جمعه , 14 اردیبهشت 1403 - 8:53 بعد از ظهر

بهترین رنگ مو | انتخاب مناسب ترین رنگ مو متناسب با فاکتورهای چهره

انتخاب رنگ مو اگر چه مسئله ای وابسته به سلیقه است اما باید تابع قوائد و اصول خاصی باشد تا تناسب ایده آلی با رنگ پوست، چشم و دیگر فاکتورهای اختصاصی هر فرد داشته باشد. چرا که با یک انتخاب درست می توان حتی عیوب چهره را پنهان نمود و جذابیت لازم را برای فرد ایجاد کرد. اما در صورت نادیده گرفتن نکات این کار نتیجه نه تنها باعث جلوه گری فرد نخواهد شد بلکه احساس ندامت و پشیمانی را نیز در وی زنده خواهد کرد. قطعا انتخاب آگاهانه و درست رنگ مو می تواند نشاط و شادمانی را به واسطه تغییر مثبت به وجود آمده به ارمغان آورد.
از این رو بهتر است برای گزینش رنگ مو از میان دنیای رنگ موجود، یا با افراد خبره و کاردان مشورت شود یا نکات مربوط به این مسئله به دقت مطالعه گردد. رنگ ها، تن های مختلفی دارند و عدم آشنایی با آنها می تواند کار را خراب کرده و بین نتیجه حاصل با آنچه انتظار آن می رود فرسنگ ها فاصله ایجاد کند.
بهترین رنگ مو مناسب برای هر فرد

بهترین رنگ مو مناسب برای هر فرد

هر بانویی که به فکر رنگ کردن موهای خود می افتد اول به این فکر می کند که چه رنگی برای وی مناسب است؟ باید بگوییم که انتخاب رنگ مو باید با توجه به رنگ چشم ها و تن رنگی پوست صورت گیرد. افرادی که تن رنگی پوست آنها سرد است باید از رنگ های خاصی استفاده نمایند که این رنگ ها به هیچ عنوان برای افراد با پوست گرم مناسب نخواهد بود. حالا به چه رنگ پوست هایی سرد و به چه رنگ هایی گرم گفته می شود؟ کافی است به رگ های روی مچ دست فرد نگاه کنید اگر رنگ آنها سبز باشد، پوست دارای تن رنگی گرم است. آبی بودن رگ ها نشان دهنده سرد بودن تن رنگی پوست است.
اگر رنگ رگ ها را نمی توانید به طور واضح تعیین کنید یعنی رنگ پوست خنثی است. افرادی که پوست آنها خنثی است می توانند در انتخاب رنگ مو، آزادانه تصمیم گیری کنند چرا که محدودیتی برای آنها وجود ندارد. بعد از اینکه تن رنگی پوست مشخص می شود به طور خودکار یک سری از رنگ موها حذف می شوند و دایره انتخاب کوچک می گردد. در این مرحله می توان با در نظر گرفتن رنگ چشم ها، بخش دیگری از رنگ ها را حذف نمود. چرا که چشم ها به نوعی سیبل چهره هستند که نگاه ها را به خود مجذوب می کند. پس باید در انتخاب ها نیز کانون توجه باشند.
بهترین رنگ مو مناسب برای هر فرد
بهترین رنگ مو برای چشم های سبز، فندقی و قهوه ای رنگ های تیره است و برای چشم های خاکستری و آبی رنگ های روشن تر ایده آل هستند. اغلب افرادی که پوست های گرمی دارند دارای چشمان قهوه ای و یا تیره رنگ هستند و افراد برخوردار از پوست سرد، چشمان روشنی دارند. البته این مسئله استثنائاتی نیز دارد و نمی توان آن را به همه افراد تعمیم داد.

برای برجسته کردن ویژگی های صورتتان رنگ موی مناسب انتخاب نمایید

گفتیم که می توانیم عیب های صورت را با استفاده از رنگ موها تخفیف دهیم یا محاسن چهره را با اینکار تقویت کنیم. به عنوان مثال اگر پوست فردی بسیار بی رنگ و روشن باشد می تواند با استفاده از رنگ مو این اشکال را کم رنگ تر کند.
برای برجسته کردن ویژگی های صورتتان رنگ موی مناسب انتخاب نمایید
بهترین رنگ مو برای افرادی که پوست های تیره دارند، بلوند کره ای است. کاراملی و سایر رنگ های تیره نیز می توانند انتخاب های درخوری برای این افراد باشد. این بانوان با کمی دقت می توانند حتی از رنگ های بلوند نیز استفاده نمایند و چهره خود را جذاب تر کنند. برای خانم هایی که پوست آنها روشن است استفاده از رنگ های عسلی و طلایی، ایده آل و مطلوب است. استفاده از هایلایت هایی با رنگ بلوند می تواند باعث برجسته شدن استخوان صورت و زیبایی بیشتر چهره شود.
دیگر مطالب مجله اینترنتی سیب را از دست ندهید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *