دوشنبه , 31 اردیبهشت 1403 - 11:19 بعد از ظهر

هایلایت روی موی مشکی پرکلاغی

رنگ موی مشکی پر کلاغی از رنگ موهایی است که طرفدار زیادی دارد. جذابیتی که این رنگ مو روی موها ایجاد می کند، بسیار خاص و خیره کننده است. افزون بر این به کارگیری هایلایت در بین آن باعث خواهد شد که جذابیت آن دو چندان شود.  نتیجه هایلایت روی موی مشکی پرکلاغی هارمونی خاصی از رنگ ها را به وجود می آورد. اگر شما هم دوست دارید از این رنگ مو استفاده کنید، پس ادامه این مطلب همراه سیب باشید که شما را با این رنگ موی جذاب بیشتر آشنا کنیم.

آموزش صفر تا صد هایلایت روی موی مشکی پرکلاغی

هایلایت متد مناسبی برای جلوه بخشدن به موها، زیباتر کردن چهره، تغییر استایل و افزودن رنگ های دیگر به موها است، بی آنکه همه موهای خود را رنگ بزنید. در این مقاله می خواهیم صفر تا صد هایلایت روی موی مشکی پر کلاغی را آموزش دهیم، ولی پیش از آنکه رنگ مو را آماده نمایید، لازم است که لوازم ضروری برای رنگ زدن موها که شامل کاسه رنگ، برس، دستکش و پیشبند می شود را تهیه نمایید.

آموزش صفر تا صد هایلایت روی موی مشکی پرکلاغی 

قدم اول: انتخاب بخش هایی از مو که قصد دارید هایلایت کنید.

بهتر است موهایتان را مثل مواقعی در بیاورید که به طور کامل مرتب هست. سپس قسمت هایی که می خواهید هایلایت شود را تعیین نمایید. پس از آن به وسیله فویل ها، بخش های مختص هایلایت را مجزا کنید و فویل ها را به وسیله گیره جمع نمایید.

قدم دوم: تغییر پایه رنگ پرکلاغی موها

بکارگیری هایلایت روی موی مشکی پرکلاغی امکان ندارد، مگر اینکه رنگ پایه موها را روشن کنید. بنابراین در اول کار به وسیله رنگ ۰۰۰ و واریاسیون سبز رنگ موهای خود را بازتر نمایید. برای این کار از دکلره هم می توانید استفاده کنید.

به کارگیری دکلره امکان دارد اندکی دشوار باشد، بنابراین اگر دفعه اول است که از آن استفاده می کنید، حواستان باشد که موهای خود را نسوزانید. بعد از گذاشتن مواد به منظور روشن شدن رنگ موها، حدود ۳۰ دقیقه الی ۱ ساعت منتظر بمانید، ولی هر ۱۰ دقیقه به بررسی موهایتان بپردازید و از آسیب ندیدن آن ها مطمئن شوید.

آموزش صفر تا صد هایلایت روی موی مشکی پرکلاغی 

قدم سوم: شستشوی موها و گذاشتن هایلایت ها

بعد از آن که اطمینان حاصل کردید که موهایتان به زمینه مناسب رسیده است، به آماده نمودن رنگ هایلایت اقدام کنید. می توانید جهت رنگ زدن از برس، مسواک یا دست های خود کمک بگیرید. لازم به ذکر است که جهت آسیب ندیدن دستهایتان ضروری است از دست کش های پلاستیکی استفاده کنید. به شکلی یکدست موهایتان را رنگ بزنید و بهتر است سرعت عمل داشته باشید که همه بخش های هایلایت به یک صورت رنگ شود.

قدم چهارم: موهایتان را استراحت دهید

بعد از آن که همه هایلایت ها را رنگ نمودید، دور موها را به وسیله فویل ها بپوشانید و بعد از آن کلاه مخصوص رنگ را روی سر قرار دهید. سپس منتظر شوید که موها تماماً به رنگ آغشته شوند. در حدود ۳۰ دقیقه زمان می برد که موهایتان رنگ شود. پیشنهاد می کنیم که هر ۱۰ دقیقه به وارسی موهایتان بپردازید. چنانچه بعد از گذشت نیم ساعت مشاهده کردید که موها رنگ نشده اند، مجددا روی رنگ قبلی رنگ بگذارید و ۳۰ دقیقه دیگر منتظر بمانید.

آموزش صفر تا صد هایلایت روی موی مشکی پرکلاغی 

قدم پنجم: شستشوی موها

در زمان شستشوی موهایتان ضروری است سر را به گونه ای قرار دهید که رنگ روی لباس شما پاشیده نشود. به دلیل اینکه این امکان وجود دارد که رنگ از روی لباس شسته نشود. بهتر است هنگام اولین شستشو، شامپو بکار نبرید. محتویات شیمیایی شامپو در شستشوی اول قادر است موی شما را به رنگی روشن تر از حالت اول تبدیل کند. همچنین بهتر است به منظور تغذیه شدن موهایتان، از ماسک موهای حمامی کمک بگیرید که موهایتان استحکام اولیه خود را بازیابند.

قدم ششم: خشک نمودن موها

مرحله آخر خشک نمودن موهایتان است که بعد از آن هایلایت های زیبا کاملاً آشکار خواهند شد. برای خشک کردن موهایتان از یک برس استفاده کنید و در زمان سشوار نمودن موهایتان را شانه بزنید که همه پیچیدگی های مو باز شود. پیشنهاد می کنیم پیش از سشوار کشیدن از ماسک موهای بعد حمام استفاده نمایید که بعد از سشوار کردن موهایتان نرم و خوش حالت باشد.

آموزش صفر تا صد هایلایت روی موی مشکی پرکلاغی 

سخن پایانی

اگر چه هایلایت روی موی مشکی پرکلاغی ممکن است کمی طول بکشد، با این حال نتیجه کار بسیار خاص و بی همتا خواهد بود. در پایان لازم است متذکر شویم که پیش از انجام دادن همه مراحل روی بخشی از موهای خود مراحل را امتحان کنیدکه بتوانید از نسبت رنگ مو و روشن کننده مو به طور صحیح استفاده نمایید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *