دلیل دارا بودن طیف رنگی روشن مشتریان زیادی را به خود اختصاص می دهد. از آنجایی که رنگ موی کرم کاهی کاملاً روشن است قبل از قرار دادن این رنگ روی مو ها حتما باید موها را به پایه ۹ یا ۱۰ رساند و سپس رنگ را روی موها قرار داد. در این میان برخی از افراد دوست ندارند از دکلره روی مو ها استفاده کنند، به همین دلیل در این مقاله از سیب قصد داریم به روش هایی برای رنگ کردن موها به رنگ کرم کاهی با و بدون دکلره بپردازیم و شما را با فرمول های مختلف آشنا کنیم.

8 فرمول جذاب ترکیب رنگ موی کاهی + عکس

فرمول شماره یک

برای به دست آوردن فرمول شماره ۱ روی موهایتان در ابتدا باید موها را با استفاده از دکلره به پایه شماره ۱۰ برسانید. رنگ موی بلوند بژ شماره ۸، رنگ موی بلوند دودی شماره ۸، رنگ موی هایلایت نقره ای شماره ۹، رنگ موی بلوند خاکستری شماره ۸، واریاسیون بنفش به اندازه ۱.۵ بند انگشت را با یکدیگر ترکیب کنید و سپس به اندازه ترکیب به دست آمده اکسیدان ۶ درصد بیفزایید.

فرمول شماره ۲

اگر دوست ندارید موهایتان را دکلره کنید، می توانید از این ترکیب برای رنگ کرم کاهی استفاده کنید. در این ترکیب باید رنگ کاهی شماره ۸ را با رنگ موی شماره ۰.۳۳ ترکیب نموده و با استفاده از اکسیدان ۶۰ درصد و آب آن را به غلظت مورد نظر برسانید. از این ترکیب می توانید روی موهای مشکی و تیره استفاده کنید.

فرمول شماره ۳

برای به دست آوردن فرمول شماره ۳ در ابتدا با استفاده از دکلره موهایتان را به پایه شماره ۱۰ برسانید. رنگ طلایی شماره ۹ را با رنگ کاهی شماره ۷ و اکسیدان ۶ درصد ترکیب نموده و آن را روی موهای خود قرار دهید.

فرمول شماره ۴

برای به دست آوردن این فرمول در ابتدا با استفاده از اکسیدان موهای خود را به پایه شماره ۹ برسانید. رنگ دودی شماره ۸ را با رنگ به شماره ۹، واریاسیون دودی، اکسیدان ۶ درصد و مقداری آب ترکیب کنید. این ترکیب را برای مدت زمان حدودی ۲۰ دقیقه روی موهای خود قرار دهید.

فرمول شماره ۵

برای به دست آوردن این فرمول روی موهایتان باید موهای شما با استفاده از دکلره به پایه شماره ۱۰ رسیده باشد. در نهایت باید رنگ مو بلوند طلایی خیلی روشن، رنگ موی خاکستری پلاتینه، رنگ موی بلوند بژ شماره ۷، واریاسیون ۰۰۰، واریاسیون نقره ای، واریاسیون نقره ای و اکسیدان شش درصد با یکدیگر ترکیب شده و روی موها قرار داده شوند.

فرمول شماره ۶

برای بدست آوردن فرمول شماره ۶ که از جمله رنگهای خیلی روشن است، در ابتدا باید با استفاده از دکلره موها را به پایه شماره ۱۰ برسانید. رنگ موی طبیعی شماره ۱۰، رنگ موی شکلاتی شماره ۷، واریاسیون نقره ای و اکسیدان شماره یک را با یکدیگر ترکیب نموده و آن را به مدت ۲۰ دقیقه روی موهای خود قرار دهید.

فرمول شماره ۷

برای به دست آوردن فرمول شماره ۷ می‌توانید در ابتدا موهای خود را با استفاده از ترکیب اکسیدان ۱۲ درصد برای رنگ موی سه صفر روشن کنید. در این روش نیازی به استفاده از دکلره برای روشن کردن موها وجود ندارد اما اگر دوست دارید از دکلره استفاده کنید می توانید موهای خود را با استفاده از دکلره به پایه شماره ۸ برسانید.

رنگ موی بلوند روشن شماره ۱ را با رنگ موی طلایی شماره ۹ و اکسیدان شماره یک ترکیب نموده و آن را روی موهای خود قرار دهید. یکی از نکاتی که در این زمینه باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر از رنگ سه صفر برای روشن کردن مو های خود استفاده کردید حتماً مو ها باید یک روز استراحت کنند و بعد از یک روز رنگ روی آنها قرار داده شود.

فرمول شماره ۸

برای به دست آوردن این فرمول در ابتدا موهای خود را با استفاده از دکلره به پایه شماره ۱۰ برسانید. رنگ سه صفر را با رنگ طبیعی شماره ۱۰، اکسیدان شماره ۱ ترکیب نموده و آن را برای مدت زمان حدودی ۲۰ دقیقه روی موهای خود قرار دهید.

 

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *