سه شنبه , 18 اردیبهشت 1403 - 10:18 قبل از ظهر

میوه خشک را کجا بفروشیم؟ (بهترین بازار فروش چیپس میوه)

میوه خشک یکی از خوراکی های خوشمزه و مقوی است که بسیاری از مردم آن را نسبت به تنقلات مضر مثل چیپس یا پفک ترجیح می دهند. به ویژه مصرف این محصولات طبیعی، جایگزین مناسبی برای سبد سلامت کودکان محسوب می شود. حتی برای بزرگسالانی که به خوردن خوراکی های سالم اهمیت می دهند، میوه خشک در کنار انواع دمنوش میوه یا چای، طعمی لذیذ و عالی دارد و می توانید آنها را به عنوان عصرانه یا میان وعده صرف کنید.

میوه های خشک بافت ترد و خوبی دارند؛ خوردن این تنقلات احساس لذت بخشی از چشیدن طعم و مزه های متنوع به ذائقه شما هدیه می دهد. حساسیت مواد خوراکی و تاثیر مستقیم آن ها در سلامت جسمی و روحی باعث می شود برای انتخاب بهترین تولیدکننده میوه خشک وسواس به خرج دهید. مراکز معتبر فروش، همیشه تازه ترین محصولات غذایی را به مشتریان خود ارائه می دهند. اما برای تولیدکنندگان میوه های خشک و چیپسی، بهترین بازار کجاست؟!

میوه خشک را کجا بفروشیم؟ (بهترین بازار فروش چیپس میوه)

میوه خشک را به چه کسانی بفروشیم؟

اولین سوالی که ذهن تولیدکنندگان را در مراحل ابتدایی تولید میوه خشک به خود درگیر می کند، این است که خریداران میوه خشک چه کسانی هستند؟ از آنجا که شما در زمینه تولید تنقلات و خوراکی فعالیت دارید، تقریبا همه مردم مشتری شما هستند!

قیمت میوه خشک نسبت به خواص فوق العاده ای که دارد، بسیار مناسب است. اگر بتوانید در بازار برای این محصول مشتری پیدا کنید، طولی نمی کشد که از راه فروش آن سود بسیاری به دست می آورید. هم اکنون بسیاری از تولیدکنندگان چیپس میوه به واسطه مشتری های بالقوه خود توانسته اند به سوددهی برسند.

بازار هدف برای انواع میوه خشک شامل چند دسته مختلف می شود که در ادامه در مورد هر کدام توضیح می دهیم:

عطاری، بازار مناسب برای فروش میوه خشک

برای تهیه انواع خشکبار و خوراکی های خشک خوشمزه معمولا اولین جایی که به ذهنمان می رسد، عطاری ها هستند. بنابراین اگر می پرسید میوه خشک را کجا بفروشیم، پیشنهاد می کنیم حتما سری به عطاری ها بزنید.

فروش چیپس میوه در آجیل فروشی

آجیل فروشی ها با عرضه انواع آجیل و محصول های خشکبار یکی از اصلی ترین گزینه ها برای فروش میوه خشک هستند. بنابراین اگر میوه خشک را در حجم زیادی تولید می کنید، آجیل فروشی ها را برای فروش محصول از قلم نیندازید.

سرو انواع میوه خشک به عنوان دورچین در رستوران

میوه خشک طعم دهنده ای عالی و مقوی برای انواع غذاهای خوشمزه است. بنابراین رستوران ها مشتری دیگر تولیدکنندگان این تنقلات هستند.

نوشیدنی های عالی در هتل و کافی شاپ با چیپس میوه

همه هتل ها همواره در حال رقابت برای پر زرق و برق تر کردن منوی رستوران یا کافی شاپ خود هستند. آنها می خواهند با میوه خشک منوی شان را تکمیل تر کنند، بنابراین شما می توانید به عنوان تولید کننده این محصول با آنها قرارداد تنظیم کنید.

فروش پک های میوه خشک در فروشگاه های زنجیره ای

فروشگاه های زنجیره ای اغلب با تولیدکننده ها و فروشنده های معتبر و دارای مجوز قرارداد تنظیم می کنند. بنابراین اگر در کار خود پیشرفت کرده اید و تمامی مجوزهای لازم را دارید، به سراغ این فروشگاه ها بروید. فروشگاه های زنجیره ای می توانند اصلی ترین و بهترین مشتری های شما در زمینه خرید و فروش میوه خشک باشند.

سوپر مارکت ها، راهی آسان برای فروش چیپس میوه

در پاسخ به این سوال که خریداران میوه خشک چه کسانی هستند، می توان سوپرمارکت ها را معرفی کرد. در سوپرمارکت ها از شیر مرغ تا جان آدمیزاد پیدا می شود. بنابراین می توانند گزینه ای مناسب برای فروش و عرضه میوه خشک باشند.

فروش انواع میوه خشک در دورهمی ها توسط بانوان خانه دار

اگر از خود می پرسید که “کیا میوه خشک میفروشن؟”، چرا به خانم های خانه دار فکر نمی کنید؟ کسانی که در دورهمی ها و جمع های زنانه شرکت دارند و همواره صحبت اصلی شان در مورد خانه و آشپزخانه است! شما می توانید روی خانم های خانه دار به عنوان یکی از فروشنده های اصلی میوه خشک حساب باز کنید.

میوه خشک را به چه کسانی بفروشیم؟

راه های فروش میوه خشک به صورت عمده

اگر میوه خشک ها را به صورت عمده تولید می کنید و سوال تان این است که “کیا میوه خشک میفروشن؟” تا به طور عمده محصولات تان را به آنها بفروشید، به لیستی که در ادامه می آوریم توجه کنید:

ارتباط با واسطه ها

واسطه ها رابطه بین تولید کننده با تاجرها یا بنک دارها هستند. اگر نمی خواهید مدت ها زمان تان را برای پیدا کردن مشتری های خرد صرف کنید، با واسطه ها ارتباط بگیرید. آنها محصول ها را 30 یا 40 درصد زیر قیمت بازار از شما می خرند، اما با ارتباط با آنها دیگر نیازی به پیدا کردن مشتری جدید نیست.

پیشنهاد فروش محصول به تجار

فروش محصول به تاجرها باعث می شود وارد دنیای تجارت شوید و حتی به بازار جهانی نیز قدم بگذارید. با فروش محصول به تاجرها دیگر نیاز نیست دغدغه بسته بندی محصول را داشته باشید، چون آنها معمولا میوه خشک ها را به صورت فله ای می خرند و بر اساس استانداردهای کشور مقصد بسته بندی شان می کنند.

آیا بازار میوه خشک در ایران پررونق است؟

کشور ایران یکی از بزرگترین تولیدکننده های آجیل و خشکبار در تمام دنیا است. مردم کشور ما به خوردن انواع تنقلات و خشکبار به خصوص میوه خشک در کنار چای و نوشیدنی علاقه زیادی دارند.

کافیست سری به خانه ایرانی ها بزنید تا متوجه شوید برای پذیرایی از انواع خشکبار استفاده می کنند. بنابراین تولید میوه خشک در کشورمان با سود قابل توجه ای همراه است، چون تقریبا همه مردم مشتری شما خواهند بود.

در پاسخی این سوال که “بازار میوه خشک چطوره؟”، باید سری به مراکز فروش این محصول مثل آجیل فروشی ها، عطاری ها، سوپرمارکت ها و … بزنید و از آنها سوال هایی در همین زمینه بپرسید. با کمی تحقیق و بررسی متوجه می شوید که این مراکز چه میزان فروش دارند و آیا میوه خشک سوددهی مناسبی دارد یا خیر.

آیا بازار میوه خشک در ایران پررونق است؟

حرف آخر؛ بازار میوه خشک

انواع میوه خشک، تنقلاتی خوشمزه و پرطرفدار هستند که همیشه مشتری های خاص خودشان را دارند. بنابراین با ورود به صنعت تولید این محصول و پیدا کردن مشتری های بالقوه، مطمئن باشید به سود خوبی دست پیدا می کنید. اما میوه خشک را کجا بفروشیم؟ از بهترین بازارها برای عرضه این خوراکی طبیعی و سالم؛ عطاری ها، کافی شاپ و رستوران ها، آجیل فروشی و سوپرمارکت ها هستند.

مطلب پیشنهادی

علائم کم کاری تیروئید| در مردان، زنان و کودکان

علائم کم کاری تیروئید| در مردان، زنان و کودکان

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چگونه یک اختلال کوچک در غده تیروئید آثار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *