جمعه , 10 فروردین 1403 - 6:43 قبل از ظهر

بهترین شامپو برای از بین بردن زردی مو

 

بهترین شامپو ضد زردی مو کدام است؟ به پایه رساندن موها توسط مواد دکلره باعث صدمه دیدن مو ها همراه با سوختگی های ناخواسته، زرد شدن موها و… می شود. جهت پیشگیری از زشت شدن رنگ مو بعد از چند بار شستن، افزون بر رجوع به آرایشگاه یک راهکار راحت خانگی نظیر به کارگیری شامپوی ضد زردی هم وجود دارد که سبب از بین رفتن زردی مو می شود. این نوع شامپو ها به رنگ بنفش هستند که باعث می شوند زردی موها را خنثی کنند و تبدیل به خاکستری کنند.

لزومی ندارد هر بار که حمام می روید از این شامپو استفاده کنید. فقط موقعی که متوجه شدید رنگ مو های شما به سوی زردی تمایل پیدا کرده لازم است از بهترین شامپوی ضد زردی مو استفاده کنید. زمانی که زردی مو از بین رفت دیگر لزومی به بکارگیری این نوع شامپو ها نیست و لازم است از شامپو تثبیت کننده رنگ مو استفاده کنید. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید تا با بهترین شامپوی ضد زردی آشنا شوید.

بهترین شامپوهای ضد زردی مو بعد از دکلره

از بهترین شامپو ضد زردی مو بعد از دکلره، شامپو های ضد زردی بنفش یا شامپو های سیلور هستند. از مناسب ترین و راحت ترین روش ها جهت از بین بردن زردی موی دکلره شده بکارگیری این نوع شامپوها است. این شامپو ها دارای خواص حذف تناژ زرد و نارنجی در موهای به پایه رسیده شما هستند. چنانچه اخیرا موهای خود را با مواد دکلره به پایه رسانده اید حتما بایستی یک شامپوی ضد زردی خریداری نمایید تا جهت حذف تناژ های زرد و نارنجی از آن استفاده کنید.

اگرچه ضروری است بدانید که نباید از این نوع شامپو به صورت مرتب و منظم و روزانه استفاده کنید. زیرا بکارگیری زیاد از این نوع شامپو های ضد زردی سبب خشکی، وزی و بی حالتی موها می شود. در این صورت تنها تا زمانی که مشکل زردی مو ها رفع شود بهتر است از این گونه شامپو ها استفاده کنید. یکی از بهترین شامپو ضد زردی مو بعد از دکلره شامپو فولیکا است. بهترین خصوصیات این شامپو ها همانطور که بیان شد خنثی نمودن تناژ زرد و نارنجی موی دکلره شده می باشد.

شامپو ضد زردی چه مدت باید روی مو باقی بماند؟

خیلی از اشخاص در خصوص زمان نگهداری شامپو ضد زردی روی مو به مدت ۱ ساعت یا بیشتر سوال می پرسند ولی بهتر است بدانید این کار کاملا غلط است. در حقیقت زمانی حرف از مدت زمان باقی ماندن این شامپو روی مو ها می شود تنها چند دقیقه کافی است.

آیا شامپو ضد زردی سبب روشن تر شدن موها می شود؟

این محصولات معمولا برای موهایی مناسب است که از قبل به پایه رسیده اند، در این صورت چنانچه می خواهید مو های قهوه ای خود را با این نوع شامپو روشن کنید مایوس می شوید. تمامی این موارد به این حقیقت ربط دارد که شامپو ضد زردی روشن کننده نیست. اما در عوض سبب حذف تناژ زرد و نارنجی موی بلوند می شود.

از شامپو ضد زردی چند وقت یکبار باید استفاده کرد؟

سوالی که امکان دارد برای هر کسی پیش بیاید این است که هر چند وقت یکبار می توان از این محصولات استفاده کرد؟ برای این سوال معمولا هیچ جواب واحدی وجود ندارد. یعنی هیچ موی بلوندی شبیه هم نیست و تمامی مو ها هم یک برنامه مراقبتی یکسان ندارند. اینکه چه میزان از شامپوی ضد زردی برای مو های دکلره شده به کار ببرید بستگی دارد که چه مقدار دوست دارید مو روشن تر شود. هر چقدر بیشتر این محصول را به کار ببرید پایه رنگ هم روشن تر می شود.

چنانچه نخستین بار است که از شامپوی ضد زردی استفاده می کنید لازم است تنها یک بار در هفته آن را استفاده ‌کنید و بقیه روز ها از شامپو فری سولفات و… مناسب موهای خود استفاده کنید. به تدریج تعداد دفعات استفاده از آن را زیاد کنید تا زردی موی شما از بین برود.

 

 

 

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *