پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403 - 3:55 قبل از ظهر

روی رنگ ماهاگونی چه رنگی میشه گذاشت

رنگ موی ماهاگونی از پرطرفدارترین ترکیب رنگ ها در بین بانوان است. این رنگ مو، یک ترکیب زیبا از رنگ قهوه ای و رنگ قرمز ایجاد می کند. در صورتی که افراد بخواهند رنگ موی خود را از ماهاگونی به رنگ های دیگر تغییر دهند، باید به برخی نکات توجه کنند. اینکه روی رنگ ماهاگونی چه رنگی میشه گذاشت، کاملا به سلیقه افراد بستگی دارد. با این حال، با توجه به تناژ قرمز این نوع رنگ مو، ابتدا باید آن را به طور کامل از روی موها پاک نمود.

برای پاک کردن رنگ موی ماهاگونی می توان از دکلره ضعیف با رنگ سفید استفاده کرد. پودر دکلره سفید به باز شدن رنگ موها و از بین بردن تناژ قرمز آن ها کمک خواهد کرد. در ادامه این مقاله به جزییات رنگ کردن موی ماهاگونی می پردازیم. با مجله ایینترنتی سیب همراه باشید.

برای رنگ کردن موی ماهاگونی چه باید کرد؟

برای رنگ کردن موی ماهاگونی چه باید کرد؟

رنگ موی ماهاگونی ترکیبی از رنگ های قرمز و قهوه ای بر روی موها ایجاد می کند. به همین دلیل، ممکن است این گونه به نظر برسد که نتوان از هر رنگ مویی برای رنگ کردن موی ماهاگونی استفاده کرد. اما لازم است بدانید که افراد می توانند با استفاده از دکلره ضعیف، رنگ موی ماهاگونی را از روی موهای خود پاک کرده و ترکیب رنگ جدید را بر روی موهای خود به کار ببرند. پودر دکلره سفید رنگ کمک می کند تا رنگدانه های مربوط به رنگ ماهاگونی از موها خارج شوند.

از چه ترکیب رنگ هایی می توان برای رنگ کردن موی ماهاگونی استفاده کرد؟

تناژ قرمز و قهوه ای رنگ موی ماهاگونی محدودیت هایی را برای رنگ کردن مجدد موها به وجود می آورد. برای استفاده از ترکیب رنگ های جدید لازم است ابتدا رنگ موی ماهاگونی از روی موها پاک شود. پس از آن می توان از ترکیب رنگ هایی که به رنگ ماهاگونی نزدیک هستند، استفاده نمود. رنگ موی شکلاتی، رنگ موی کنفی، رنگ موی دودی طلایی، رنگ موی دودی و رنگ موی نسکافه ای، از زیباترین ترکیب رنگ هایی هستند که می توان برای رنگ کردن موی ماهاگونی به کار برد.

6 ترکیب رنگی که می توان روی رنگ موی ماهاگونی گذاشت

استفاده از ترکیب رنگ های مختلف برای رنگ کردن موی ماهاگونی به ایجاد ظاهری جدید و شیک برای بانوان کمک می کند. در ادامه به ۶ ترکیب رنگی که می توان روی رنگ موی ماهاگونی گذاشت، اشاره خواهیم کرد.

از چه ترکیب رنگ هایی می توان برای رنگ کردن موی ماهاگونی استفاده کرد؟

رنگ موی دودی طلایی

یکی از رنگ های زیبا برای رنگ کردن موی ماهاگونی، ترکیب رنگ موی دودی طلایی است. برای ایجاد این رنگ مو از ترکیب واریاسیون دودی (یک سانتیمتر) با رنگ بلوند دودی طلایی ۸.۳ (۱۰ سانتیمتر) استفاده می شود. برای تکمیل ترکیب، لازم است از اکسیدان شماره یک و واریاسیون نقره ای به اندازه ۲ سانتیمتر استفاده کنید.

رنگ موی نسکافه ای

برای داشتن یک ترکیب رنگ موی نسکافه ای بر روی موهای ماهاگونی می توان از ترکیب رنگ موی شکلاتی ۸ با اکسیدان ۶ درصد استفاده نمود. این ترکیب رنگ مو باید بر روی موی دکلره شده تا پایه ۹ مورد استفاده قرار گیرد.

رنگ موی کنفی

اگر به دنبال رنگ کردن موی ماهاگونی خود با یک رنگ روشن جذاب هستید، رنگ موی کنفی بهترین گزینه خواهد بود. بهتر است قبل از استفاده از رنگ موی کنفی موهای خود را تا پایه ۹ روشن کنید. سپس از ترکیب رنگ بژ ۷، رنگ 7c و اکسیدان ۶ درصد به عنوان رنگساژ استفاده نمایید.

6 ترکیب رنگی که می توان روی رنگ موی ماهاگونی گذاشت

رنگ موی شکلاتی

افرادی که به رنگ موهای با تناژ شکلاتی علاقه دارند، می توانند برای رنگ کردن موی ماهاگونی خود، از ترکیب زیر استفاده نمایند:

  • قهوه ای شکلاتی ۴.۷ به اندازه یک سوم تیوپ
  • بلوند شکلاتی تیره ۶.۷ و اندازه ای نصف تیوپ
  • مقدار ۲۰ سانتیمتر رنگ موی بلوند مسی تیره
  • اکسیدان شماره ۱ یا شش درصد به اندازه ۶۰ سی سی

رنگ موی دودی

رنگ موی دودی از آن رنگ موهایی است که جلوه ای شیک و زیبا به موها می دهد. به همین دلیل نیز معمولا در بین بانوان، طرفداران زیادی دارد. بهترین راه برای به دست آوردن یک رنگ موی دودی شیک و جذاب برای رنگ کردن موی ماهاگونی، استفاده از فرمول زیر است:

  • رنگ بلوند دودی روشن
  • واریاسیون دودی
  • اکسیدان ۶ درصد به اندازه ۴۰ سی سی

برای رسیدن به رنگ موی دودی ایده آل لازم است نصف تیوپ از رنگ موی بلوند دودی روشن را با ۵ سانتیمتر واریاسیون دودی ترکیب کنید.

برای رنگ کردن موی ماهاگونی به چه نکاتی باید توجه نمود؟

برای رنگ کردن موی ماهاگونی به چه نکاتی باید توجه نمود؟

رنگ کردن موی ماهاگونی زمانی امکانپذیر است که این رنگ از روی موها پاک شود. برای این کار لازم است از دکلره ضعیف با رنگ سفید استفاده نمود. لازم است این نکته را در نظر داشته باشید که استفاده از دکلره قوی برای موهایی که رنگ ماهاگونی دارند مضر است. در واقع، برای جلوگیری از آسیب موها بین هر مرحله دکلره کردن تا مرحله بعد، حداقل ۸ ماه زمان لازم است. در غیر این صورت موها دچار خشکی و سوختگی خواهند شد.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳