شنبه , 1 اردیبهشت 1403 - 3:45 بعد از ظهر

دستگاه میوه خشک کن [ خرید 2 مدل پرفروش میوه خشک کن باکیفیت بکردانه]

میوه خشک از جمله تنقلات سالمی است که در سال های اخیر محبوبیت بالایی بین مردم پیدا کرده است. ترکیب میوه خشک و آجیل مخلوطی شگفت انگیز ایجاد می کند که مطابق میل تمامی افراد با هر ذائقه ای خواهد بود. برای خشک کردن میوه های مختلف تنها به دستگاه میوه خشک کن و میوه مورد علاقه تان نیاز است. دستگاه های مختلفی در بازار وجود دارند که پرفروش ترین آن ها مربوط به گروه صنعتی بکردانه است. این گروه جوان با خلاقیت، با به کارگیری تکنولوژی روز دنیا و به کمک مهندسان خبره ایرانی توانسته در طی ده سال فعالیت در بازار اعتبار قابل قبولی کسب کند. در صورتی که قصد دارید دستگاه خشک کن برند بکردانه را تهیه کنید، ما را تا پایان این متن همراهی نمایید تا با 2 مدل میوه خشک کن با کیفیت بکردانه آشنا شوید.

دستگاه میوه خشک کن

دستگاه میوه خشک کن امکان خشک کردن میوه بدون هیچ خرابی را در کمترین زمان ممکن ایجاد می کند. این در حالی است که در روش سنتی میوه ها در زمانی طولانی خشک می شود. همچنین امکان کپک زدن یا خراب شدن میوه ها در روش سنتی وجود دارد، ولی با استفاده از دستگاه میوه خشک کن، میوه ها بدون کوچکترین تغییر رنگ یا مزه خشک می شوند.

دستگاه میوه خشک کن به دو صورت عمودی یا افقی حرارت ایجاد می کند. در مدل عمودی منبع حرارت زیر دستگاه وجود دارد. همچنین این مدل از دستگاه غالبا به صورت دایره ای طراحی و تولید می شود. در دستگاه با جریان حرارتی افقی در بالای آن تعبیه شده است. از این رو برای خارج کردن پایین ترین سینی باید تمامی سینی ها را خارج کنید.

دستگاه میوه خشک کن با جریان افقی قیمت بالاتری نسبت به مدل دیگر دارد، ولی در این دستگاه درب در قسمت جلویی تعبیه شده که امکان خارج کردن همزمان تمامی سینی ها را برای شما مهیا می کند. همچنین منبع تغذیه در این مدل در پشت سینی ها قرار دارد.

دستگاه میوه خشک کن

مشخصات، خرید 2 مدل میوه خشک کن باکیفیت بکردانه

بکردانه برای حمایت از کارآفرینی اقدام به تولید دستگاه میوه خشک کن صنعتی با ظرفیت بالا کرده است که این دو مدل به شرح زیر هستند:

دستگاه میوه خشک کن بکردانه مدل D1000

دستگاه میوه خشک کن بکردانه مدل D1000 بدنه ای از جنس استیل دارد که از زنگ زدن دستگاه در طول استفاده جلوگیری می کند. همچنین این دستگاه به سیستم خاموش کننده و فن های سیرکولاتور مجهز است. این دستگاه 48 کیلوگرم وزن دارد که ابعاد آن 52 در 62 در 110 سانتی متر است. دستگاه D1000 ظرفیت 30 کیلوگرمی دارد که مجهز به کنترل دمای دیجیتال و فن خنک کننده است. استفاده از المنت های برقی در این دستگاه موجب شده که میوه های باکیفیت تری به نسبت دستگاه های گازی تولید شود.

دستگاه میوه خشک کن بکردانه مدل D1000

دستگاه میوه خشک کن بکردانه مدل D500

این دستگاه 15 کیلوگرم ظرفیت دارد که از آن برای خشک کردن انوع میوه‌ها، سبز‌ی‌ ها و فراورده های گوشتی استفاده می کنند. در این دستگاه دو فن سیرکولاتور و المنت های برقی تعبیه شده است که توزیع حرارت یکسانی را مهیا می کنند.

استفاده از المنت های برقی در دستگاه میوه خشک کن بکردانه موجب شده که کیفیت میوه در طی فرایند گرم شدن حفظ شود. در این دستگاه پنل کنترل تمام دیجیتال، با قابلیت تنظیم زمان و دما تعبیه شده است که به طور خودکار پس از تکمیل فرایند خشک کردن، دستگاه خاموش می شود و توسط آلارمی کاربر را مطلع می سازد.

طراحی بسیار زیبای این دستگاه در کنار بدنه تمام استیل آن موجب شده که به یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار تبدیل شود. در این دستگاه برای کاهش مصرف برق از عایق استفاده شده است. دستگاه D500 طبق استانداردهای ISO 9001 و CE اروپا طراحی و تولید می شود که تا یک سال گارانتی دارد.

کلام آخر

گروه صنعتی بکردانه با طراحی و تولید دو دستگاه میوه خشک کن صنعتی، بازار فروشگاه های تولید غذاهای ارگانیک را متحول کرده است، چرا که کیفیت میوه های خشک تولید شده توسط این دستگاه ها به نسبت بالاتر از سایر همتایانشان است. از این رو در متن بالا سعی کردیم به معرفی کامل دو دستگاه میوه خشک کن بکردانه بپردازیم. امیدواریم مطالب فوق مورد استفاده شما قرار گرفته باشد.

 

 

مطلب پیشنهادی

قیمت دستگاه بلوک زنی کوچک

قیمت دستگاه بلوک زنی کوچک

برای راه اندازی کارگاه بلوک زنی، نیاز به خرید تجهیزات و دستگاه های مناسب خواهید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳