جمعه , 28 اردیبهشت 1403 - 10:57 قبل از ظهر

رنگ موی مناسب برای پوست گندمی و چشم مشکی

انسان ها از نظر طیف پوستی در دسته بندی های مختلف قرار داده می شوند که یکی از دسته بندی ها پوست گندمی است. طبق آمار و ارقام در حدود ۴۰ درصد از ایرانیان دارای پوست گندمی و چشم مشکی و قهوه‌ای پررنگ هستند، به همین دلیل در هنگام درمان موهای خود به دنبال رنگ موی مناسب برای پوست گندمی و چشم مشکی هستند. همخوانی داشتن رنگ مو با رنگ پوست می تواند زوایای پنهان چهره را بهتر نمایان کند و باعث بالاتر رفتن زیبایی چهره در افراد شود. با توجه به تمامی این موارد در این مقاله قصد داریم شما را با برخی از رنگ هایی که می توانند با چهره شما همخوانی مناسبی ایجاد نمایند آشنا کنیم تا بتوانید به بهترین رنگ ها مطابق با نیاز خود دسترسی پیدا کنید. با سیب همراه باشید.

نحوه انتخاب رنگ موی مناسب برای چشم و پوست

برای انتخاب رنگ موی مناسب برای چشم و پوست در مرحله اول باید در نظر داشته باشید که از نظر بسیاری از افراد رنگ موی طبیعی شما زیباترین رنگی است که می‌تواند روی پوستتان درخشندگی ایجاد کند، اما اگر به دنبال به دست آوردن تغییرات زیادی در چهره خود هستید بهتر است بدانید رنگ مشکی یکدست برای پوست گندمی چندان مناسب نیست. به همین دلیل برای انتخاب رنگ مو مناسب با رنگ پوست خود می توانید از پیشنهادهای زیر بهره ببرید:

نحوه انتخاب رنگ موی مناسب برای چشم و پوست

۱. از هایلایت استفاده کنید:

استفاده از هایلایت روی موی مشکی می تواند یکی از روش هایی باشد که چهره شما را جذاب تر نشان دهد. اگر شما پوست گندمی دارید استفاده از هایلایت هایی مانند هایلایت زیتونی، بژ، مسی و غیره می تواند برای موهای شما مناسب باشد.

۲. از رنگهای مناسب روی مو استفاده کنید:

برخی از مهم‌ترین رنگهایی که با پوست گندمی تناسب دارند عبارتند از رنگ زیتونی، مسی، شکلاتی، ماهاگونی و غیره. با استفاده از هر یک از این رنگ ها روی موی خود می توانید جلوه ویژه‌ای به ابعاد و زوایای صورت خود ببخشید و زیبایی صورت خود را چندین برابر کنید.

۳. از رنگهای فانتزی بهره ببرید:

رنگ های فانتزی مختلفی می‌توانند برای پوست گندمی مناسب باشند. رنگ صورتی یکی از رنگ های جوان پسندی است که با پوست گندمی تناسب زیادی دارد. رنگ هایی مانند رنگ رزگلد و بلوند توت فرنگی از جمله دیگر رنگ هایی هستند که با پوست گندمی همخوانی مناسبی دارند.

نحوه انتخاب رنگ موی مناسب برای چشم و پوست

۴. از آمبره استفاده کنید:

اگر به دنبال استفاده از رنگ طلایی روی پوست گندمی خود هستید باید به این نکته دقت کنید که رنگ طلایی با پوست گندمی همخوانی چندان مناسبی ندارد، بنابراین می توانید بالای موهای خود را با استفاده از رنگ تیره ترین رنگ کنید و سپس زمانی که به پایین موهای خود می‌رسید با استفاده از آمبره مو های خود را طلایی کنید. استفاده از این رنگ ها در کنار یکدیگر و کم کردن رنگ به تدریج می تواند گزینه ای مناسب برای رنگ کردن موها به بهترین شکل ممکن باشد.

پیشنهاد چند رنگ برای پوست گندمی

برخی از بهترین رنگ هایی که می توانید از آنها برای پوست گندمی استفاده کنید موارد زیر هستند:

۱. رنگ قهوه‌ای مایل به سرخ

رنگ قهوه‌ای مایل به سرخ که با نام رنگ ماهاگونی نیز شناخته می‌شود، با خنثی کردن توناژ سبز پوست های گندمی می‌تواند درخشندگی ویژه‌ای به چهره شما بدهد. برای جلوه بهتر، بهتر است از تناژهای متوسط این رنگ استفاده کنید.

۲. رنگ موی عسلی

رنگ موی عسلی متوسط گزینه مناسب برای پوست های گندمی است. اگر پوست شما بیش از اندازه روشن است از رنگ عسلی روی موها استفاده نکنید، زیرا زیبایی چهره را کم می کند.

پیشنهاد چند رنگ برای پوست گندمی

۳. رنگ موی شیری

در سال‌های اخیر استفاده از رنگ های روشن در بین جوانان رواج زیادی پیدا کرده است. اگر شما رنگ پوست گندمی دارید و دوست دارید موهای خود را روشن کنید می توانید از رنگ موی شیری استفاده کنید.

۴. رنگ موی فندقی

این گزینه هم بین جوانان و هم به این افراد میانسال مشتریان زیادی را به خود اختصاص می‌دهد. رنگ فندقی با دارا بودن کنارش گرم می تواند زیبایی و جلوه خاصی به پوست شما بدهد و تا حدودی تناژ سبزی پوست های گندمی را از بین می برد. رنگ موی فندقی متوسط با شماره های ۵ و ۶ گزینه‌ای مناسب برای استفاده روی موهاست.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *