یکشنبه , 30 اردیبهشت 1403 - 5:38 بعد از ظهر

ترکیب رنگ موی یخی کریستالی

اگر رنگی جوان پسند و زیبا می خواهید، می توانید رنگ یخی کریستالی را انتخاب نمایید. این رنگ جذاب می تواند ظاهر شما را تغییر دهد. با رنگ موی کریستالی می توانید همچون ستاره ای بدرخشید. استفاده از فرمول مناسب برای رسیدن به این رنگ بی نظیر بسیار اهمیت دارد. مجله اینترنتی سیب به منظور دستیابی راحت تر مخاطب به این رنگ استثنایی در این مقاله به بررسی ترکیب رنگ موی یخی کریستالی پرداخته است. شما می توانید بدون استفاده از دکلره رنگی جذاب به دست آورید.

رنگ موی یخی کریستالی بدون دکلره

رنگ موی یخی مدت زیادی وارد بازار شده است. این رنگ توانسته همچنان در اوج باشد. ترکیب رنگ موی یخی کریستالی از رنگ های استثنایی و منحصر به فرد محسوب می شود. اگر می خواهید خاص باشید، می توانید این رنگ را امتحان نمایید. رنگ یخی کریستالی در طیف رنگ های سرد قرار می گیرد. شما می توانید بدون دکلره به ترکیب زیبایی از رنگ یخی کریستالی دست پیدا کنید. راه های مختلفی برای دستیابی به این رنگ جذاب پیش روی شما است. از جمله:

  • آمبره
  • سامبره
  • هایلایت
  • مش
  • بالیاژ

عکس رنگ موی یخی کریستالی

رنگ موی یخی کریستالی برای پوست روشن مناسب است. اگر چشم رنگی هستید، زیبایی این رنگ چند برابر خواهد شد. چگونه می توان ترکیب رنگ موی یخی کریستالی فوق العاده ای داشت. در این مقاله به معرفی دو روش ساده برای رسیدن به این رنگ استثنایی خواهیم پرداخت.

روش اول

این روش در خانه نیز می تواند انجام شود. برای رسیدن به رنگی بی نظیر کافی است مراحل زیر را طی کنید. با انجام این مراحل بدون نیاز به دکلره می توانید رنگی خاص را تجربه نمایید. مواد زیر را برای انجام این تکنیک نیاز خواهید داشت.

  • رنگ ۰۰۰
  • اکسیدان
  • رنگ یخی کریستالی

رنگ موی یخی کریستالی بدون دکلره

مرحله اول – رنگ ۰۰۰

همان طور که گفته شد در این مقاله راهی به شما پیشنهاد می کنیم تا بدون دکلره رنگ موی یخی کریستالی را به دست آورید. دکلره برای کریستالی کردن مو لازم و ضروری است. به منظور کسب نتیجه مطمئن باید پایه مو شما مناسب باشد. اما آیا جایگزینی برای دکلره وجود دارد؟ پاسخ مثبت است. رنگ ۰۰۰ می تواند راه حلی مناسب باشد. این رنگ می تواند نقش دکلره را ایفا کند. قدم اول ترکیب رنگ ۰۰۰ با اکسیدان است. پس از آن موی خود را به مخلوط به دست آمده آغشته نمایید. در نهایت نیز پس از گذشت زمان مناسب و تغییر رنگ مو می توانید آن را بشویید. به هیچ وجه از شامپو برای انجام این کار استفاده نکنید.

مرحله دوم – افزودن رنگ یخی کریستالی

اکنون زمان ترکیب رنگ موی یخی کریستالی است. تمام قسمت های موی خود را با حوصله به رنگ یخی کریستالی آغشته کنید. سرعت در انجام کار اهمیت زیادی دارد. چرا که به هماهنگی و هم دست شدن رنگ مو کمک شایانی می کند. پس از گذشت زمان مناسب موی خود را بشویید.

رنگ موی یخی کریستالی

روش دوم

تهیه رنگ موی یخی کریستالی با استفاده از فرمول زیر مقدور و میسر است. اگر دوست نداشتید از روش اول استفاده کنید، می توانید این فرمول را تجربه نمایید. روش اول ساده تر از تکنیک دوم است. بنابراین اگر حرفه ای نیستید، پیشنهاد می شود راه اول را امتحان کنید‌. فرمول ترکیب رنگ موی یخی کریستالی به شرح زیر است.

  • یک دوم تیوپ بلوند نقره ای C10
  • بیست سانت مرواریدی شماره ۱۰
  • ۳ سانت واریاسیون نقره ای
  • ۵ سانت واریاسیون بنفش
  • اکسیدان شش درصد

عکس رنگ موی یخی کریستالی

شما می توانید ترکیب رنگ موی یخی کریستالی را بر سر بسیاری از سلبریتی ها ببینید. این رنگ محبوبیت زیادی دارد. یخی کریستالی یکی از رنگ های بسیار روشن است. برای همین برخی افراد در انتخاب آن دچار تردید می شوند. برای همین پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه موی خود را رنگ نمایید تصاویر مختلف را بررسی فرمایید. با مشاهده عکس های رنگ موی یخی کریستالی می توانید با مدل های مختلف این رنگ آشنا شوید.

عکس رنگ موی یخی کریستالی

کلام آخر

ترکیب رنگ موی یخی کریستالی همچنان یکی از پرطرفدارترین و جذاب ترین رنگ ها به شمار می رود. برای اینکه موی خود را یخی کریستالی کنید، می توانید از روش های مطرح شده در این مقاله از مجله سیب استفاده نمایید. مجله اینترنتی سیب محلی مطمئن برای دریافت اطلاع روز درباره رنگ مو است. شما با مطالعه مقالات درج شده در این وب سایت قادر خواهید بود اطلاعات خود را روز به روز افزایش دهید. اگر دوست دارید مقاله دیگری از این مجله اینترنتی را مطالعه کنید، از سایر صفحات بازدید نمایید.

 

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *