جمعه , 7 اردیبهشت 1403 - 3:14 بعد از ظهر

خرید مستقیم موکت از کارخانه

در سال‌های اخیر قیمت انواع مختلف موکت افزایش چشمگیری داشته است به گونه‌ای که می‌توان گفت قیمت انواع موکت در یک سال اخیر به حدود دو برابر رسیده است به همین دلیل افراد به دنبال راه حلی هستند که بتوانند موکت را با قیمت مناسب تر خریداری کنند و خرید مستقیم موکت از کارخانه یکی از این راه حل هاست. در خرید مستقیم موکت از کارخانه می توان در هزینه‌ها در حدود ۲۰ الی ۳۰ درصد صرفه جویی کرد محصولی با قیمت زیر قیمت بازار در اختیار داشت.

مزیت مستقیم خرید از کارخانه

خرید مستقیم موکت از کارخانه دارای مزایای بسیار زیادی است برای مثال:
۱. یکی از مهمترین مزایای خرید مستقیم موکت از کارخانه این است که در خرید مستقیم قیمت تمام شده محصولات تا حدود زیادی مناسب‌تر خواهد بود تا مشتریان بتوانند به محصولاتی با قیمت ۲۰ درصد کمتر از قیمت های موجود در بازار دسترسی پیدا نماید.
مزیت مستقیم خرید از کارخانه
۲. محصولاتی که از کارخانه خریداری می‌شوند دارای تنوع بسیار بالایی هستند به صورت کلی می‌توان گفت هر محصولی که در کارخانه تولید می شود در خرید مستقیم در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.
۳. در کارخانه می توانید محصولات با کیفیت های متفاوت خریداری کنید به همین دلیل اگر به دنبال موکت با کیفیت بالا و درجه یک هستید می توانید به راحتی آن را از کارخانه خریداری کنید و اگر به دنبال موکت های با کیفیت و قیمت پایین تر هستید با خرید مستقیم از کارخانه می توانید به راحتی به آنها دسترسی پیدا کنید.
۴. زمانی که موکت را به صورت مستقیم از کارخانه خریداری می کنید می توانید این محصول را به صورت عمده بخرید. در برخی از موارد با خرید از مغازه ها نمی توانید به محصول عمده دسترسی پیدا کنید در حالی که خرید موکت به صورت مستقیم از کارخانه می‌تواند به صورت عمده و جزئی باشد.
مزیت مستقیم خرید از کارخانه
۵. در خرید مستقیم کیفیت محصولات تصمین شده است. در صورت خرید مستقیم موکت می‌توانید مطمئن باشید که کارخانه کیفیت محصولات را به صورت کامل ضمانت می‌کند و در صورتی که متوجه شوید قسمتی از موکت دارای مشکل است می توانید موکت را پس بدهید.

خرید انواع موکت در طرح و رنگبندی با قیمت مناسب

امروزه موکت در طرح و رنگبندی های مختلف تولید و روانه بازار شده است که برخی از این طرح ها موارد زیر هستند:
طرح ساده: یکی از پرکاربردترین طرح هایی که توسط بسیاری از خریداران مورد پسند است طرح های ساده هستند. این موکت ها همانطور که از نامشان پیداست تنها دارای یک رنگ هستند و شکل و نقش دیگری در آنها وجود ندارد.
طرح گل: یکی از طرح های موجود در بازار که مشتریان زیادی را به خود اختصاص می دهد طرح گل است. موکت هایی که دارای طرح گل هستند برای مکان هایی مانند اتاق خواب بسیار مناسب هستند اما در اکثر موارد از آنها در پذیرایی استفاده نمی شود.
خرید انواع موکت در طرح و رنگبندی با قیمت مناسب
طرح فانتزی: یکی از مهمترین طرح هایی که در سال های اخیر مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است انواع مختلف طرح فانتزی است. طرح هایی مانند مثلث، مستطیل و غیره از جمله این طرح ها هستند. در برخی از موارد روی موکت ها از طرح های فانتزی استفاده شده است.
موکت برجسته: موکت برجسته یکی از محصولاتی است که مشتریان زیادی را در سراسر نقاط ایران به خود اختصاص می دهد و همانطور که از نامش پیداست پرزهای آن برجسته است. موکت برجسته برای استفاده در سالن پذیرایی کاملاً مناسب است اما بهتر است از آن در مکان‌هایی مانند آشپزخانه استفاده نشود زیرا مواد بین پرزهای آن گیر می کند و به راحتی تمیز نمی شود.
موکت گل برجسته: این موکت در سایر قسمت ها دارای برجستگی نیست اما در قسمت طرح ها برجستگی دارد. قسمت هایی مانند گل های موکت و یا طرح های آن برجسته است و زیبایی و جلوه خاصی به موکت داده است. این موکت ها شکل ظاهری مناسبی دارند و برای استفاده در تمامی نقاط منزل بنا بر سلیقه افراد مناسب هستند.
خرید انواع موکت در طرح و رنگبندی با قیمت مناسب
با توجه به موارد بالا یکی از مهمترین سوالاتی که برای بسیاری از افراد پیش می‌آید این است که برای خرید طرح های مختلف موکت در رنگبندی های متفاوت با قیمت مناسب بهترین روش چیست؟
در پاسخ به این سوال باید گفت اگر این محصول به صورت مستقیم از کارخانه خریداری شود تا حدود زیادی در قیمت ها صرفه جویی می شود و محصول مورد نظر با قیمت مناسب و اقتصادی به دست مصرف کننده می رسد.
در برخی از موارد افراد نمی توانند به صورت مستقیم به کارخانه مراجعه کنند در این موارد می توان با مراجعه به سایت های اینترنتی کارخانه اقدام به ثبت سفارش نموده و محصول را به صورت مستقیم و از طریق روش های اینترنتی خریداری کرد که در این صورت محصول مورد نظر با قیمت کاملا مناسب و در کمترین زمان ممکن خریداری می‌شود و دیگر نیازی به صرف زمان و هزینه های زیاد برای خرید موکت نیست.
با مجله اینترنتی سیب همراه باشید و دیگر مطالب وبلاگ را از دست ندهید.

مطلب پیشنهادی

همه چیز درباره فرش ماشینی با الیاف طبیعی و مشخصات آن

همه چیز درباره فرش ماشینی با الیاف طبیعی و مشخصات آن

فرش ماشینی با الیاف طبیعی یا با الیاف مصنوعی، نزدیک به نیم قرن است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳