دوشنبه , 10 اردیبهشت 1403 - 8:11 بعد از ظهر

روشن ترین رنگ مو بدون دکلره

اغلب خانم های ایرانی به دلیل اینکه دارای موهایی با رنگ تیره هستند دوست دارند تا برای یکبار هم که شده موهای خود را روشن کنند. اما روشن کردن موها آن قدر هم ساده نیست. معمولا برای اینکه موها به رنگ روشن درآیند باید آنها را دکلره کرد. دکلره کردن ممکن است موها را دچار آسیب کند. موهایی آسیب دیده و نازکی که دکلره می شوند دچار شکنندگی و خشکی مفرط می شوند و از این رو بسیاری از خانم ها مایل نیستند تا موهای خود دکلره کنند.

حال این سوال مطرح است که برای رسیدن به و هایی با رنگ روشن بدون دکلره کردن باید چه کار هایی انجام داد و از چه ترکیبی استفاده کرد؟ روشن کردن موها بدون دکلره برای افرادی که قصد ندارند موهایشان را دکلره کنند بسیار مهم است از این رو این افراد به دنبال روش هایی برای روشن کردن موهایشان هستند. برای یافتن پاسخ این سوال ها در ادامه این مقاله با سیب همراه باشید.

آموزش و معرفی روشن ترین رنگ مو بدون دکلره + فرمول ترکیب

نتیجه روشن کردن موها بدون دکلره به میزان تیرگی و پایه رنگ موهای شما بستگی دارد. افرادی که دارای موهای خیلی تیره هستند نمی توانند موهای خود را بدون دکلره کردن بلوند روشن کنند در واقع این کار تقریبا غیرممکن است اما می توان ترکیبی را بر روی موها اجرا کرد که بدون دکلره کردن، روشن ترین رنگ مویی باشد که بتوان آن را استفاده کرد. اثربخشی ترکیب های رنگ مو برای روشن کردن موها بدون دکلره را می توانید با اضافه کردن اکسیدان و رنگ سه صفر بیشتر کنید.

آموزش و معرفی روشن ترین رنگ مو بدون دکلره + فرمول ترکیب

  • رنگ موی عسلی

رنگ موی عسلی از جمله رنگ هایی است که می توان آن را بر روی هر نوع رنگ مویی اجرا کرد. ر واقع روشن کردن موها تا رسیدن به رنگ عسلی آنقدر ها هم کار سختی نیست. رنگ عسلی هم برای پوست های تیره و هم برای پوست های روشن گزینه مناسبی است. رنگ موی عسلی دارای تناژ های متفاوتی است و ترکیب رنگ هایی که شامل آن می شوند بسیار متنوع هستند.

استفاده از این رنگ مو در سایر ترکیب های رنگ مو نیز بسیار جذاب است. برای داشتن یک رنگ موی عسلی زیبا بدون دکلره می توانید از ترکیب زیر استفاده کنید:

  • یک سوم تیوپ رنگ موی طبیعی شماره 9
  • یک چهارم تیوپ رنگ موی دودی شماره 9.2
  • اکسیدان شماره 9

قبل از اینکه این ترکیب را بر روی موها قرار دهید. 2 سانت واریاسیون طلایی و اکسیدان 12 درصد را مخلوط کنید و بر روی موهایتان قرار دهید تا یکدست شوند.

آموزش و معرفی روشن ترین رنگ مو بدون دکلره + فرمول ترکیب

  • رنگ موی عسلی زیتونی

50 میلی لیتر رنگ موی طلایی

25 میلی لیتر رنگ موی دودی

25 میلی لیتر رنگ موی بژ

اکسیدان 6 درصد

این رنگ مو برای افرادی مناسب است که دوست دارند رنگ زیتونی روشنی را روی موهای خود داشته باشند. این ترکیب را به راحتی می توانید روی موهای دکلره نشده نیز پیاده کنید و از زیبایی آن لذت ببرید. اگر پایه موهای شما تیره نباشد این رنگ بر روی موهایتان روشن تر و جذاب تر است.

رنگ موی نسکافه ای روشن بدون دکلره

رنگ موی نسکافه ای روشن بدون دکلره

رنگ نسکافه ای همیشه طرفداران خود را دارد و برای هر گروه سنی مناس است. اگر به دنبال یک ترکیب رنگ موی روشن و بدون دکلره هستید رنگ موی نسکافه ای یک گزینه مناسب است. این رنگ نیز طیف های گسترده ای دارد و می توان از انواع طیف رنگ موی آن استفاده کرد. نسکافه ای از خانواده رنگ موهای قهوه ای روشن است که باعث می شود چهره جوان تر به نظر برسد و رنگ پوست روشن تر شود. برای اینکه یک ترکیب نسکافه ای جذاب روی موهای دکلره نشده خود بدست آورید ابتدا رنگ موی نسکافه ای شماره 6 را با رنگ بلوند کاپوچینویی شماره 8 ترکیب کنید. به اندازه 2 سانتی متر واریاسیون نقره ای اضافه کنید و به اندازه یک و نیم برابر حجم رنگ اکسیدان شماره 9 اضافه کنید. دقت داشته باشید هرچه پایه موهای شما بالاتر باشد رنگ مورد نظر بر روی موهای شما روشن تر می شود. ضخامت موها نیز یکی دیگر از عوامل موثر در روشن شدن موهاست. هر چه موها تیره تر و زمخت تر باشند رنگ کردن آنها سخت تر است.

 

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *