یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403 - 7:00 بعد از ظهر

قیمت متراژ ملک ارزان در پرتغال

خرید ملک در کشورهای خارجی مانند کشور پرتغال می تواند از چند نظر مفید واقع شود. اصلی ترین تاثیر خرید ملک ارزان در پرتغال، فراهم شدن شرایط سرمایه گذاری بین المللی است. با این حال، افرادی که قصد مهاجرت به کشور پرتغال را دارند، می توانند از طریق خرید ملک در کشور پرتغال مسیر را برای خود هموارتر سازند.

حال سوال این است که چگونه می توان برای خرید ملک ارزان در پرتغال اقدام نمود؟ در این مقاله به جزئیات مربوط به قیمت متراژ ملک ارزان در پرتغال و نحوه خرید ملک در کشور پرتغال اشاره خواهیم کرد.

مزایای خرید ملک ارزان در پرتغال چیست؟

خرید ملک ارزان در پرتغال مزایای زیادی دارد. از مهم ترین مزایای داشتن ملک ارزان در کشور پرتغال، فراهم شدن شرایط مهاجرت به این کشور است. در واقع، افراد با صرف هزینه خرید ملک، علاوه بر داشتن یک سرمایه گذاری بین المللی، می توانند شرایط مهاجرت خود را نیز فراهم سازند. البته با توجه به قیمت یورو، حتی برای خریدن یک ملک ارزان در کشور پرتغال نیز باید مبلغ قابل توجهی پرداخت کنیم. با این حال، این گونه خرید مزایای زیادی برای خریدار در پی خواهد داشت که عبارتند از:

مزایای خرید ملک ارزان در پرتغال چیست؟

  • داشتن مالکیت 100 درصدی آپارتمان، خانه یا زمین
  • امکان پیشرفت و افزایش قیمت به طوری که فرد به سود برسد
  • برخورداری از محیط زندگی امن
  • بالا بودن کیفیت آب و هوا برای زندگی
  • امکان دریافت ویزاهای طولانی مدت حوزه شنگن برای مالک و خانواده وی
  • امکان دریافت بلوکارت اروپا پس از 5 سال زندگی در کشور پرتغال
  • امکان داشتن حساب بانکی پرتغالی
  • برخورداری از کد مالیاتی کشور پرتغال
  • امکان دریافت راحت تر و سریع تر ویزای انگلیس و آمریکا

با این که کشور پرتغال کشور چندان صنعتی مانند آلمان نیست، اما داشتن ویزا و بلوکارت این کشور مزایای زیادی خواهد داشت. این مساله با وجود تحریم های ضد ایران، اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

خرید ملک ارزان در پرتغال چگونه است؟

خرید ملک ارزان در پرتغال چگونه است؟

کشور پرتغال جایگاه مناسبی برای خرید ملک ارزان و سرمایه گذاری بین المللی است. در واقع، هر فردی با هر بودجه ای می تواند برای خرید زمین در پرتغال اقدام نماید. وجود ملک ارزان در مناطق روستایی کشور پرتغال، امکان سرمایه گذاری ملکی را برای افراد مختلف فراهم آورده است. مسلما ثبات ارزش پول باعث می گردد تا خرید ملک ارزان در پرتغال یک سرمایه گذاری مناسب بین المللی به حساب آید.

خرید ملک ارزان در پرتغال زمانی می تواند مفید باشد که به صورت اصولی انجام گیرد.

افرادی که تاکنون تجربه خرید ملک در کشورهای خارجی را نداشته و یا با شهرها و مناطق کشور پرتغال آشنایی ندارند، ممکن است دچار کلاهبرداری گردند. بنابراین صرف داشتن پول و ویزا برای خرید ملک در کشور پرتغال یا هر کشور خارجی کافی نیست.

قیمت آپارتمان و خانه ویلایی در پرتغال

قیمت آپارتمان و خانه ویلایی در پرتغال

ممکن است اولین سوالی که برایتان پیش آید این باشد که قیمت متراژ ملک ارزان در پرتغال چقدر است. جالب است بدانید که شما برای خرید ملک در کشور پرتغال نسبت به کشورهای اروپایی دیگر هزینه کمتری می پردازید. افرادی که قصد خرید خانه در کشور پرتغال را دارند باید به ازای هر متر مربع حدود ۱۱۸۷ یورو پرداخت نمایند. این در حالی است که در کشورهای دیگر اروپا نظیر انگلیس و فرانسه قیمت متراژ ملک ارزان به ترتیب ۲۶۴۹ یورو و ۲۳۰۰ یورو خواهد بود.

ممکن است در طولانی مدت قیمت ملک در پرتغال کمی دستخوش تغییر شده و افزایش یابد. به همین دلیل، خرید آپارتمان و خانه ویلایی در پرتغال می تواند سود مناسبی برای خریداران در بر داشته باشد.

مناطق مناسب برای خرید ملک ارزان در پرتغال کدامند؟

برای خرید ملک ارزان در پرتغال می توان به مناطق مختلف آن سفر کرد. املاک موجود در روستاها و حومه شهر از قیمت مناسب تری برخوردار هستند. برخی از مهم ترین مناطق کشور پرتغال که می توان برای خرید ملک در این مناطق اقدام نمود عبارتند از:

مناطق مناسب برای خرید ملک ارزان در پرتغال کدامند؟

  • مناطقی که از فرودگاه در Faro فاصله دارند
  • املاک موجود در سواحل سیلور
  • حومه شهر
  • روستای کوچک آلکوتیم (Alcoutim)
  • مناطق مرکزی کشور پرتغال
  • شهرها و مناطق دور از شهرهای توریستی کشور پرتغال

در برخی از این مناطق، قیمت ملک به ازای هر مترمربع به 70 هزار یورو نیز می رسد. این قیمت در مقایسه با قیمت ملک در پایتخت پرتغال بسیار کمتر است. به این ترتیب، اگر قصد خرید ملک ارزان در پرتغال را دارید بهتر است این مناطق را در اولویت قرار دهید.

مناطق مناسب برای خرید ملک ارزان در پرتغال کدامند؟

برای خرید ملک ارزان در پرتغال چه باید کرد؟

آگاهی کامل درباره شرایط خرید ملک ارزان در پرتغال می تواند به خرید موفق و باصرفه منجر شود. بنابراین، لازم است قبل از اقدام برای خرید ملک در کشور پرتغال یا هر کشور خارجی دیگر با افراد مطمئن مشورت نمایید. معمولا شرکت های حقوقی معتبر و قابل اعتماد می توانند در این زمینه مشاوره های لازم را به افراد ارائه دهند. البته لازم است قبل از اقدام برای خرید از طریق این شرکت ها، اطلاعات کافی درباره سابقه شرکت و میزان سلامت فعالیت های آن ها را به دست آورید. از سوی دیگر، هر چه تجربه شرکت های حقوقی مورد نظر شما در این زمینه بیشتر باشد، امکان خطا و ایجاد مشکل در آینده کمتر خواهد بود. البته کمک گرفتن از افرادی که تجربه خرید ملک ارزان در پرتغال را دارند نیز می تواند مفید واقع شود.

مراحل خرید ملک ارزان در پرتغال چگونه است؟

برای خرید ملک ارزان در پرتغال باید به دنبال ویزای توریستی این کشور باشید. با ورود به پرتغال، شما می توانید با بررسی پروژه های املاکی در مناطق مختلف این کشور، برای خرید ملک اقدام نمایید. خرید آپارتمان و خانه یا ملک در پرتغال نیازمند داشتن کد مالیاتی است. بنابراین، خریدار پس از تنظیم قرارداد بین خود و فروشنده، باید دفتر مالیاتی کشور پرتغال مراجعه نماید. سپس با دریافت کد مالیاتی، مبلغ ملک مورد نظر به حساب فروشنده واریز خواهد شد. بخشی از هزینه خرید ملک ارزان در پرتغال به هزینه های مرتبط با بیمه، اسناد و وکیل تنظیم کننده قرارداد، مربوط می شود.

مناطق مناسب برای خرید ملک ارزان در پرتغال کدامند؟

در صورت خرید ملک در کشور پرتغال، گام مهمی در راستای مهاجرت به این کشور برداشته اید. به طور کلی، افرادی که به خرید ملک در پرتغال می پردازند، می توانند پس از ۵ سال اقامت دائم کشور پرتغال را دریافت نمایند.

مجله اینترنتی سیب با هدف پاسخگویی به نیازهای شما تلاش کرده است اطلاعات کاربردی در این خصوص ارائه دهد.

 

مطلب پیشنهادی

مهاجرت از طریق دعوت نامه

مهاجرت از طریق دعوت نامه

در سال‌های اخیر مهاجرت به کشورهای اروپایی افزایش چشمگیری پیدا کرده است در این میان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *