جمعه , 7 اردیبهشت 1403 - 4:50 قبل از ظهر

بیرون زدگی لابیا مینور

ناحیه تناسلی بانوان از دو بخش لابیا مینور و لابیا ماژور تشکیل شده است. لابیا ماژور وظیفه پوشاندن لابیا مینور را برعهده دارد و می تواند باعث حفظ زیبایی لابیاهای مینور شود. اما گاهی افراد به دلایل مختلفی با مشکل بیرون زندگی لابیا مینور مواجه می شوند که این موضوع می تواند روی زیبایی آلت تناسلی بانوان و حتی رابطه جنسی بانوان تاثیرگذار باشد. با توجه به اهمیت این موضوع، در ادامه این مقاله قصد داریم در مورد علت بیرون زدگی لابیا مینور و نحوه رفع آن صحبت کنیم. پس اگر شما هم با این مشکل مواجه هستید، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

علت بیرون زدگی لابیا مینور

بیرون زدگی لابیا مینور یکی از مشکلاتی است که برخی از خانم های جوان با آن مواجه می شوند. واقعیت این است که بیرون زدگی و بزرگ شدن لابیای مینور وابسته به ازدواج یا عدم ازدواج خانم ها نیست. چرا که حتی این مشکل در بانوانی که ازدواج نکرده اند که به وجود می آید. البته برخی از عوامل مانند بارداری و تغییرات هورمونی پس از بارداری، می توانند بر روی بیرون زدگی لابیا مینور تاثیرگذار باشند. در ادامه به چند مورد از دلایل بیرون زدگی لابیای بانوان اشاره می کنیم:

علت بیرون زدگی لابیا مینور     

  • دلایل ارثی: برخی از خانم ها از همان ابتدای تولد با لابیاهای بزرگ متولد می شوند. بنابراین، بزرگ بودن لابیا می تواند دلیل ارثی داشته باشد.
  • دلایل هورمونی: تغییرات هورمونی در دوران بلوغ، یائسگی و بارداری می تواند باعث تاثیر گذاشتن بر روی زیبایی لابیای مینور و بزرگ شدن آن ها شود. برخی از افراد پس از دوران حاملگی و بارداری، با مشکل بزرگی و بیرون زدگی لابیای مینور مواجه می شوند.
  • کاهش وزن و لاغری خانم ها: برخی از خانم ها به واسطه کاهش وزن شدیدی که دارند، با مشکل بیرون زدگی لابیا مواجه می شوند. معمولا لابیای مینور این خانم ها شل و افتاده نیز هست. به همین خاطر، می تواند تاثیر زیادی روی اعتماد به نفس خانم ها داشته باشد.
  • افزایش سن: افزایش سن باعث ایجاد تغییرات هورمونی در بدن خانم ها می شود. این تغییرات می توانند باعث بروز مشکلات زیادی شوند و زیبایی لابیاها را تحت تاثیر قرار دهند. بنابراین، یکی دیگر از علت های بیرون زدگی لابیا مینور، بالا رفتن سن است.
  • داشتن زایمان های متعدد: معمولا افرادی که بیش از 2 زایمان طبیعی دارند، با مشکل بیرون زدگی لابیا مینور مواجه می شوند. البته ممکن است دلایل مختلف دیگر مانند تغییرات هورمونی نیز بر روی این موضوع تاثیرگذار باشند.

چگونه لابیا مینور را کوچک کنیم؟

چگونه لابیا مینور را کوچک کنیم؟

حال که با دلایل بیرون زدگی لابیا مینور آشنا شدید، ممکن است به دنبال پیدا کردن روشی برای کوچک کردن لابیا مینور باشید. به طور کلی، بیرون زدن لابیای مینور، مشکل بسیار جدی نیست و نیازی نیست که نگران آن باشید. از طرفی هر یک از بانوان دارای ظاهر متفاوتی در واژن و آلت تناسلی خودشان هستند و این موضوع ایجاب می کند که حساسیت زیادی به بیرون زدگی لابیا به خرج ندهید. اما اگر به هر دلیلی نیاز به کوچک کردن لابیا مینور دارید، نگران نباشید. چون این کار می تواند با یک عمل جراحی ساده و بدون درد انجام شود. عمل کوچک کردن لابیا مینور که با نام لابیاپلاستی شناخته می شود، از جمله روش های جراحی زیبایی واژن است.

در این روش بخشی از لابیا مینور که بزرگ و برآمده است، از روی لابیا حذف و برش داده می شود تا جایی که ظاهر لابیا مینور طبیعی تر و زیباتر باشد. از جمله مزایای انجام عمل لابیاپلاستی برای کوچک کردن لابیا مینور، می توان به حذف چین و چروک های روی لبه لابیا مینور اشاره کرد. افرادی که علاوه بر بزرگ بودن لابیا مینور، با مشکل چین خوردگی و تیرگی لابیاها مواجه هستند، می توانند برای رفع این مشکل نیز از عمل لابیاپلاستی استفاده کنند. چون دقیقا با کمک این عمل، این بخش از لابیاها حذف می شوند و دیگر لابیاها سیاه و یا بدشکل نیستند.

چگونه لابیا مینور را کوچک کنیم؟

بنابراین، اگر به دنبال کوچک کردن لابیا و رفع بیرون زدگی لابیا مینور هستید، می توانید به یک پزشک حاذق در حوزه عمل جراحی زیبایی واژن مراجعه کنید و اقدام به کوچک کردن لابیاها و رفع مشکلات آن ها کنید. این عمل جراحی در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود و می توانید پس از انجام آن، به زندگی روزمره خودتان بازگردید و فعالیت های قبل خود را انجام دهید. به شما پیشنهاد می کنیم مطالب دیگر سیب را نیز از دست ندهید.

مطلب پیشنهادی

مراحل تشکیل جنین

مراحل تشکیل جنین

اگر به تازگی باردار شده باشید، بدون شک چند ماه آینده را صرف فکر کردن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳