پنجشنبه , 20 اردیبهشت 1403 - 7:39 قبل از ظهر

از بین بردن رنگ آبی مو

 

اگر رنگ آبی مو را برای تنوع و ایجاد تحول روحی خود انتخاب کرده اید و اکنون از آن خسته شده اید و نمی دانید چکار کنید، بدانید بهترین مقاله را برای از بین بردن این رنگ انتخاب کرده اید. در این مقاله از سیب سعی شده است تا حد امکان تمام راهکارهای موجود برای افرادی که نیازمند یک راهکار موثر هستند ارائه شود.

روش سریع و صحیح پاک کردن رنگ مو آبی

قبل از ارائه راهکارهای از بین بردن رنگ آبی مو باید این مطلب را در نظر داشته باشید که حذف آن زمان بر است. در نتیجه نباید این انتظار را داشته با اجرای یک دوره از هر روش به نتیجه مطلوب برسید.

  • به کار بردن شامپو

امروزه شامپو های زیادی هستند که قادر هستند اثر رنگ آبی مو را از بین ببرند‌. از جمله محصولات روشن کننده یک گزینه بسیار مناسب در جهت از بین بردن رنگ های فانتزی است. هر چند شاید زمان زیادی برای رنگ های دائمی لازم باشد تا محو گردد. اما برای رنگ های فانتزی و نیمه دائمی که بر روی مو استقامت کمی دارند گزینه ایده آلی خواهد بود. برای رنگ های دائمی نیز می توانید با سپری کردن چند مرحله و طی کردن پروسه زمانی طولانی رنگ دائمی را نیز از بین ببرد.

  • استفاده از نمک

استفاده از نمک حمام می تواند شما را در از بین بردن رنگ آبی مو کمک کند. شستن مو با شامپو به کمک آب گرم و نمک حمام می تواند سبب محو شدن رنگ آبی شود. استفاده از یک نرم کننده برای حفظ نرمی و لطافت مو لازم است.

  • استفاده از مایع ظرفشویی

استراحت دادن مو با چند قطره مایع ظرفشویی در شامپو می تواند سبب از بین رفتن رنگ های فانتزی شود.

  • استفاده از اسپری مو

مو را با اسپری مو خیس کنید و جلو آفتاب برای مدتی بنشینید پس از مدتی با شامپو آن را خوب بشویید و از نرم کننده در پایان کار استفاده کنید.

نکات مهم برای از بین بردن رنگ آبی مو

اگر از شامپو برای از بین بردن رنگ آبی مو استفاده می کنید باید یک محصول ایده آل و مناسب را تهیه کنید. توصیه می شود تا حد امکان بعد از به کار بردن شامپو از نرم کننده نیز استفاده کنید. به کار بردن جوش شیرین می تواند شما را از نتیجه کار راضی نگه دارد و پروسه از بین بردن رنگ های موقت و فانتزی را کوتاه کند. چرا که در جوش شیرین قابلیت هایی وجود دارد که در وایتکس وجود دارد. همچنین به عنوان یک پاک کننده طبیعی و بدون عارضه می توان از آن بهره برد. به کار بردن جوش شیرین برای افرادی که می خواهند دوره از بین بردن این رنگ ها کوتاه شود بسیار مناسب است.

روش اجرای از بین بردن رنگ آبی مو

برای از بین بردن رنگ آبی مو لازم است مراحل زیر را به درستی اجرا کنید:

  • ابتدا با آب داغ کمی مو های خود را نم دار کنید. درجه آب داغ باید در حد تحمل شما باشد. درجه آب داغ به باز شدن فولیکول موجود در مو کمک می کند. باز شدن فولیکول در زمان استفاده از شامپو به مو کمک می کند تا رنگ به آسانی از مو محو شود و به همراه کف شامپو از بین رود.
  • موهای خیس شده و آغشته به شامپو را جمع کنید و در داخل یک کلاه حمام قرار دهید. اگر از کلاه پلاستیکی استفاده کنید بی شک نتیجه مطلوب تری خواهید گرفت.
  • حال سشوار را روشن کنید و در فاصله مناسبی از سر، از آن استفاده نمایید. گرمای ناشی از سشوار شما را در رسیدن به پروسه حذف رنگ آبی مو کمک خواهد کرد.
  • کیسه فریزر نیز می تواند شما را یاری رساند و به جای حوله حمام یا کلاه پلاستیکی می توانید از آن بهره ببرید.
  • این حالت را تا ۲۰ دقیقه ادامه دهید.
  • حال مو های خود را بشویید و آن را سشوار بکشید اگر همچنان موی شما به رنگ آبی آغشته است این مراحل را چند بار ادامه دهید تا کل رنگ حذف شود.

استفاده از نرم کننده بعد از شستن کف می تواند به شما کمک کند تا مو سریعتر رنگ خود را از دست دهد. حداقل ۲۰ دقیقه به نرم کننده بر روی مو استراحت دهید تا به نتیجه مطلوب برسید. توصیه می شود هر پروسه با پروسه دیگر چند روز فاصله داشته باشد تا مقاومت و استحکام مو از بین نرود.

 

 

 

 

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *