شنبه , 6 مرداد 1403 - 5:10 قبل از ظهر

رنگ مو برای عروس کم سن

رنگ موی عروس در روز عروسی یکی از مهمترین عناصری به شمار میرود که باعث دو چندان شدن زیبایی صورت عروس می شود و اگر در هنگام آرایش کردن عروس به این نکته توجه نشود ممکن است رنگ مو با آرایش همخوانی مناسبی نداشته باشد. یکی از مواردی که در هنگام انتخاب رنگ مو باید به آن توجه کرد سن عروس است. رنگ موی عروس کم سن باید با رنگ مویی که برای سایر عروس ها استفاده می شود تفاوت هایی داشته باشد. در این مقاله قصد داریم به رنگ مو برای عروس کم سن بپردازیم. با سیب تا پایان این مطلب همراه باشید.

راهنمای انتخاب بهترین رنگ مو برای عروس کم سن

در هنگام انتخاب بهترین رنگ مو برای عروس کم سن بهتر است به موارد زیر دقت داشته باشید:

راهنمای انتخاب بهترین رنگ مو برای عروس کم سن

تیره یا روشن بودن رنگ مو برای عروس کم سن

یکی از مهمترین مواردی که در هنگام انتخاب بهترین رنگ مو برای عروس کم سن باید به آن توجه زیادی داشت؛ این است که آیا رنگ های تیره برای مو مناسب هستند یا رنگ های روشن؟
در این باره باید گفت از آنجایی که رنگ های روشن باعث بالاتر نشان داده شدن سن هستند توصیه می‌شود که از رنگ موی روشن برای عروس کم سن استفاده شود. استفاده از رنگ های روشن برای عروس کم سن باعث می شود به صورت طبیعی بالاتر برود و همچنین باعث می شود انتخاب عروس فانتزی و زیبا باشد.
یکی از مهمترین نکاتی که باید در این باره به آن اشاره کرد این است که اگر تفاوت سن عروس و داماد زیاد باشد بهتر است از رنگ های روشن استفاده شود، اما اگر داماد مانند عروس دارای سن کم است بهتر است رنگی که مورد استفاده قرار می گیرد خنثی تر باشد تا سن عروس و داماد متناسب با یکدیگر به نظر برسد.

راهنمای انتخاب بهترین رنگ مو برای عروس کم سن

تناژ پوستی

رنگ پوست عروس می تواند تاثیر بسزایی روی رنگ موهای او داشته باشد. برای مثال اگر رنگ پوست عروس تیره است بهتر است از رنگهای روی موهای او استفاده شود که تیره تر باشند.
استفاده از رنگ‌های تیره می تواند پوست را روشن تر نشان بدهد این در حالی است که استفاده از رنگ های روشن برای پوست های گندمی و پوست‌های روشن مناسب تر است.
اگر عروس دارای پوست گرم است باید از رنگهای گرم برای رنگ کردن موهای استفاده شود و اگر دارای تناژ پوست سرد است باید از رنگهای سرد برای رنگ مو استفاده کرد.

استفاده از رنگ های فانتزی برای رنگ مو برای عروس کم سن

یکی از نکاتی که در هنگام انتخاب رنگ مو برای عروس کم سن باید به آن توجه زیادی داشته باشید رنگ های فانتزی برای رنگ موی عروس است.
امروزه رنگ های مختلفی مانند رنگ موی صورتی آبی و غیره روانی بازار شده اند که با نام رنگ موی فانتزی شناخته می شوند و به هیچ عنوان برای استفاده برای عروس کم سن مناسب نیستند. استفاده از این رنگ های فانتزی برای رنگ موی عروس می تواند باعث کوچکتر و کم سن در نشان داده شدن عروس شود و به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

راهنمای انتخاب بهترین رنگ مو برای عروس کم سن

سایز و اندام عروس

در برخی از موارد سایز و اندام عروس به گونه ای است که کم سن بودن عروس به هیچ عنوان به چشم نمی آید و می توان او را مانند عروس های معمولی آرایش و رنگ موی او را با توجه به موارد دیگر انتخاب کرد.
با توجه به مورد می توانیم متوجه شویم که تنها کم بودن سن عروس ملاک مناسبی برای انتخاب رنگ نیست زیرا در برخی از موارد عروس های کم سن بنا بر درست بودن سایز و اندامشان بزرگتر نشان داده می‌شود و دیگر نیازی به استفاده از رنگ موهایی که سن آنها را بالاتر ببرد وجود ندارد.

راهنمای انتخاب بهترین رنگ مو برای عروس کم سن

استفاده از رنگ های ترکیبی

در سال‌های اخیر استفاده از رنگ‌های ترکیبی رواج زیادی پیدا کرده است و به عروس خانم های کم سن توصیه می شود که از رنگ های ترکیبی برای موی خود استفاده کنند.
برای مثال برای به دست آوردن رنگ ترکیبی می توان در ابتدا رنگ پایه موها را روی رنگ شکلاتی قرار داد و سپس با استفاده از هایلایت قسمت هایی از مو را به رنگ دلخواه درآورد.
استفاده از این روش در سال‌های اخیر ترند بوده است و مشتریان زیادی داشته است به همین دلیل عروس خانم های کم سن نیز می‌توانند به راحتی از این روش استفاده نموده و علاوه بر زیبایی رنگ موی خود از مد روز استفاده کنند.

مطلب پیشنهادی

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران

همیشه یادگیری یک امر ضروری بوده است چراکه یاد گرفتن هنر و حرفه جدید کمک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *