پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403 - 4:57 بعد از ظهر

ترکیب رنگ ماهگونی و دودی

رنگ ماهگونی یکی از رنگ های گرم است که رنگ آن مانند رنگ قرمز است. اگر این رنگ با یک رنگ سرد مانند دودی ترکیب شود، زیبایی و چشم نوازی خاصی خواهد داشت و نتیجه این رنگ بسیار زیباست. ترکیب رنگ ماهگونی و رنگ دودی با پوست های روشن و یا گندمی زیبایی و چشم نوازی خاصی دارد و به صورت کلی این رنگ ها همخوانی مناسبی با اکثر پوست ها دارد. در این مقاله قصد داریم شما را با ترکیب رنگ ماهگونی و رنگ دودی آشنا کنیم تا بتوانید رنگ زیبایی روی موهای خود به وجود بیاورید. با وبلاگ سیب همراه باشید.

فرمول های ترکیب رنگ موی ماهگونی و دودی

برای بدست آوردن ترکیب رنگ ماهگونی و رنگ دودی در ابتدا باید در نظر داشته باشید که این رنگ می تواند بدون استفاده از دکلره روی موهای شما رنگ باز کند و زیبایی خاصی به موهای شما بدهد.
اگر موهای شما پایه رنگ طبیعی دارد به راحتی می توانید این رنگ را روی موها استفاده کنید. برای معرفی کردن ترکیب رنگ ماهگونی و رنگ دودی دو روش در اختیار شما قرار می دهیم:

ترکیب رنگ ماهگونی و دودی

روش اول

برای بدست آوردن ترکیب رنگ در ابتدا رنگ دودی شماره ۸، رنگ مو طبیعی شماره ۸، واریاسون نقره ای، واریاسون دودی و اکسیدان شماره یک تهیه کنید و در نظر داشته باشید که هر چقدر موهای شما بلندتر باشند، به ترکیب بیشتری برای رنگ کردن موها نیاز است‌.اگر موهای شما کوتاه هستند و به سر شانه نمی رسند، باید از ۵۰ میل رنگ دودی، ۵۰ میل رنگ طبیعی و ۲ سانت واریاسون نقره ای استفاده کنید و تمامی این رنگ ها باید با حدود ۱۰۰ میل اکسیدان ترکیب شوند.
بعد از ترکیب کردن مواد اولیه باید رنگ را با استفاده از فرچه مخصوص روی موها بکشید. برای این منظور رنگ را باید از قسمت پشت سر و از قسمت ریشه به سمت پایین روی موها بکشید.

فرمول های ترکیب رنگ موی ماهگونی و دودی
بعد از کشیدن رنگ روی موها با استفاده از شانه رنگ را به صورت کامل در تمامی قسمت های مو پخش کنید تا رنگ در همه قسمت ها پخش شود، در نهایت کلاه مخصوص رنگ را روی موها بکشید تا رنگ عمیقا به موهای شما نفوذ پیدا کند و رنگ آن سریع تر و بهتر باز شود.این رنگ بعد از گذشت مدت زمان حدودی ۴۵ دقیقه تا یک ساعت روی موها باز می شود و می توانید موها را با استفاده از آب و نرم کننده بشویید.
بهتر است در هنگام شستن موها از مواد کراتینه استفاده کنید تا علاوه بر زیبایی بیشتر رنگ مو، موها وز نشوند و مقاومت و زیبایی خود را حفظ کنند.

ترکیب رنگ ماهگونی و دودی

روش دوم

اگر می خواهید رنگ ماهگونی روی موها جلوه بیشتری داشته باشد، می توانید از رنگ طبیعی روشن تری استفاده کنید. برای این منظور رنگ ماهگونی شماره ۸ را با با رنگ طبیعی شماره هفت، واریاسون نقره ای و دودی و اکسیدان شماره یک مخلوط کنید و آن را هم بزنید تا ترکیب یکدستی به وجود بیاید.
اگر موهای شما کوتاه هستند باید از ترکیب رنگی که در بالا به آن اشاره شد استفاده کنید، اما اگر موهای شما تا زیر شانه هستند باید تمامی ترکیبات را دو برابر کنید و آن را مورد استفاده قرار بدهید.
بعد از ترکیب کردن مواد اولیه رنگ را از قسمت پشت سر به سمت جلو روی موها بکشید و بین موها شانه بکشید تا موها در تمام قسمت ها رنگ بگیرند، سپس کلاه مخصوص رنگ را روی موها بکشید و برای مدت زمان حدودی یک ساعت صبر کنید تا رنگ مو باز شود.

ترکیب رنگ ماهگونی و دودی
بعد از اینکه موها رنگ گرفتند باید آنها را با استفاده از آب و نرم کننده بشویید و به هیچ عنوان نباید روی موها از شامپو استفاده کنید، زیرا استفاده از شامپو می تواند رنگ مو را از بین ببرد.
توجه داشته باشید که هر چقدر رنگ مو روی موها باقی بماند، رنگ آن بهتر و جا افتاده تر می شود و بعد از گذشت ۴۸ ساعت می توانید موها را با استفاده از شامپو بشویید.
دو ترکیبی که در بالا به آن ها اشاره شد، هر دو از جمله رنگ های تیره هستند و برای استفاده از آنها نیازی به رساندن موها به پایه وجود ندارد و می توانید این ترکیب ها را در منزل مورد استفاده قرار بدهید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار تصویری

انواع سنسور دما صنعتی را بشناسید
هزینه نمای آجری ساختمان در سال 1403
عوامل موثر برمقاومت و طول عمر کانکس‌های پیش ساخته
آموزش الفبا همراه با شعر و جدول
درد دور ناف و سرطان
معرفی میخکوبی و نقش آن در ساخت و ساز
طراحی ویلا در تبریز برای سال ۱۴۰۳