شنبه , 6 مرداد 1403 - 5:00 قبل از ظهر

رنگ موی فندقی برای موهای سفید

سفید شدن تارهای مو اتفاقی است که با افزایش سن به وجود می آید. اگرچه بسیاری از ما ترجیح می دهیم که مانند روزهای جوانی، موهای شاداب و خوش رنگی داشته باشیم؛ اما این اتفاقی است که دیر یا زود برای همه افراد می افتد. به همین خاطر، نمی توان به طور کامل جلوی سفید شدن رنگ موها را گرفت. برخی از افراد در سنین بالا شاهد سفید شدن موهای خودشان هستند و برخی دیگر در سنین جوانی به دلایل ارثی با این مشکل مواجه می شوند. رنگ کردن موهای سفید، یکی از بهترین و ساده ترین راهکارها برای حفظ زیبایی موها و رفع کردن سفیدی آن ها است. معمولا رنگ موی فندقی برای موهای سفید، انتخاب مناسبی است. به خصوص اینکه این رنگ می تواند چهره شما را جذاب تر و جوان تر از حد معمول نشان دهد. در ادامه این مقاله قصد داریم فرمول رنگ موی فندقی برای موهای سفید را شرح دهیم. با سیب همراه باشید.

فرمول رنگ موی فندقی برای موهای سفید

رنگ موی فندقی یکی از بهترین رنگ ها برای موهای سفید است. بنابراین، اگر به این رنگ خاص و زیبا علاقه دارید، توصیه می کنیم که حتما از فرمولی که در ادامه ذکر می کنیم، استفاده نمایید. قبل از اینکه بخواهیم در مورد فرمول رنگ موی فندقی برای رنگ کردن موهای سفید صحبت کنیم، می بایست بگوییم که رنگ کردن موهای سفید کاری است که نیاز به تخصص دارد. بنابراین، اگر می خواهید که تمامی موهای شما یک رنگ و یک دست باشند، حتما از سالن های زیبایی و افرادی که در زمینه رنگ کردن مو تخصص دارند، کمک بگیرید. اما اگر به هر دلیلی تمایل دارید این کار خودتان در خانه انجام دهید می توانید طبق مراحلی که در ادامه توضیح می دهیم، پیش بروید.

برای اینکه این رنگ موی جذاب را روی موهای سفید خودتان اجرا کنید، این مراحل را انجام دهید:

  1. شماره رنگ فندقی می تواند از 4 تا 7 متغیر باشد. بنابراین می توان طیف رنگی مختلفی از فندقی را انتخاب کرد.
  2. در صورتی که علاقه مند به رنگ فندقی تیره برای موهای سفید خودتان هستید، می توانید از این فرمول استفاده کنید. نصف تیوپ از رنگ فندقی شماره 4 را با یک چهارم رنگ فندقی پایه 5 و یک چهارم رنگ شکلاتی پایه 6 را با هم مخلوط کنید. همچنین، می توانید به این ترکیب رنگ اکسیدان 6 درصد و واریاسیون آبی، دودی و بنفش اضافه کنید.
  3. در صورتی که رنگ فندقی با پایه 5 مد نظر افراد باشد، می توان از این فرمول استفاده کرد. کافیست که رنگ فندقی شماره 5، رنگ طبیعی شماره 5، رنگ شکلاتی شماره 5 و اکسیدان 9 درصد را با هم مخلوط کنید و روی موهای خود قرار دهید.

نکات مهم در رنگ کردن موی سفید با رنگ فندقی

  1. پس از اینکه رنگ مورد نظر خود را در ظرف مخصوص به دست آوردید، می توانید شروع به رنگ کردن موها کنید. معمولا موی سفید زود رنگ می گیرد. بنابراین، می توانید هر چند دقیقه یک بار رنگ موهای خود را چک کنید و زمانی که شاهد رسیدن به رنگ مطلوب بودید، اقدام به شستن موهای خودتان کنید.
  2. با توجه به اینکه احتمال پریدن رنگ از روی موهای سفید وجود دارد، حتما تا چند روز از شامپوهای قوی برای شستشوی موهای خودتان استفاده نکنید. می توانید از نرم کننده و آب ولرم برای شستشوی موهای خود کمک بگیرید.
  3. کلیه مراحل فوق را با دقت انجام دهید و سعی کنید تمامی موها را پوشش دهید تا رنگ مو به طور کامل سفیدی ها را بپوشاند.

کلام آخر

در این مقاله در مورد رنگ موی فندقی برای موهای تیره صحبت کردیم. شما می توانید این رنگ موی جذاب را برای موهای سفید خودتان استفاده کنید و از شر سفیدی موها خلاص شوید. در واقع، بهتر است بگوییم رنگ موی فندقی یکی از بهترین رنگ ها برای رنگ کردن موهای سفید محسوب می شود. به همین خاطر افرادی که به دنبال تغییر رنگ چهره و برگرداندن جذابیت خودشان هستند، می توانند از رنگ موی فندقی کمک بگیرند. توجه داشته باشید که رنگ کردن موهای سفید نیاز به تخصص دارد. چرا که باید تمامی بخش های موها به صورت یک دست رنگ شوند تا در نهایت شاهد تغییر رنگ و جذابیت موها باشیم. بنابراین، حتما از افراد باتجربه برای رنگ کردن موهای خودتان کمک بگیرید تا شاهد بد رنگ شدن موهای خود نباشید.

مطلب پیشنهادی

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران

بهترین آموزشگاه رنگ و مش در تهران

همیشه یادگیری یک امر ضروری بوده است چراکه یاد گرفتن هنر و حرفه جدید کمک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *