جمعه , 14 اردیبهشت 1403 - 5:02 بعد از ظهر

ترکیب رنگ موی بنزینی

 

امروزه انتخاب رنگ موی بنزینی برای خانم های به روز و مدگرا در اولویت قرار دارد و تغییرات مثبت و جذابی در ظاهر آنها ایجاد می نماید. البته ترکیب این رنگ مو به قدری زیاد است که تمام سلیقه ها را پوشش می دهد. ولی باید این موضوع را در نظر گرفت که به غیر از رنگ مو، نحوه درست رنگ کردن و ترکیبات صحیح آن بر زیبایی رنگ بنزینی تاثیر زیادی می گذارد. همچنین ترکیب رنگ موی هلویی، یاسی، تنباکویی، قرمز نارنجی، قرمز فانتزی روشن و … می تواند زیر مجموعه رنگ موی پرطرفدار بنزینی باشد.

رنگ موی بنزینی با دکلره

رنگ موی بنزینی با دکلره از جمله رنگ های جذاب و شادی بوده که اکثر بانوان و دختران جوان علاقه زیادی به آن دارند. البته رنگ موی با دکلره بنزینی دنیای گسترده ای دارد که با ترکیب مواد مختلف می توان رنگ های متنوعی در تناژ بنزینی ایجاد کرد. بنابراین از مهم ترین ترکیب رنگ موهای بنزینی با دکلره می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رنگ موی پوست پیازی ساده

رنگ موی پوست پیازی ساده یکی از رایج ترین رنگ موهای بنزینی بوده که به دکلره با پایه 8 نیاز دارد. بنابراین بعد از اتمام پروسه دکلره باید ترکیب رنگ موی پوست پیازی ساده را به مدت 30 دقیقه روی موهای خود قرار داد. البته ترکیب رنگ موی پوست پیازی ساده، رنگ های زیر را شامل می شود:

  1. رنگ موی شماره 6 به اندازه 2 سانت
  2. رنگ موی شماره 7 به اندازه 5 سانت
  3. رنگ موی شماره 8.5 به اندازه یک چهارم تیوپ
  4. رنگ موی شماره 7.1 به اندازه نصف تیوپ
  5. اکسیدان 6%

  • رنگ موی پوست پیازی شامپاینی

جهت دستیابی به این ترکیب باید موهای فرد تا پایه 9 روشن شده باشد تا رنگ موی بنزینی با دکلره مد روز حاصل گردد. بنابراین رنگ های مورد استفاده در ترکیب رنگ موی پوست پیازی شامپاینی شامل موارد زیر هستند:

  1. رنگ موی ماهگونی شماره 6 به اندازه 4 سانت
  2. رنگ موی صدفی به اندازه 30mm
  3. رنگ موی شامپاینی به اندازه 30mm
  4. رنگ موی پوست پیازی شماره 7 به اندازه 30mm

رنگ موی بنزینی بدون دکلره

امروزه استفاده از ترکیب رنگ موی بنزینی بدون دکلره طرفداران خاص خود را دارد. زیرا استفاده از ترکیب رنگ موی جدید برای تغییر ولی بدون دکلره باعث می شود که موهای فرد آسیب کمتری ببیند. به ویژه اگر رنگ مو هیچ گونه آمونیاکی نداشته باشد. بنابراین از مهم ترین ترکیب رنگ موهای بدون دکلره بنزینی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ترکیب رنگ موی بنزینی با رنگ موی بیسکویتی

یکی از باکلاس ترین رنگ موهای بنزینی بدون دکلره همان رنگ موی بیسکویتی است که جذابیت خاصی به چهره بانوان با پوست گندمی و روشن می بخشد. رنگ موی بلوند دودی متوسط با شماره 7.1، رنگ موی بلوند طلایی با شماره 8.3 و اکسیدان 9% ترکیب اصلی رنگ موی بیسکویتی بنزینی است.

  • ترکیب رنگ موی بنزینی با رنگ موی تنباکویی

رنگ مو تنباکویی بدون دکلره بسته به زمینه رنگ موی مشتری، رنگ موی بنزینی ایجاد می کند که جذابیت و زیبایی خاصی به صورت می بخشد. البته این رنگ مو از ترکیب رنگ موهای مختلفی به دست می آید که نسبت استفاده از هر کدام باید به درستی انتخاب شود. ترکیب اصلی رنگ موی تنباکویی شامل موارد زیر است:

  1. رنگ موی شماره 5C
  2. رنگ موی شماره 6C
  3. رنگ موی تنباکویی روشن شماره 6.31
  4. اکسیدان شماره 6
  • رنگ موی پوست پیازی شکلاتی

رنگ موی پوست پیازی شکلاتی به موهای روشن شده با پایه 9 الی 10 نیاز داشته تا رنگ موی بنزینی مورد نظر بدست آید. بنابراین رنگ های اصلی مورد استفاده در ترکیب رنگ موی پوست پیازی شکلاتی شامل موارد زیر می باشند:

  1. رنگ موی پوست پیازی تمام روشن به اندازه 20mm
  2. رنگ موی شکلاتی شماره 8 به اندازه 40mm
  3. رنگ موی کاکائویی شماره 8 به اندازه 40mm
  4. واریاسیون بنفش به اندازه 5cm

ترکیب رنگ موی بنزینی با رنگ موی عسلی

رنگ موی عسلی جزو ترندهای رنگ موی بنزینی در طی چندین سال اخیر بوده که تناژ این رنگ مو با انواع رنگ چشم و پوست هماهنگی دارد. جهت دستیابی به این رنگ مو باید واریاسیون 000 (سه صفر) را با اکسیدان 12 ترکیب کرده و روی موها به مدت 40 دقیقه قرار داد. سپس رنگ موی دودی با شماره 9.2، رنگ موی شماره 9، اکسیدان 9% و واریاسیون طلایی را با هم ترکیب نمود تا به رنگ موی عسلی بنزینی دست یافت.

 

 

 

 

 

 

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *