شنبه , 6 مرداد 1403 - 4:26 قبل از ظهر

رنگ مویی که صورت را چاق نشان میدهد

رنگ مو یکی از تکنیک های مناسب برای ایجاد تغییر چهره است که در دنیای مد و زیبایی اهمیت بسیار بالایی دارد. انتخاب رنگ موی صحیح نکته بسیار مهمی است که باید با در نظر گرفتن عوامل مختلفی انجام شود تا تاثیر مثبت و رضایت بخشی داشته باشد. یکی از مشکلات رایج بین خانم ها لاغر شدن صورت در اثر رژیم های غذایی و کاهش وزن است که می توان با آرایش مناسب، رنگ موی مناسب، لباس خاص و … این مشکل را تا حدی کاهش داد. در واقع طبق بررسی های انجام شده رنگ مو تاثیر بسیاری در چاق نشان دادن صورت دارد.

در نتیجه این سوال پیش می آید که آیا رنگ مویی که صورت را چاق نشان می دهد وجود دارد؟ البته دقت داشته باشید علاوه بر انتخاب رنگ مو باید به تکنیک اجرای رنگ مو نیز توجه کرد و با اصولی صحیح رنگ را روی مو نشاند تا به نتیجه دلخواه رسید. بهترین گزینه برای افرادی که صورت لاغر دارند و می خواهند صورت خود را چاق نشان دهند، رنگ موهای روشن است. انتخاب رنگ موی روشن باید با توجه به رنگ پوست، جنس مو و … انجام شود.

چه رنگ مویی باعث می شود صورت چاق به نظر برسد

به عنوان مثال رنگ موی بلوند طلایی برای پوست های روشن و صورتی بسیار مناسب است. ترکیب های بسیار متنوعی از انواع رنگ مو وجود دارد که با استفاده از آن ها می توان به چاق نشان دادن صورت کمک کرد. رنگ مویی که صورت را چاق نشان می دهد شامل بلوند طلایی، بلوند صورتی، استخوانی، دودی روشن و … است. هر فرد بسته به شرایط خود می تواند بهترین رنگ را انتخاب نماید و چهره خود را زیباتر و جذاب تر کند. به طور کلی آرایشگران ماهر در زمینه رنگ مو بهترین مشاور برای انتخاب رنگ موی مناسبی که صورت را چاق نشان دهد هستند.

چه رنگ مویی باعث می شود صورت چاق به نظر برسد

این سوال برای افرادی که دارای صورت لاغر هستند و تمایل دارند صورتشان چاق به نظر برسد پیش می آید که چه رنگ مویی باعث می شود صورت چاق به نظر برسد؟ از آن جایی که رنگ مو می تواند تاثیر بسیاری در زیبایی و ظاهر چهره شما داشته باشد باید در انتخاب آن دقت و حساسیت بسیاری به خرج داد. انتخاب رنگ موی خاص و ترکیبی می تواند صورت لاغر شما را چاق تر و جذاب تر نشان دهد؛ از این رو بهتر است نسبت به این رنگ موها و ترکیبات آشنایی داشته باشید.

چه رنگ مویی باعث می شود صورت چاق به نظر برسد

در واقع برای انتخاب رنگ مو باید عوامل مختلفی را در نظر داشت و برای اجرای آن روی مو از تکنیک مناسبی استفاده کرد. افرادی که در زمینه رنگ مو فعالیت دارند با تجربه و تخصص خود نسبت به رنگ موهایی که سبب چاق نشان دادن صورت می شوند، آشنایی دارند و با در نظر گرفتن شرایط مشتری بهترین رنگ مو را به آن ها معرفی می کنند. به طور کلی اکثر رنگ های روشن جزء رنگ موهایی هستند که باعث می شوند صورت چاق تر و جوان تر به نظر برسد.

تاثیر رنگ مو در صورت های مختلف با شکل های متفاوت به سادگی قابل مشاهده است. از این رو برای انتخاب رنگ مویی که باعث چاق نشان دادن صورت می شود باید به شکل صورت نیز توجه کرد. مهارت آرایشگر نیز در این امر بی تاثیر نیست زیرا باید با تکنیک مناسبی مو را رنگ کرد تا صورت فرد چاق به نظر برسد.

رنگ مو برای صورت لاغر

رنگ مو برای صورت لاغر

افرادی که صورت لاغری دارند اغلب به دنبال رنگ مویی هستند که صورتشان را چاق تر و پرتر نشان دهد. به این افراد توصیه می شود از رنگ ها سرد بیشتر استفاده کنند. در واقع رنگ های روشن و سرد رنگ پوست را باز می کنند در نتیجه صورت چاق به نظر می رشد. برخی از آرایشگرها معتقدند که برای گردتر کردن شکل صورت باید بخش های ریشه مو را با رنگ موی تیره رنگ کرد و برای بخش های ساقه مو از رنگ های روشن استفاده کرد.

این روش برای صورت های لاغر بسیار مناسب و کاربردی است و می تواند چهره آن ها را زیباتر و جذاب تر کند. انتخاب صحیح رنگ مو برای صورت لاغر کمک زیادی به چاق نشان دادن صورت می کند از این رو بسیار حائز اهمیت است. رنگ موی فندقی، رنگ موی شیری، رنگ موی بلوند عسلی، رنگ موی بژ دودی روشن، رنگ موی شکلاتی روشن و … جزء مناسب ترین رنگ ها برای صورت لاغر هستند. به شما پیشنهاد می کنیم بقیه مطالب مجله اینترنتی سیب را مطالعه نمایید.

مطلب پیشنهادی

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران

همیشه یادگیری یک امر ضروری بوده است چراکه یاد گرفتن هنر و حرفه جدید کمک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *