شنبه , 6 مرداد 1403 - 7:17 قبل از ظهر

ترکیب رنگ موی بژ و دودی بدون دکلره

رنگ مو بژ یکی از انواع رنگ موهایی بوده که در ترکیب با رنگ های دیگر زیبایی خیره کننده ای برای موهای شما به ارمغان می آورد به ویژه با رنگ دودی!
رنگ دودی از آن رنگ های زیبایی است که در اغلب فرمول های رنگ حضور پررنگی دارد و می تواند هر رنگی را زیبا کند، به ویژه ترکیب آن با رنگ موی بژ به صورت سامبره، آمبره و بالیاژ می تواند هر سخت سلیقه ای را راضی می کند، جدا از اینکه رنگ دودی می تواند تمامی نواقص دکلره کردن را از بین ببرد.
نکته مهمتر در مورد این ترکیب زیبا، بدون دکلره بودن آن می باشد، زیرا موهای ما یکی از اجزای اصلی در تضمین زیبایی چهره ما می باشند، شاید شما بتوانید نقص های صورت خود را با یک میکاپ بی نظیر رفع کنید، اما موهایی که آسیب دیده هستند را به هیچ شکل نمی توان پوشش داد، هر روشی هم، جز موقت بودن نتیجه آن سبب آسیب دیدگی بیشتر می شود، به همین خاطر باید از موهای خود نهایت مراقبت را انجام دهیم.
دکلره کردن از همان ریسک های خطرآفرینی بوده که ممکن است به یکباره سبب شود که حجم زیادی از موهای خود را از دست بدهیم، زیرا افراد زیادی هستند که پوست سرشان به مواد دکلره حساسیت دارد و در نهایت به دلیل آسیب دیدگی پوست سر، فولیکول های مو نیز آسیب جدی می بینند و پس از ریزش، نمی توانیم امیدی به رویش مجدد آن ها داشته باشیم.

عوارض دکلره کردن

عوارض دکلره کردن

از طرفی دکلره کردن سبب خشک شدن زیاد موها می شود و خشک شدن موها عوارض زیادی را به همراه دارد، همانطور که می دانید موهای خشک در نهایت سبب موخوره می شوند و پس از مدتی موهای خرد شده ریخته و سبب عدم یکدستی موها می شوند.
از طرفی موهایی که خشک هستند در نهایت سبب تحلیل ریشه مو می شوند و این موضوع سبب تشدید ریزش مو ما می شود.
فراموش نکنید که دکلره یک ترکیب اسیدی است و پوست سر ما یک ترکیب خنثی، این ترکیب اسیدی خطرناک در حین استفاده حتی ممکن است به چشمان شما نیز آسیب بزند، به همین خاطر این کار باید توسط یک شخص بسیار ماهر انجام شود.
البته گفتنی است که همه روزه افراد زیادی هستند که موهای خود را با دکلره توسط آرایشگرها از دست می دهند و دیگر موهای آن ها زیبایی سابق را ندارد.

فرمول ترکیب رنگ موی بژ و دودی بدون دکلره

فرمول ترکیب رنگ موی بژ و دودی بدون دکلره

حال که شما تصمیم گرفته اید یک رنگ مو زیبا بدون دکلره به موهای خود هدیه دهید می توانید با سیب همراه باشید تا به بررسی محبوب ترین رنگ موهای دودی بژ بپردازیم.

  • 7 سانت از رنگ عسلی روشن H7
  • 3 سانت از رنگ دودی روشن C7
  • 2 سانت از رنگ بلوند شکلاتی W6
  • 10 سانت واریاسیون نقره ای
  • 5 سانت واریاسیون طلایی
  • 13 سانت اکسیدان 90%

فرمول ترکیب رنگ موی بژ و دودی بدون دکلره

ترکیب موارد بالا به شما یک رنگ روشن می دهد که شاید هر کسی باور نکند که این رنگ به دست آمده بدون دکلره کردن است، فراموش نکنید که استفاده از اکسیدان 90 درصد بسیار حائز اهمیت بوده و سعی کنید تمامی نسبت ها را دقیقا رعایت کنید.

یک فرمول دیگر نیز برای ایجاد رنگ بژ دودی وجود دارد که به آن می پردازیم.

  • 4 سانت از بژ متوسط
  • 3 سانت از بژ روشن
  • 3 سانت از رنگ مو زیتونی
  • 2 سانت از رنگ مو دودی 6
  • 4 سانت واریاسیون نقره ای
  • اکسیدان شماره 1 بسته به مقداری که تمایل دارید اضافه شود، عموماً اندازه 8 سانت برای این ترکیب کافی است.

فرمول ترکیب رنگ موی بژ و دودی بدون دکلره

رنگی که با فرمول های بالا ایجاد می شود، بژ دودی بسیار زیبایی می باشد، شما می توانید برای زیباتر کردن بیشتر این رنگ، از ترکیب دیگری برای ایجاد هایلایت های جذابی روی این زمینه رنگ مو استفاده کنید.
فرمول این هایلایت رنگ به شکل زیر می باشد:

  • 4 سانت از رنگ طبیعی 10
  • 1 سانت از رنگ مو طلایی 10
  • اکسیدان شماره 2 به مقدار لازم

اگر تصمیم دارید موهای خود را دکلره کنید، بهتر است از فرمول های بالا استفاده نکنید و فرمول های دیگری را به کار بگیرید؛ زیرا میزان انواع رنگ مو، واریاسیون و اکسیدان و البته نوع آن ها کاملا به این موضوع بستگی دارد که آیا قرار است ما موهای خود را دکلره کنیم یا خیر!

مطلب پیشنهادی

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران

همیشه یادگیری یک امر ضروری بوده است چراکه یاد گرفتن هنر و حرفه جدید کمک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *