سه شنبه , 1 خرداد 1403 - 2:31 قبل از ظهر

هایلایت کاراملی روی موی مشکی

تفاوتی ندارد که در چه سنی باشید، رنگ موی مشکی همواره یک گزینه مناسب برای شما محسوب می شود. افزون بر اینکه این رنگ مو قادر است شما را جوانتر از سن واقیعتان جلوه دهد، از ویژگی منحصربفردی برخوردار است و به تعبیری هرگز از مد افتاده و قدیمی نمی شود، با این حال تنوع دادن به چیزی همواره جذابیت دارد. بنابراین خیلی خوب می شود اگر امکان تغییر و تنوع ایجاد کردن روی رنگ مشکی حاصل شود. اگر شما هم قصد دارید روی موهای مشکی خود تغییری به وجود آورید، پس با ما در این مقاله همراه باشید. در این متن قصد داریم به آموزش هایلایت کاراملی روی موی مشکی بپردازیم.

نحوه اجرای هایلایت رنگ موی کاراملی روی موی مشکی

شما به آسانی می توانید هایلایت های کاراملی را در منزل روی موی مشکی خود بکار ببرید. این رنگ یک استایل خاص برای افرادی است که قصد دارند تغییری در ظاهر خود ایجاد کنند، اما نیازی نیست از هایلایت های پر یا رنگ موهای لایت استفاده کنید. به منظور درآوردن هایلایت کاراملی روی موی مشکی مدت زمان طولانی باید صرف کنید. به خصوص اگر برای بار اول است که به انجام این کار اقدام می کنید. لوازم ضروری برای انجام این کار عبارت اند از:

نحوه اجرای هایلایت رنگ موی کاراملی روی موی مشکی

  • رنگ مو کاراملی
  • فویل
  • برس رنگ
  • ظرف رنگ
  • پیش بند و دستکش لاتکس

اکنون مرحله های زیر را به منظور انجام هایلایت زیبای کاراملی انجام دهید.

مرحله اول: انجام تست

با اهمیت ترین گام در هنگام اجرای هایلایت کاراملی روی موی مشکی انجام تست است. همواره روی موهایتان تستی کوچک اجرا کنید که از متناسب بودن هایلایت با موهای خود اطمینان حاصل نمایید. افزون بر امتحان کردن رنگ، زمان مورد نیازی که موهایتان رنگ دلخواه را بپذیرند هم تست خواهید کرد. در این مرحله هرگز همه رنگ مویتان را برای هایلایت ترکیب نکنید؛ مقدار اندکی برای اجرای آزمایش کافی خواهد بود.

نحوه اجرای هایلایت رنگ موی کاراملی روی موی مشکی

مرحله دوم: حالت دادن به موها و انجام فویل پیچی

ممکن است برای شما عجیب باشد، اما بهتر است موهای خود را به شکل فر، صاف یا با سشوار حالت بدهید. با این کار به طور دقیق متوجه می شوید که چه قسمت هایی از موهایتان را هایلایت نمایید. اکنون فویل ها را به دور بخش هایی بپیچید که قصد دارید هایلایت کنید.

مرحله سوم: ترکیب نمودن رنگ مو طبق فرمول روی جعبه

به طور معمول یک کیت رنگ مو از چندین بسته تشکیل شده که لازم است آن ها را باهم ترکیب نمایید. فرمول های روی کیت را به طور دقیق رعایت کنید، مقدار لازم از هر کدام را ترکیب نمایید و به آرامی بهم بزنید که یکدست شود. به یاد داشته باشید که دستکش هایتان را پیش از ترکیب کردن پوشیده باشید.

حالت دادن به موها و انجام فویل پیچی

مرحله چهارم: رنگ زدن را آغاز کنید

فرقی نمی کند که از دکلره یا از رنگ موی کاراملی استفاده کنید. بهتر است در انجام این کار سرعت عمل داشته باشید. چون که ضروری است موهایتان در زمانی مشخص رنگ بگیرد. در غیر اینصورت ممکن است رنگ موها همگون نباشد و ظاهر مناسبی پیدا نکند. مقداری رنگ را همراه با براش رنگ بردارید و تارهای مویی که قصد دارید هایلایت کنید را با توجه زیادی رنگ نمایید. می توانید به جای براش از دست های خود برای رنگ زدن کمک بگیرید.

بخش هایی از هایلایت موهای خود را در حد پهنای یک بند کفش بردارید. به دلیل اینکه انتخاب تار موهای زیاد باعث می شود موها به شکل مطلوب رنگ نگیرد. عمل رنگ زدن را از موهای نزدیک به پیشانی آغاز کنید و بعد از آن موهای پس سرتان را رنگ بزنید.

مرحله پنجم: منتظر بمانید

بعد از انجام عمل هایلایت، باید مدت زمانی را صبر نمایید که موهایتان استراحت کنند و رنگ بگیرند. در این مرحله می توانید به انجام کارهای روزمره مثل تماشای تلویزیون، اتو کردن لباس ها یا صحبت با دوستان خود بپردازید، ولی به یاد داشته باشید که هر ۱۰ دقیقه یک بار موهایتان را وارسی کنید. مدت زمان لازم حدود ۳۰ دقیقه خواهد بود. اگر رنگ موهایتان در این مدت روشن نشد تا ۱ ساعت هم می توانید صبر نمایید. حتما بعد از گذشت این زمان رنگ را شستشو دهید. سپس موهای خود را با آب و بدون استفاده از شامپو بشویید.

حالت دادن به موها و انجام فویل پیچی

سخن پایانی

ما در این مقاله مراحل انجام هایلایت کاراملی روی موی مشکی را برای شما به طور کامل توضیح دادیم. اکنون می توانید با استفاده از این مطلب سیب این رنگ موی زیبا را روی موهای خود به کار ببرید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *