چهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403 - 11:04 بعد از ظهر

روی رنگ شرابی میشه قهوه ای گذاشت

برای زدودن موی شرابی زمان زیادی مورد نیاز است. گاهی باید تا یکسال صبر کنید تا بتوانید مجددا موی خود را رنگ نمایید. چگونه می شود این زمان را کوتاه کرد؟ آیا راه حلی برای رفع این مشکل وجود دارد؟ این مقاله روشی مطمئن را به شما معرفی خواهد کرد. در این مقاله از مجله اینترنتی سیب یاد می گیرید که چگونه روی رنگ شرابی میشه قهوه ای گذاشت. پس اگر تمایل دارید موی شرابی خود را قهوه ای رنگ کنید، حتما تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

رنگ مو قرمز شرابی را با چه ترکیب رنگ مویی قهوه ای روشن کنم؟

رنگ شرابی جذابیت فوق العاده ای دارد. این رنگ منحصربفرد طرفداران زیادی را به خود جذب می کند. با این حال رنگ موی قرمز شرابی یک مشکل اساسی دارد. پاک کردن و زدودن این رنگ کاری سخت و دشوار است. شما همچنین قادر نخواهید بود روی قرمز شرابی موی خود را مجددا رنگ کنید. به عبارت دیگر برای رنگ گذاشتن بر مو ابتدا باید رنگ شرابی را پاک نمود. در غیر این صورت مویتان رنگ نخواهد گرفت.

رنگ مو قرمز شرابی را با چه ترکیب رنگ مویی قهوه ای روشن کنم؟

سوال پیش می آید که آیا روی رنگ شرابی میشه قهوه ای گذاشت؟ پاسخ مثبت است. اما برای این کار روش خاصی وجود دارد. برای اینکه با استفاده از فرمول مطرح شده به رنگ قهوه ای روشن برسید در قدم اول باید رنگ شرابی را از موی خود بزدایید. قدم بعدی رنگ گذاری است. در این مقاله مرحله به مرحله رسیدن به رنگ قهوه ای را به شما آموزش خواهیم داد.

مرحله اول، دکوپاژ

روی رنگ شرابی میشه قهوه ای گذاشت؛ اما قبل از آن باید شرابی را دکوپاژ کنید. دکوپاژ به معنی پاک کردن رنگ مو است. رنگی چون قرمز شرابی به آسانی از بین نمی رود. برای همین برای پاک کردن این رنگ ها به دکوپاژ نیاز پیدا می شود. شما می توانید با استفاده از دکلره و شامپوهای شیمیایی به انجام این کار اقدام نمایید. برای دکوپاژ کردن قرمز شرابی به یک دوم پیمانه دکلره و دو پیمانه اکسیدان نیاز پیدا می کنید. مقادیر ذکر شده را به خوبی با هم ترکیب نمایید. شامپوی اسیدی را به مقدار اندک با ترکیب به دست آمده مخلوط کنید.

رنگ مو قرمز شرابی را با چه ترکیب رنگ مویی قهوه ای روشن کنم؟

ترکیب را روی مو سر بگذارید. کل مو را با این ترکیب کاملا بپوشانید. برای رفع رنگ قرمز شرابی مخلوط به دست آمده حداقل پانزده و حداکثر بیست دقیقه روی مو بماند. از رنگ ان پنج استفاده نمایید. به منظور ثابت شدن رنگ چند روز از شامپو استفاده نکنید. به هیچ وجه اکسیدان و دکلره قوی به کار نبرید. این کار باعث شکنندگی و سستی مو می شود. انتخاب اکسیدان و دکلره بر اساس معیار های خاصی انجام می گیرد. استحکام مو و همچنین رنگ مورد نظر در انتخاب این مواد تاثیر زیادی دارند. اکسیدان یک درصد برای دکوپاژ کردن قرمز شرابی مناسب است.

مرحله دوم، رنگ کردن مو

روی رنگ شرابی میشه قهوه ای گذاشت. پس از دکوپاژ زمان رنگ کردن فرا می رسد. تغییر رنگ مو کار آسانی است. با استفاده از فرمول زیر می توانید به رنگ قهوه ای دست پیدا کنید. قبل از رنگ کردن موی خود را به پایه هفت برسانید. مواد ذکر شده را با هم ترکیب کنید‌. سپس با دقت بر مو قرار دهید. رنگ به تمام قسمت های مو برسد.

رنگ مو قرمز شرابی را با چه ترکیب رنگ مویی قهوه ای روشن کنم؟

زمان لازم برای رنگ گرفتن مو حدودا سی دقیقه است. پس از گذشت این زمان می توانید موی خود را بشویید. اگر موی خود را به پایه نرسانده اید، به زمان بیش تری نیاز پیدا خواهید کرد. در این شرایط چهل الی پنجاه دقیقه زمان برای رنگ گرفتن مو لازم خواهد بود. دقت کنید که در این مدت مرتب مو را چک نمایید. فرمول رنگ قهوه ای به شرح زیر است.

  • قهوه ای شماره ۸.۸
  • رنگ شماره هفت
  • رنگ طبیعی شماره پنج به اندازه یک بند انگشت

رنگ مو قرمز شرابی را با چه ترکیب رنگ مویی قهوه ای روشن کنم؟

کلام آخر

در این مقاله به این مسئله پی بردیم که روی رنگ شرابی میشه قهوه ای گذاشت. انجام این کار دقت بالایی می خواهد. با این حال غیرممکن نیست. با طی کردن مراحلی که در این مقاله عنوان شد به راحتی می توانید رنگ موی خود را از شرابی به قهوه ای تغییر دهید. در صورتی که تمایل به خواندن مقالاتی از این قبیل دارید از سایر صفحات بازدید نمایید. مجله اینترنتی سیب منبعی برای افزایش دانش و معلومات است. در این وب سایت می توانید اطلاعات خود را به روز کنید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳