یکشنبه , 18 شهریور 1403 - 4:25 قبل از ظهر

رنگ سه صفر روی موی سفید

همانطور که می دانید امروزه برای رنگ کردن مو، اغلب از رنگ های روشن و فانتزی استقبال می شود. برای رنگ کردن مو با این رنگ های روشن، دکلره لازم است. دکلره کردن مو به مرور به ریشه مو آسیب می رساند اما جای نگرانی نیست؛ زیرا رنگ موی سه صفر تا حدی همان کار دکلره کردن مو اما بدون خطر برای مو را انجام می دهد. رنگ موی سه صفر در واقع رنگ موی اصلی محسوب نمی شود و برای موهایی که که رنگ روشن می خواهند، مناسب است.

در واقع رنگ موی سه صفر را قبل از گذاشتن رنگ موی اصلی که عمدتا روشن است، روی موها می گذارند تا موها به پایه 5 برسند و آمادگی پذیرش رنگ موی روشن را داشته باشند. شاید این سوال برایتان ایجاد شده باشد که آیا رنگ موی سه صفر کار دکلره کردن مو را انجام می دهد؟ در جواب این سوال باید بگوییم که تا حدودی بله، با گذاشتن این رنگ مو روی موها، روشنی مو به پایه 5 و نهایتا 6 می رسد و می توان بعد از آن از رنگ های روشن استفاده کرد، البته نا گفته نماند که این نوع رنگ مو در واقع نوعی واریاسیون است بنابراین ماندگاری زیادی ندارد.

رنگ موی 000 روی موی سفید چگونه عمل می کند؟

از این رنگ مو برای موهای سفید استفاده می کنند اما نه به عنوان رنگ اصلی مو بلکه به عنوان پوشش موهای سفید و آمادگی آن ها برای پذیرش رنگ مو روشن زیرا موهای سفید دربرابر پذیرش رنگ مو مقاومت می کنند و این نوع رنگ مو این مقاومت را می شکند و در نتیجه مو سفید رنگ روشن را به خود می گیرد.

رنگ موی 000 روی موی سفید چگونه عمل می کند؟

همانطور که می دانید برای رنگ کردن موها به رنگ روشن، ابتدا باید آن ها را دکلره کرد و به پایه های 5 به بالا رساند تا مو بتواند رنگ موهای روشن را به خود بگیرد. دکلره کردن مو با این که موجب زیبایی رنگ مو توسط رنگ های روشن و فانتزی می شود اما به مرور به موها و ریشه مو آسیب می رساند و گاهی موجب سوختن مو می شود. آیا جایگزینی برای دکلره کردن مو ها وجود دارد؟ در جواب باید بگوییم که در برخی از موارد بله.

رنگ موی 000 روی موی سفید چگونه عمل می کند؟

اگر شما بخواهید که موهایتان نهایتا به پایه 5 برسند می توانید به جای دکلره کردن موهای خود، از رنگ موی 000 استفاده کنید. استفاده از رنگ موی000 علاوه بر این که مو را به پایه 5 می رساند، همانند دکلره کردن مو آسیب جدی به مو وارد نمی کند. رنگ موی 000 در واقع جزء واریاسیون ها به شمار می رود. همانطور که می دانید واریاسیون ها ماندگاری کمتری نسبت به رنگ ها و دکلره کردن مو دارند اما در عوض به مو آسیب چندان و جدی وارد نمی کنند.

ماندگاری رنگ موی 000 نهایتا برای 3 الی 4 بار شستشو مو ها محدود می شود و به مرور از بین می رود. شاید این سوال برایتان مطرح شده باشد که برای رنگ کردن موهای سفید هم به این نوع رنگ نیاز است؟ در جواب باید بگوییم که بله. مو سفید فاقد رنگدانه است، بنابراین برای گرفتن رنگ های روشن به خود احتیاج به یک پوشش قوی دارد که به آن ها آسیب جدی نرساند، رنگ سفید مو در برابر پذیرش رنگ موهای روشن، مقاومت می کند و برای گذاشتن رنگ موهای روشن و تیره روی موهای سفید، احتیاج به پوشش دهی موها است.

رنگ موی 000 چیست؟

رنگ موی 000 چیست؟

رنگ موی 000 همان رنگ مویی است که موهای سفید را قبل از گذاشتن رنگ مو اصلی، پوشش می دهد تا موهای سفید بتوانند رنگ روشن جدیدی را به خود بگیرند. استفاده از رنگ موی 000 فقط برای موهایی که کاملا رنگ سفیدی به خود گرفته اند نیست، بلکه برای موهایی که قسمتی از آن ها سفید شده است نیز مورد استفاده قرار می گیرد. به این صورت که برای گذاشتن رنگ در آن قسمت از مو باید رنگ اصلی مورد نظر خود را مطابق با  نوع مو، رنگ پوست و رنگ زمینه ای موها انتخاب کرد، سپس برای روشن سازی پایه مو و پوشش آن قسمت از سفیدی موها، رنگ موی 000 را به موهای سفید خود بزنید.

رنگ موی 000 چیست؟

پس از شستن موها و رسیدن آنها به درجه 5 الی 6، می توان رنگ مو دلخواه را روی آن گذاشت. پس از آن مطمئن باشید که موهای سفیدتان قابلیت گرفتن رنگ مو جدید و روشن را به خود، به دست آورده است زیرا رنگ موی 000 به کاربرده شده روی مو سر قبل از گذاشتن رنگ اصلی روی مو، باعث پوشش دهی موها و از بین بردن مقاومت موها در برابر رنگ گرفتگی شده است.

با آموزش های مجله اینترنتی سیب، موهای خود را زیباتر کنید.

مطلب پیشنهادی

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران

همیشه یادگیری یک امر ضروری بوده است چراکه یاد گرفتن هنر و حرفه جدید کمک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *