شنبه , 1 اردیبهشت 1403 - 4:35 بعد از ظهر

بهترین روش برای پوشش دیوار پارکینگ

یکی از بهترین روش ها برای پوشش دیوار پارکینگ استفاده از دیوارپوش است. دیوارپوش های پارکینگ انواع و اقسام مختلفی دارند که از ارزان ترین تا گران ترین دسته بندی می شوند. ما در این مقاله انواع مختلف این دیوارپوش ها را معرفی می کنیم و توضیحات مختصری درباره آن ها می دهیم.

پوشش دیوار پارکینگ

پوشش دیوار پارکینگ

دیوارپوش ها از متریال های مختلفی ساخته شده اند و همین متریال باعث تغییر قیمت نهایی دیوارپوش ها می شوند. انتخاب نوع دیوارپوش ها به مکان مورد نظر افراد نیز بستگی دارد. به طور مثال برخی از افراد دیوارپوش ها را برای ویلای شخصی خود که پارکینگی اختصاصی دارد می خواهند. برای این ویلای شخصی می توانیم از ارزان ترین مدل پوشش دیوار استفاده کنیم، زیرا تردد و رفت و آمد زیادی ندارند.

گاهی افراد برای آپارتمان های پرتردد و لاکچری به دنبال پوشش دیوار پارکینگ هستند. برای مکان های پر تردد یا لاکچری بهتر است از بهترین نوع دیوارپوش استفاده شود تا عمر طولانی تری داشته باشد و افراد بتوانند با خیال آسوده تری در مکان پارک کنند و زیبای خاصی را نیز به محیط پارکینگ بدهد.

انواع پوشش دیوار پارکینگ

دیوارپوش های پارکینگ براساس متریال و قیمت انواع مختلفی دارند. این دل های مختلف عبارتند از:

  • پوشش دیوار پارکینگ مدل PVC
  • پوشش دیوار پارکینگ مدل استون شیت
  • پوشش دیوار پارکینگ مدل میکروسمنت
  • پوشش دیوار پارکینگ مدل اجر طبیعی
  • پوشش دیوار پارکینگ مدل بتن اکسپوز

در بالا انواع مدل های دیوارپوش پارکینگ بیان شده است. افراد می توانند با استفاده از مشاوره متخصصین در این زمینه و افرادی که دارای تجربه بالا هستند، دیوارپوش مناسب پارکینگ خود را از جهت متریال انتخاب نمایند، یا می توانند براساس اطلاعاتی که خود دارند و براساس ظاهر دیوارپوش ها هر مدلی را که برای پارکینگ آن ها مناسب هست را انتخاب نمایند و از مجموعه های معتبری چون   برای نصب دیوارپوش ها کمک بگیرند.

پوشش دیوار پارکینگ مدل استون شیت

دیوارپوش طرح سنگ یا استون شیت یکی از انواع دیوارپوش هایی است که به خوبی توانسته است تا جایگاه مناسبی را در میان مردم به دست بیاورد. این مدل توانسته تا بیشترین درصد فروش را نسبت به دیگر متریال ها از آن خود کند و تقریبا حدود 70 درصد افراد برای مجتمع های مسکونی خود به دنبال نصب این نوع دیوارپوش هستند.

تقریبا می توان گفت که دلیل این محبوبیت مشخص است. زیرا طرح سنگ یکی از شیک ترین و خاص ترین طرح ها است که باعث بزرگی و شکوه یک مکان می شود و افراد با ورود به یک محیط جذب زیبایی سنگ های درخشان و بزرگی محیط مورد نظر می شوند. سنگ ها قیمت بسیار بالایی دارند، اما این نوع دیوارپوش ها به دلیل اینکه تنها ورق های طرح سنگ هستند، جایگزین بسیار مناسبی برای دیوارهای سنگی هستند.

انواع پوشش دیوار پارکینگ

پوشش دیوار پارکینگ مدل میکروسمنت

این نوع دیوارپوش ها به تازگی وارد عرصه رقابت شده اند و با وجود اینکه زمان کمی است که وارد این عرصه شده اند اما جایگاه خوبی را برای خود دریافت کرده اند. این مدل دیوارپوش ها بسیار لاکچری و زیبا هستند و قیمت بالایی نیز دارند. این مدل از ترکیب رنگ و خمیر و پودر درست شده است و کیفیت بسیار بالا و مناسبی دارد. این مدل می تواند هم به عنوان کف پوش و هم دیوارپوش مورد استفاده قرار بگیرد.

پوشش دیوار پارکینگ مدل آجر طبیعی

دیوارپوش های آجری به دلیل داشتن مدلی سنتی و کلاسیک بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. این سبک حدود 40 مدل مختلف دارد و به دلیل طبیعی بودن و استفاده از خاک رس کیفیت بسیار مناسبی دارد و به راحتی قابل نصب است. البته باید در نظر گرفت که این مورد در سطح صاف نتیجه بهتری را خواهد داشت. این نوع دیوارپوش از متریالی است که ضدضربه است و همچنین زیبایی و سادگی مناسبی را به محیط مورد نظر شما خواهد داد.

جمع بندی

دیوارپوش پارکینگ یکی از پر مصرف ترین وسایلی است که هر فردی برای پارکینگ منزل یا پارکینگ آپارتمان خود استفاده می کند. افراد می توانند با مشورت گرفتن از متخصصین در این زمینه بهترین مدل دیوارپوش را با بهترین متریال به کار گرفته شده، انتخاب نمایند. دیوارپوش ها انواع و اقسام متنوعی دارند و افراد می توانند به راحتی هر مدلی را که دوست داشتند و مناسب پارکینگشان بود را انتخاب و خریداری نمایند. همچنین نصب این دیوارپوش ها بسیار ساده و راحت است.

اگر این مقاله برای شما مفید بوده، پیشنهاد می‌کنیم به سایر مقالات مجله اینترنتی سیب سر بزنید.

مطلب پیشنهادی

تمیز کردن پارکت با بخار شویی

تمیز کردن پارکت با بخارشوی

سوالی که ذهن خیلی از افراد به خصوص خانم‌ها را درگیر کرده، این است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳