جمعه , 7 اردیبهشت 1403 - 3:18 قبل از ظهر

اقامت طلایی یونان

یکی از ارزشمندترین و بروزترین ویزای سرمایه گذاری ها به اقامت طلایی یونان یا گلدن ویزای یونان تعلق دارد. این ویزا نه تنها در کشور یونان، بلکه در تمام نقاط اتحادیه اروپا به عنوان ارزشمندترین ویزا معرفی می شود. البته راه های متعددی برای اخذ گلدن ویزا وجود دارد که رایج ترین آن، خرید ملک به ارزش 250 هزار یورو است. همچنین متقاضیانی که ویزای طلایی یونان را دریافت می کنند برای تمدید نیاز نبوده که در یونان حضور یابند. البته این ویزا هر 5 سال یک بار باید تمدید شود. با سیب همراه باشید.

گلدن ویزای یونان 2023✔️ شرایط و مدارک گلدن ویزا یونان

یکی از مزایای بارز اخذ اقامت طلایی یونان یا گلدن ویزای یونان 2023 همان خرید ملک در این کشور است. زیرا خرید ملک در یک کشور اروپایی و دریافت اقامت دائم آن، رویای هر فرد متقاضی جهت مهاجرت به اتحادیه اروپا است. پس بر اساس برنامه گلدن ویزای یونان، سرمایه گذاری در املاک این کشور بهترین تصمیم است. البته با وجود مزایای بیشمار، خرید ملک در یونان دشواری ها، سیستم و روند قانونی مختص به خود را دارد و شامل تمام متقاضیان به عنوان یک فرد خارجی می شود. بنابراین قبل از خرید ملک در این کشور باید تحقیقات بدون نقص در این زمینه صورت گیرد و هلدینگ های بین المللی متعددی وجود دارد تا متقاضیان را راهنمایی کند.

گلدن ویزای یونان 2023✔️ شرایط و مدارک گلدن ویزا یونان

یکی از سوال متداول برای مهاجرت به کشور یونان این است که چه مدارک و شرایطی جهت اخذ اقامت طلایی یونان مورد نیاز می باشد. بنابراین برای دریافت گلدن ویزای یونان باید از طریق سفارت آنجا اقدام نمود. سپس با ورود به کشور یونان، سرمایه گذاری را به مرحله نهایی رساند. البته اسناد بایستی به اداره مهاجرت ارائه داده شود و منتظر پردازش ویزا ماند تا 3 ماه از زمان تحویل آنها بگذرد. حال اگر تصمیم مثبت بود متقاضی به یونان سفر کرده و کلیه اطلاعات بیومتریک را تحویل می دهد که منجر به اخذ اقامت 5 ساله می شود. ناگفته نماند که مدارک مورد نیاز جهت دریافت گلدن ویزا یونان شامل موارد زیر است:

  • تکمیل فرم درخواستی به صورت آنلاین
  • تحویل عکس مناسب پاسپورت فرد متقاضی با پس زمینه سفید
  • تحویل پاسپورت و کپی آن
  • پرداخت تمام هزینه های دولتی
  • تحویل یک نامه حاوی رزومه کاری و هدف فرد متقاضی از مهاجرت به کشور یونان
  • اثبات دارایی مادی کافی جهت اقامت در این کشور
  • تایید و تثبیت محل اقامت در کشور یونان برای کل بازه زمانی اقامت متقاضی

شرایط اخذ اقامت طلایی یونان

شرایط اخذ اقامت طلایی یونان

اقامت طلایی یونان مانند دیگر کشورهای اروپایی دارای شرایط اولیه بوده و هر متقاضی برای اخذ گلدن ویزا این کشور به آن نیاز دارد.

  • سن متقاضی برای اخذ گلدن ویزای یونان نباید زیر 18 سال باشد.
  • در کشور و محل سکونت قبلی خود نباید سوء سابقه یا سابقه کیفری داشته باشد.
  • متقاضی بدون شک باید در یونان یک بیمه درمانی تهیه کرده باشد.
  • سرمایه گذاری متقاضی در کشور یونان با مبلغ قابل قبول ضروری است.

شرایط اخذ اقامت طلایی یونان

شرایط اخذ ویزای همراه با اقامت طلایی یونان

یکی از نقاط قوت اقامت طلایی یونان این است که امکان دریافت ویزا و اخذ اقامت همراه برای فرزندان و همسر متقاضی وجود دارد. پس شرایط دریافت ویزا همراه با گلدن ویزای یونان به این صورت می باشد که در مرحله نخست متقاضی برای فرزندان و همسر خود، اقامت 60 ماهه را می گیرد. در نتیجه تمام اعضای خانواده قادر به مهاجرت و زندگی در کشور یونان خواهند بود. این نوع ویزا دارای مجوز برای همراهان متقاضی بوده که آنها بدون هیچ مشکلی می توانند به کشورهای عضو شنگن سفر نمایند.

البته همراهان برای اشتغال به تحصیل و کار باید از الگوی اقامت 5 ساله یونان پیروی کنند و تا اتمام زمان ذکر شده شرایط لازم برای اخذ تابعیت را داشته باشند.

شرایط اخذ تابعیت یونان از طریق گلدن ویزا

شرایط اخذ تابعیت یونان از طریق گلدن ویزا

اقامت طلایی یونان برخلاف دیگر کشورها برای تمدید نیازی به حضور متقاضی در کشور نداشته و تنها با حفظ سرمایه خود در یونان می توان اقامت را تمدید نمود. پس با اتمام 5 سال اقامت باید متقاضی اثبات کند که ملک خریداری شده هنوز در مالکیت او است. همچنین هدف اکثر متقاضیان جهت مهاجرت به کشور یونان یا دیگر کشورها این است که تابعیت آن کشور را اخذ نمایند. بنابراین با سرمایه گذاری در این کشور و اخذ گلدن ویزای طلایی می توانید یکی از شهروندهای یونان باشید.

ناگفته نماند بدون حضور در این کشور و پرداخت به موقع مالیات نمی توان به تابعیت یونان درآمد. در نتیجه متقاضی برای اخذ پاسپورت یونان به 7 سال زندگی در این کشور نیاز دارد تا بر زبان آنها تسلط پیدا کند.

مزایای اقامت طلایی یونان

مزایای اقامت طلایی یونان

گلدن ویزای یونان یکی از معتبرترین ویزاها مختص به سرمایه گذاری در سرتاسر اروپا می باشد. این ویزا علاوه بر کشور یونان در کل اتحادیه اروپا اعتبار و ارزش قابل قبولی داشته و متقاضی بدون نیاز به ویزا می تواند به تمام کشورهای عضو شنگن سفر کند. از دیگر مزایای گلدن ویزا عدم حضور متقاضی برای اخذ اقامت در خاک این کشور است. در حالت کلی ویزای طلایی دارای 5 سال اعتبار بوده و بعد از اتمام این زمان نیازی به حضور متقاضی نیست. پس بدون ایجاد هیچ مشکلی می توان از کشور یونان خارج شد.

اقامت فرزندان و همسر یکی دیگر از مزایای گلدن ویزای یونان بوده که تنها با یک سرمایه گذاری می توان اقامت آن ها را نیز اخذ نمود. عدم محدودیت سنی از دیگر مزایای اقامت طلایی یونان است. پس متقاضیان بدون نگرانی و با هرسنی می توانند برای دریافت و اخذ اقامت این کشور اقدام نمایند. همچنین با گذشت 7 سال بعد از اخذ ویزا می توان برای دریافت تابعیت اقدام نمود. این ویزا کلیه خدمات درمانی و آموزشی یونان را در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

 

مطلب پیشنهادی

مهاجرت از طریق دعوت نامه

مهاجرت از طریق دعوت نامه

در سال‌های اخیر مهاجرت به کشورهای اروپایی افزایش چشمگیری پیدا کرده است در این میان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳