شنبه , 22 اردیبهشت 1403 - 1:51 قبل از ظهر

چگونه در واتساپ دو اکانت داشته باشیم

یکی از محبوب ترین برنامه ها در بین شبکه های اجتماعی، واتساپ می باشد. این اپلیکیشن به خصوص در میان ایرانی ها، به دلیل دسترسی مخاطبان فراوان به این پیام رسان، از طرفداران زیادی برخوردار است. به دلیل کاربردهای زیاد Whatsapp بسیاری از کاربران تمایل دارند دو حساب در یک موبایل هوشمند داشته باشند.

در ابتدای فعالیت این برنامه، امکان داشتن دو اکانت به صورت هم زمان وجود نداشته است؛ ولی امروزه راه حل هایی برای برطرف شدن این مشکل به وجود آمده که در ادامه مقاله با هم بررسی می کنیم.

آموزش تصویری دو اکانت در واتساپ

یکی از راه های سریع و آسان برای داشتن دو حساب در این برنامه، رفتن به تنظیمات گوشی و فعال کردن قابلیت نصب دو Whatsapp، در تلفن همراه خود است. ممکن است برای بعضی از موبایل ها این قابلیت وجود نداشته باشد؛ ولی نگران نباشید در ادامه مطلب راه حل های مختلفی برای حل این مشکل بیان شده است.

چگونه در واتساپ دو اکانت داشته باشیم در سامسونگ 

یکی از قابلیت هایی که سامسونگ در اختیار مشتریان خود قرار داده است، کپی کردن اپلیکیشن ها می باشد. برای داشتن دو حساب در این برنامه برای گوشی Samsung، باید مراحل زیر را طبق تصویر پیش ببرید:

  • ابتدا وارد تنظیمات (Setting) موبایل خود شوید. گزینه Apps یا Advanced features را پیدا کنید.

چگونه در واتساپ دو اکانت داشته باشیم در سامسونگ 

  • بعد به قسمت «Dual messenger» بروید.  

چگونه در واتساپ دو اکانت داشته باشیم در سامسونگ 

  • وقتی وارد این بخش می شوید چند برنامه را مشاهده می کنید که با فعال کردن گزینه ها می توانید از برنامه های مشخص شده، کپی داشته باشید. به این خاطر که ما قصد داریم در واتساپ دو حساب ایجاد کنیم، دکمه Whatsapp را فعال می کنیم.

چگونه در واتساپ دو اکانت داشته باشیم در سامسونگ 

  • بعد از فعال کردن این گزینه به راحتی می توانید حساب جدیدی با شماره متفاوت ایجاد کنید. 
  • وقتی به صفحه اصلی گوشی بروید، واتساپ جدیدی را می بینید که رنگ متفاوتی در گوشه آیکون خود نسبت به واتساپ اصلی دارد؛ این برنامه نشان دهنده دومین Whatsapp شما می باشد.

چگونه در واتساپ دو اکانت داشته باشیم در سامسونگ 

چگونه در واتساپ دو اکانت داشته باشیم در ایفون 

روش هایی که برای ایجاد حساب در این برنامه برای گوشی آیفون استفاده می شود، کمی با راه های بقیه برند های موبایل متفاوت است. چند راه حل ساده برای حل این مشکل عبارتند از:

نصب واتساپ بیزینس WhatsApp Business

یکی از راه هایی که می توان در گوشی های آی او اس از دو اکانت در این شبکه اجتماعی استفاده کرد، نصب WhatsApp Business می باشد. این برنامه مثل واتساپ اصلی می باشد و حتی ویژگی های اضافه تری به کاربران خود ارائه داده است.

برای افرادی که می خواهند دو حساب جدا داشته باشند، به خصوص افرادی که تمایل دارند حساب شخصی و کاری خود را از هم تفکیک کنند، بهترین گزینه واتساپ بیزینس می باشد. برای دانلود برنامه در اپ استور عبارت WhatsApp Business را سرچ نمایید. 

فعالسازی دو اکانت در گوشی iOS به کمک Dual Messenger for WhatsApp

اگر تمایل به استفاده از واتساپ بیزینس ندارید، می توانید از Dual Messenger for WhatsApp استفاده کنید. این برنامه امکان نصب و اجرای دو واتساپ در در گوشی های ios را می دهد؛ همچنین شما می توانید از یک اکانت در واتساپ در دو دستگاه متفاوت استفاده کنید. برای اجرای این برنامه کافی است در اپ استور عبارت Dual Messenger for WhatsApp سرچ نمایید و پس از نصب این برنامه، شماره جدیدی که می خواهید اکانت دوم باز کنید را وارد نمایید. 

نصب gbwhatsapp برای آیفون

یکی از برنامه های پرطرفدار، واتساپ جی بی می باشد که این برنامه به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد، کاربران زیادی را به خود جذب کرده و برای گوشی های اندروید و آی او اس به صورت رایگان در دسترس قرار گرفته است. از جمله امکانات واتساپ جی بی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • می توانید استوری افراد را دانلود کنید.
  • در صورت نیاز چت های شخصی و مهمی که دارید را پنهان کنید.
  • تایپ، لست سین و تیک آبی از مخاطبین خود مخفی کنید.
  • امکان نشان ندادن نام و تاریخ، زمانی که دو یا چند پیام کپی شوند.
  • می توان تعداد عکس های بیشتری نسبت به واتساپ اصلی فرستاد.
  • تم برنامه را در صورت نیاز تغییر دهید.

برای نصب این برنامه ابتدا از طریق سافاری وارد سایت Tweakboxapp شوید. بعد از وارد شدن به آدرس گفته شده، صفحه زیر را مشاهده می کنید که باید روی گزینه install کلیک کنید. موبایل شما برای دانلود این برنامه از شما مجوز می گیرد.

نصب gbwhatsapp برای آیفون

زمانی که نصب به اتمام رسید، برنامه ای به اسم TweakBox را در صفحه اصلی گوشی خود خواهید داشت. آن را را باز کرده و سپس گزینه app را انتخاب کنید. از Tweaked اپلیکیشن ++WhatsApp را سرچ کرده و آن را نصب کنید. برنامه ++WhatsApp مثل gbwhatsapp می باشد و برای گوشی های آیفون طراحی شده است. 

چگونه در واتساپ دو اکانت داشته باشیم در شیائومی

مراحل نصب واتساپ جداگانه برای ایجاد اکانت دوم، مثل روش هایی است که برای گوشی سامسونگ استفاده می کنیم. روش فعال کردن دو اکانت در گوشی Xiaomi:

  • در ابتدا لازم است به قسمت Setting یا تنظیمات خود بروید و گزینه Apps را پیدا کرده و سپس گزینه Dual Apps را انتخاب کنید.

چگونه در واتساپ دو اکانت داشته باشیم در شیائومی

  • بعد از ورود به قسمت گفته شده، گزینه واتساپ را انتخاب و فعال کنید.

چگونه در واتساپ دو اکانت داشته باشیم در شیائومی

  • بعد از نصب این برنامه، به صفحه اصلی گوشی خود برگردید. واتساپ جدید یک آیکون متمایز نسبت به برنامه اصلی دارد و شما به راحتی در یک تلفن هوشمند، از دو اکانت جداگانه استفاده خواهید کرد. 

نتیجه گیری

امروزه افراد به دلیل گسترده شدن شبکه های اجتماعی، نیاز به اکانت های متفاوتی برای برقراری ارتباط دارند. واتساپ یکی از اپلیکیشن های محبوبی است که قابلیت های متمایزی از بقیه برنامه ها دارد و بسیاری از کاربران خواهان استفاده از دو اکانت Whatsapp در یک گوشی می باشند. در این مقاله روش های ایجاد دو حساب در این برنامه را برای گوشی های آیفون، سامسونگ و شیائومی به صورت کامل توضیح دادیم و شما می توانید روش های مختلف گفته شده را امتحان کنید تا بتوانید از دو اکانت واتساپ استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی

نقاشی صورت گرگ ساده

نقاشی صورت گرگ ساده

نقاشی و رنگ آمیزی برای کودکان و گاهی برای بزرگسالان جذاب می باشد. بیشترین نقاشی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *