پنجشنبه , 20 اردیبهشت 1403 - 3:47 قبل از ظهر

ساخت و تولید جعبه آتش نشانی سفارشی در ایمن پیشتاز

یکی از بدترین اتفاقاتی که با گذشت چند سال، کماکان آثار مخرب آن بر اموال و افکار افراد باقی خواهد ماند، آتش سوزی است. به محض وقوع این حادثه باید همه افراد حاضر در صحنه با تجهیزاتی مثل جعبه آتش نشانی و هوشیاری کامل از گسترده تر شدن آن پیشگیری کنند. البته شرکت‌ها و اماکن مختلف بر اساس نیاز خود، می‌توانمد از طریق ایمن پیشتاز، این مدل جعبه را سفارش دهند.

کمپانی تجهیزات ایمنی و آتش نشانی ایمن پیشتاز با ساخت و تولید جعبه‌های آتش نشانی سفارشی و با کیفیت بالا، جزء برترین تولیدکنندگان این نوع تجهیزات در سطح کشور است.

جعبه آتش نشانی (بهترین قیمت، ابعاد و رنگ بندی سفارشی)

جعبه آتش نشانی در واقع یک محفظه است که در ساختمان‌ها و شرکت‌ها نصب و به تجهیزات اطفا حریق مجهز می‌شود. البته این تجهیزات شامل نازل، شیرآلات، شیلنگ آتش نشانی، قرقره و کپسول آتش نشانی است تا در صورت اتفاق حریق، بتوان از آن‌ها استفاده کرد.

این نوع جعبه‌ها با توجه به نوع کارایی و طراحی دکوراسیون ساختمان‌ها، در انواع مختلفی ساخته می‌شوند. امروزه جعبه مختص آتش نشانی یکی از تجهیزات موثر در کنترل آتش سوزی در مراحل اولیه است که به کاهش دود، کاهش حرارت محیط و پیشگیری از آتش سوزی، کمک شایانی می‌کند.

انواع جعبه آتش نشانی

این محصول در مدل‌ها و طرح‌های مختلفی ساخته می‌شود و هر یک از آن‌ها کاربردهای متفاوتی دارند. همچنین انواع جعبه مختص آتش نشانی، زمینه را برای انتخاب‌های متنوع فراهم می‌کند. پس انواع جعبه‌های آتش نشانی، بسته به کاربرد و نحوه نصب، به دو گروه زیر تقسیم می‌شوند.

جعبه روکار

اگر محل نصب جعبه در یک ساختمان با بافت قدیمی باشد و از قبل محلی مناسب برای آن در نظر نگرفته شده است، قطعاً باید جعبه به صورت روکار باشد.

جعبه آتش نشانی توکار

اولین قدم در معماری ساختمان‌های جدید، طراحی محلی مناسب برای نصب جعبه اطفا حریق است. البته این نوع طراحی طوری است که جعبه داخل دیوار قرار می‌گیرد و به مدل توکار معروف است.

جعبه آتش نشانی از نظر نحوه و محل نصب به دو گروه اطفا حریق دیواری و محوطه‌ای دسته بندی می‌شود. همان‌طور که قبلاً ذکر شد، جعبه اطفا حریق دیواری در دو نوع توکار و روکار، قابل نصب هستند. همچنین جعبه اطفا حریق محوطه‌ای در نوع ایستاده و پایه‌دار، موجود است. این مدل جعبه‌ها از لحاظ جنس هم دسته بندی و در جنس‌های استیل بگیر و نگیر، فایبر گلاس و فولادی به بازار عرضه می‌شوند. البته شکل ظاهری جعبه اطفا حریق هم در نوع دسته بندی آن دخیل بوده و به صورت تک درب، دو درب، دوقلو، نورتاب، کرکره ای و دکوراتیو تولید می‌شوند.

جعبه آتش نشانی (بهترین قیمت، ابعاد و رنگ بندی سفارشی)

ابعاد و رنگ بندی سفارشی جعبه آتش نشانی

جعبه آتش نشانی در رنگ بندی و ابعاد مختلف ساخته می‌شود. البته سایز جعبه باید جوری باشد که کپسول و شیلنگ آتش نشانی در آن جا شود. همچنین رنگ بندی جعبه اطفا حریق بسته به سلیقه خریدار و دکوراسیون ساختمان، قابل تغییر است. در حالت کلی، ابعاد استاندارد جعبه اطفا حریق به شرح زیر هستند:

  • طول 1m، عرض 85cm، عمق 18cm
  • طول 85cm، عرض 80 cm، عمق 18cm
  • طول 85cm، عرض 60cm، عمق 18cm
  • طول 70cm، عرض 85cm، عمق 18cm
  • طول 70cm، عرض 60cm، عمق 18cm
  • طول 65، عرض 55cm، عمق 18cm
  • طول 60cm، عرض 50cm، عمق 18cm

قیمت جعبه آتش نشانی

قیمت جعبه اطفا حریق به عوامل مختلفی بستگی دارد که نوع ورق مصرفی و قطر آن را در بر می‌گیرد. همچنین نحوه تولید و جوشکاری جعبه و کیفیت تجهیزات داخل جعبه از دیگر عوامل تأثیرگذار بر قیمت نهایی محصول است، اما نکته حائز اهمیت در قیمت جعبه اطفا حریق، توجه به مواد اولیه در پروسه ساخت است که با افزایش دلار، روند صعودی به خود می‌گیرد.

قیمت جعبه آتش نشانی

ایمن پیشتاز عرضه انواع جعبه آتش نشانی

ایمن پیشتاز یکی از معتبرترین فروشگاه‌های لوازم ایمنی و آتش نشانی در سطح کشور است. این شرکت در سال 1385 با هدف فروش و واردات تجهیزات آتش نشانی، ایمنی و کنترل و سرویس شارژ خاموش کننده‌های دستی آتش، آغاز به کار کرد. امروزه هم با داشتن مجوزهای رسمی در ارائه خدمات به موسسات و سازمان‌ها در پروژه های عمرانی کشور، صاحب نظر است.

همچنین انواع جعبه‌های آتش نشانی را از نظر نحوه و محل نصب و کاربرد به مشتریان خود ارائه می دهد. بنابراین متقاضیان با مراجعه به سایت این مجموعه، می‌توانند جعبه اطفا حریق خود را خریداری کنند. این سایت تمام سفارش‌های مشتریان را بر مبنای سلیقه و نیازشان ثبت می‌کند. بعد در ابعاد و رنگ دلخواه، در یک بازه زمانی کوتاه، آن را ارسال می‌کند.

مطلب پیشنهادی

علائم کم کاری تیروئید| در مردان، زنان و کودکان

علائم کم کاری تیروئید| در مردان، زنان و کودکان

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چگونه یک اختلال کوچک در غده تیروئید آثار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *