دوشنبه , 10 اردیبهشت 1403 - 7:31 بعد از ظهر

ترکیب رنگ موی مسی و نسکافه ای

اگر پوست روشنی دارید و در انتخاب رنگ مردد هستید، خواندن این مقاله به شما کمک خواهد نمود. در این مقاله شما را با ترکیب های زیبای مو آشنا می کنیم. یکی از زیباترین رنگ ها برای پوست روشن رنگ مسی نسکافه ای است. ترکیب رنگ موی مسی و نسکافه ای نتیجه فوق العاده ای خواهد داشت. به منظور آشنایی بیش تر با این رنگ می توانید ما را تا پایان مقاله همراهی نمایید‌.

ترکیب رنگ موی مسی و نسکافه ای؛ آموزش فرمول‌های جذاب از تیره تا روشن

اگر فردی هستید که به رنگ های گرم علاقه دارید، ترکیب رنگ موی مسی و نسکافه ای پیشنهاد ما به شما خواهد بود. رنگ موی مسی نسکافه ای برای پوست های روشن بسیار مناسب است. این رنگ برای پوست های بسیار روشن فوق العاده خواهد بود. در صورتی که روشنی رنگ پوست شما متوسط است باز هم می توانید از این رنگ استفاده نمایید. رنگ موی مسی نسکافه ای را به افرادی که پوست تیره دارند توصیه نمی کنیم. این رنگ معمولا به پوست های سبزه نمی آید.

با این حال انتخاب نهایی با خود شخص است. اگر به این رنگ علاقه زیادی دارید، می توانید آن را امتحان کنید‌. در این مقاله با فرمول ترکیب رنگ موی مسی و نسکافه ای و زیرشاخه های آن آشنا خواهید شد‌.

ترکیب رنگ موی مسی و نسکافه ای؛ آموزش فرمول‌های جذاب از تیره تا روشن

ترکیب رنگ موی مسی تیره

برای داشتن رنگ مسی تیره می توانید فرمول زیر را به کار گیرید. رنگ گذاری باید با فاصله دو سانتی متری از ریشه مو انجام شود. ابتدا قسمت های پشتی مو را رنگ کنید. تمام مو را به خوبی به رنگ آغشته نمایید. نیم ساعت بعد می توانید رنگ کردن ریشه را آغاز کنید. در نهایت نیز پس از حداقل ده و حداکثر پانزده دقیقه موی خود را به خوبی بشویید. فرمول رنگ مسی تیره به شرح زیر است:

  • یک تیوپ کامل مسی شماره چهار
  • واریاسیون مسی دو سانت
  • واریاسیون قرمز دو سانت
  • اکسیدان شماره دو

ترکیب رنگ موی مسی تیره

ترکیب رنگ موی مسی نسکافه ای

موی مسی نسکافه ای با استفاده از فرمول درج شده به راحتی به دست می آید. کافی است مواد ذکر شده را به خوبی با هم ترکیب نمایید. سپس تمام نقاط مو را به مواد آغشته کنید. حداقل زمان لازم برای رنگ گرفتن مو سی دقیقه است. اگر موی شما در این زمان رنگ مورد نظر را به دست نیاورد، می توانید حداکثر پانزده دقیقه دیگر نیز صبر کنید. پس از گذشت این زمان موی خود را بشویید. فرمول ترکیب رنگ موی مسی و نسکافه ای در این قسمت درج شده است. دقت کنید که پایه دکلره باید شش الی هفت باشد.

  • یک سوم تیوپ مسی
  • دو سوم تیوپ نسکافه ای
  • دو سانت واریاسیون دودی
  • دو سانت واریاسیون آبی
  • اکسیدان شماره دو

ترکیب رنگ موی مسی تیره

رنگ مسی طلایی

برای رسیدن به رنگ موی مسی طلایی مواد مطرح شده باید سی الی چهل و پنج دقیقه روی مو باقی بماند. پس از اینکه موی خود را مسی طلایی کردید بلافاصله به حمام نروید. حداقل سه روز فاصله زمانی برای حمام کردن نیاز است. پس از این مدت نیز از شامپوی مخصوص برای شست و شوی موی خود استفاده کنید. شامپوهای بدون سولفات برای این کار مناسب هستند. این شامپو ها دو مزیت دارند. شامپوهای بدون سولفات به درخشندگی مو کمک زیادی می کنند. علاوه بر آن دوام رنگ را افزایش می دهند. اگر موی حساسی دارید، می توانید از اولاپلاکس نیز برای تقویت مو استفاده نمایید. فرمول زیر برای داشتن رنگ مسی طلایی مناسب است.

  • موی طبیعی پایه پنج الی هفت
  • یک سوم تیوپ مسی شماره هفت
  • دو سوم تیوپ طلایی شماره هشت
  • دو سانت واریاسیون طلایی
  • دو سانت واریاسیون بنفش
  • اکسیدان شماره دو (دقت کنید که اکسیدان مصرفی یک و نیم برابر رنگ باشد)

ترکیب رنگ موی مسی تیره

کلام آخر

ترکیب رنگ موی مسی و نسکافه ای برای افرادی با پوست تیره مناسب نیست. اما این رنگ انتخابی درخور و شایسه برای پوست های روشن است. در این مقاله از مجله اینترنتی سیب با فرمول های مختلف رنگ مسی آشنا شدید. اگر دوست دارید درباره ترکیب های مختلف رنگ مو اطلاعات به دست آورید، از سایر صفحات سایت بازدید کنید. مجله اینترنتی سیب منبعی معتبر برای افزایش معلومات است. در صورتی که به رنگ مو و مسائل مربوط به آن علاقه مند هستید، پیشنهاد می کنیم به مطالعه سایر مقالات سایت بپردازید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *