شنبه , 1 اردیبهشت 1403 - 0:25 قبل از ظهر

رنگ موی قهوه ای بدون قرمزی و زردی

افراد زیادی به رنگ قهوه ای علاقه مند هستند. این رنگ بسیار طبیعی جلوه می کند. از سوی دیگر بسیار چشم نواز به نظر می رسد. احتمال قرمزی یا زردی مو تنها مشکلی است که برای داشتن رنگ قهوه ای بر سر راه قرار می گیرد. اما این معضل نیز راه حل هایی دارد. در این مقاله اطلاعات مفیدی درباره داشتن رنگ موی قهوه ای بدون قرمزی و زردی گردآوری شده است. فرمول های رنگ موی قهوه ای نیز در این مقاله از مجله سیب درج شده اند. با ما همراه باشید.

رنگ موی قهوه ای مناسب چه اشخاصی است

انتخاب رنگ مو بر اساس رنگ پوست صورت می گیرد. رنگ قهوه ای عامه پسند است. به عبارت دیگر افراد زیادی تمایل دارند موی خود را قهوه ای کنند. این پرسش پیش می آید که آیا رنگ موی قهوه ای برای آن ها مناسب محسوب می شود؟ خوشبختانه پاسخ مثبت است. مهم نیست پوست شما چه رنگی دارد. قهوه ای یکی از معدود رنگ های است که برای هر نوع پوستی مناسب تلقی می شود.

رنگ موی قهوه ای مناسب چه اشخاصی است

این رنگ استثنایی زیر نو آفتاب درخشش فوق العاده ای دارد. برای همین بسیار زیبا و جذاب دیده می شود. بنابراین اگر شما نیز به این رنگ علاقه دارید، حتما آن را بدون تردید امتحان کنید. شما می توانید رنگ موی قهوه ای بدون قرمزی و زردی داشته باشید. کافی است مطالب موجود در این مقاله را با دقت مطالعه کرده و اجرا نمایید.

زیبا‌ترین ترکیب‌های رنگ مو قهوه‌ای بدون قرمزی و زردی

رنگ موی قهوه ای طرفداران زیادی در بین بانوان دارد. متاسفانه افراد بسیاری از قرمزی و زردی مو شکایت می کنند. دلیل این قرمزی وجود تناژ قرمز در رنگ قهوه ای است. با این حال اگر فرمول های رنگ را به درستی به کار ببرید، به نتیجه خوش رنگی دست پیدا خواهید کرد. توجه به ترکیب ها و اندازه های ذکر شده نتیجه مطلوبی را رقم خواهد زد.

برای قهوه ای کردن مو باید از دکلره استفاده نمایید. همان طور که می دانید دکلره می تواند باعث زردی مو شود. به عبارت دیگر قهوه ای به دست آمده ممکن است به زردی بزند. برای جلوگیری از این مشکل راه حل ساده ای وجود دارد. شامپوهای ضد زردی به راحتی این معضل را برطرف می کنند. پس برای داشتن رنگ موی قهوه ای بدون قرمزی و زردی از فرمول های این صفحه و شامپو ضد زردی استفاده نمایید.

زیبا‌ترین ترکیب‌های رنگ مو قهوه‌ای بدون قرمزی و زردی

قهوه ای تیره بدون قرمزی و زردی

قهوه ای تیره رنگی مناسب و همه پسند است. این رنگ را با استفاده از فرمول درج شده می توانید به راحتی به دست آورید. این رنگ می تواند به خوبی موهای سفید را پوشش دهد. برای همین اگر موی خاکستری یا سفید رنگ دارید، قهوه ای انتخاب مناسبی محسوب می شود.

  • سی میل دودی شماره شش
  • شصت میل نسکافه ای شماره شش
  • بیست میل شکلاتی شماره شش
  • دو سانت واریاسیون نقره ای
  • اکسیدان یک درصد

قهوه ای روشن بدون قرمزی و زردی

اگر زیاد طرفدار تیرگی مو نیستید، می توانید از قهوه ای روشن استفاده نمایید. این رنگ جذاب چهره شما را جوان تر و شاداب تر می کند. قهوه ای روشن در تمام فصول سال انتخاب مناسبی به شمار می رود. شما می توانید رنگ موی قهوه ای بدون قرمزی و زردی را با استفاده از فرمول زیر تجربه کنید:

زیبا‌ترین ترکیب‌های رنگ مو قهوه‌ای بدون قرمزی و زردی

  • پنجاه میل رنگ طبیعی شماره شش
  • هفتاد میل بلوند طبیعی شماره شش
  • پنج سانت واریاسیون طلایی
  • اکسیدان شش درصد

قهوه ای نسکافه ای تیره بدون قرمزی و زردی

قهوه ای نسکافه ای ترکیب رنگی فوق العاده جذاب است. برای رسیدن به این رنگ موی خود را دکلره نمایید. روشن کردن مو تا پایه هشت الزامی است. حتما از شامپو ضد زردی استفاده کنید. فرمول قهوه ای نسکافه ای تیره به شرح زیر است.

  • دو سوم تیوپ بلوند شکلاتی
  • یک سوم تیوپ کاراملی
  • یک سوم تیوپ نسکافه ای شماره شش
  • دو سانت واریاسیون نقره ای
  • اکسیدان سه درصد

قهوه ای نسکافه ای تیره بدون قرمزی و زردی

سخن آخر

در این مقاله از مجله سیب راهکارهای عملی برای داشتن رنگ موی قهوه ای بدون قرمزی و زردی عنوان شد. دیگر نیازی نیست نگران نتیجه کار باشید. با اجرای این روش ها می توانید قهوه ای خوشرنگی را تجربه کنید. اگر دوست دارید معلومات خود را درباره رنگ مو افزایش دهید، حتما به سایر صفحات مجله سیب نگاهی بیندازید. در این مجله اینترنتی می توانید اطلاعات زیادی درباره فرمول های مختلف رنگ مو و همچنین زیباترین و جداب ترین رنگ ها به دست آورید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳