دوشنبه , 10 اردیبهشت 1403 - 3:26 بعد از ظهر

بازیگران جوان مرد ایرانی مجرد

 

چهره‌های سلبریتی هر کشوری جزو افراد مشهور و محبوب‌ آن جامعه محسوب می‌شوند؛ حتی برخی از آنها به شهرتی رسیدند که در کل دنیا هم شناخته می‌شوند. معمولاً شهرت این افراد زندگی آنها را به طرز چشمگیری تحت تاثیر خودش قرار می‌دهد. برخی از این چهره‌های سلبریتی از صبح تا شب با خیل عظیم مشتاقانی رو به رو هستند که از آنها درخواست یک عکس برای یادگاری یا یک امضاء را دارند.

قبل از پیدایش اینترنت و شبکه‌های اجتماعی افراد عامه جامعه فقط از طریق رسانه‌های دولتی یا جرایدی که در مورد فعالیت آن چهره‌ سلبریتی فعالیت داشتند، می‌توانستند اطلاعاتی را درباره فرد سلبریتی مورد نظرشان به دست بیاورند. امروزه با پیدایش انواع شبکه‌های اجتماعی و اینترنت و ارتباط نزدیکتر بین افراد اطلاعات مورد نیاز به راحتی در دسترس همگان قرار می‌گیرد. به عنوان مثال برای پیدا کردن اطلاعات خصوصی‌تر یک چهره‌ سلبریتی کافیست در اینترنت آن فرد را جستجو کنیم.

با پیدایش شبکه‌های اجتماعی و اینترنت روز به روز علاقه مردم به داشتن اطلاعات بیشتری از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون یا سلبریتی‌ها و چهره‌های مشهور دنیا در تمام کشورها بیشتر از گذشته شده است. حتی برخی از افراد دوست دارند از روزمرگی این افراد اطلاعات بیشتری داشته باشند. برای مثال دوست دارند بدانند فلان بازیگر سینما و تلویزیون که محبوب آنهاست؛ آیا مجرد است یا چرا از همسرش جدا شده است؟ سوالاتی از این قبیل جزو بیشترین جستجوهای ما ایرانیان در جستجوهای اینترنتی اطلاعات از افراد سلبریتی است. در این مقاله قصد داریم به این موضوع اشاره کنیم که بازیگران جوان مرد ایرانی مجرد کدام بازیگران هستند.

علت مجرد ماندن افراد سلبریتی از دیدگاه روانشناسی

شاید برای شما هم جای سوال است که چرا با داشتن وضع مالی مناسب برخی از این سلبریتی‌ها همچنان مجرد هستند؟ اگر بخواهیم دلایل اصلی مجرد ماندن افراد را فارغ از مقام، منسب و جنسیت آنها عنوان کنیم؛ از نظر علم روانشناسی می‌توانیم به این موارد اشاره کنیم.

  • مسئولیت‌گریزی از تشکیل خانواده: این عامل از مهم‌ترین عواملی است که باعث می‌شود مجردان بیشتری تمایل به ازدواج نداشته باشند.
  • ترس از صمیمی شدن: از آنجایی که ازدواج به معنای شراکت زوجین در همه چیز است و صمیمت زیادی را می طلبد برخی از افراد از آن فراری هستند.
  • داشتن معیارهای عجیب و غریب: برخی از مجردان سلبریتی یا افراد معمولی جامعه معیارهای خاصی را برای انتخاب همسر دارند؛ برخی مواقع این معیارها به قدری عجیب و غریب هستند که فرد مجرد می‌ماند.
  • زندگی در منطقه امن: این دلیل یکی از دلایل مهمی است که باعث می‌شود که افراد مجرد تمایل کمتری به ازدواج داشته باشند؛ آنها به علت ترس از دست دادن منطقه امن دوران مجردی و سبک زندگی که در دوران مجردی به آن عادت کردند دوست ندارند ازدواج کنند.

بازیگران مجرد مرد سینما که اهل ازدواج نیستند

مجرد ماندن یا متاهل شدن یک فرد جدا از سلبریتی بودن یا عادی بودن آن فرد، در درجه اول به خود آن فرد مربوط است؛ ولی در ایران این مسئله انگار بیشتر به خانواده و اطرافیان آن فرد مرتبط است. شاید شما هم بارها این سوال را از سایر اقوام یا آشنایان خودتان شنیدید که چرا شما در این سن هنوز مجرد هستید یا کی بچه دار می‌شوید؟ سوالاتی از این قبیل در بین افراد عامه جامعه وجود دارد؛ شاید برایتان تعجب آور باشد که از افراد سلبریتی این دسته سوالات بیشتر از افراد عامه جامعه پرسیده می‌شود.

یکی از این سوالات که از آقایان بازیگر مجرد در مصاحبه‌های رسمی و غیر رسمی پرسیده می‌شود این است که شما کی ازدواج می‌کنید؟ اگر شما هم دوست دارید بدانید که کدامیک از بازیگران مرد ایرانی هنوز هم مجرد هستند؛ می‌توانیم به بازیگرانی مانند باسط رضایی، نیما شعبان‌نژاد، پیام اینالویی، میلاد کی مرام، سیاوش خیرابی، پندار اکبری، احسان علیخانی، امیرحسین آرمان، دانیال عبادی، حامد کمیلی، مصطفی زمانی، پولاد کیمیایی، بهرنگ علوی، پژمان جمشیدی، حامد بهداد، شهرام حقیقت دوست، پارسا پیروزفر، امیر آقایی اشاره کنیم. اغلب این بازیگران تمایلی به ازدواج ندارند؛ این بازیگران با وجود قرار گرفتن در دهه سوم و چهارم زندگی هنوز هم مجرد هستند. برخی از آن‌ها در مصاحبه‌های رسمی یا در فضای مجازی بارها و بارها به صراحت عنوان کردند که تمایلی به ازدواج کردن و شروع زندگی مشترک را ندارند.

 

 

 

مطلب پیشنهادی

نقاشی صورت گرگ ساده

نقاشی صورت گرگ ساده

نقاشی و رنگ آمیزی برای کودکان و گاهی برای بزرگسالان جذاب می باشد. بیشترین نقاشی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *