جمعه , 21 اردیبهشت 1403 - 6:09 قبل از ظهر

ترکیب رنگ مو صورتی کالباسی

ترکیب رنگ مو صورتی کالباسی یک رنگ فانتزی خانم پسند است.‌ زیبایی و شکیل بودن این رنگ نسبت به رنگ موهای دیگر بسیار محسوس است. ترکیب این رنگ مو با توجه به سلیقه شخص می تواند رنگ روشن یا رنگ صورتی پررنگ باشد. تناژهای پر رنگ در رنگ موی صورتی کالباسی یعنی یاسی، نیلی، ارغوانی و بنفش است. در ترکیب بندی های جذاب رنگ مو صورتی کالباسی می توان به صورت سامبره یا هایلایت روی موهای خود استفاده کرد. در این ترکیب رنگ مو، انتهای موها به رنگ بنفش و صورتی کالباسی تیره می شود. مابقی مو رنگ صورتی کالباسی خواهد شد.

برای خانم های که علاقه‌مند به تحول و تجربه رنگ های زیادی هستند بهتر است بدانند این رنگ مدت زیادی دوام ندارد. با گذشت ۱۴ روز از زمان رنگ کردن این رنگ کم کم‌ پاک می شود. در ترکیب رنگ صورتی کالباسی بر پایه دکلره حاصل می شود. ابتدا مو را به دکلره شماره ۹ آغشته کنید تا زمینه برای ترکیب رنگ آماده شود. سپس که زمینه مورد نظر بدست آمد ترکیب مورد نظر را بر موی خود اجرا کنید. فرمول ترکیب رنگ موی صورتی کالباسی به شرح زیر است:

  • رنگ مو یاسی
  • رنگ موی ۳ تا صفر به اندازه ۳ سانت
  • واریاسیون قرمز به اندازه ۱ سانت

۱۰ نمونه از بهترین ترکیبات رنگ مو صورتی کالباسی

۱۰ نمونه از بهترین ترکیبات رنگ مو صورتی کالباسی

بیشتر خانم های جوان تمایل زیادی به رنگ های زیبایی چون رنگ مو صورتی کالباسی دارند. چرا که در سن جوانی انسان با رنگ های ملایم دارای روحیه آرام تری است. داشتن رنگ پوست سفید یا گندمی می تواند زیبایی این رنگ را دوچندان کند. اگر دارای رنگ پوست زیتونی هستید می توان ترکیب رنگ صورتی کالباسی را به صورت لایت روی مو خود اجرا نمایید. چرا که این رنگ سبب می شود موهای شما پر پشت تر به نظر برسد. برای آشنای بیشتر از رنگ مو صورتی کالباسی در ادامه مطالب به ارائه ۱۰ نمونه از بهترین ترکیبات این رنگ مو خواهیم پرداخت:

رنگ مو صورتی کالباسی ماگما

برای تهیه این ترکیب رنگ مو ابتدا مواد زیر را تهیه نمایید.

  • دکلره ۸
  • پودر دکلره رنگ صورتی به اندازه یک پیمانه
  • دنی وان یک دوم تیوپ
  • واریاسیون بنفش به اندازه یک بند انگشت

مواد مذکور را ترکیب کنید. موهای خود را به مواد ترکیب شده آغشته کنید. پس از گذشت مدت کمتر از یک ربع آن را با آب بشویید.

ترکیب رنگ صورتی کالباسی بنفش

ترکیب رنگ ارغوانی صورتی کالباسی

اگر به رنگ های بلند ارغوانی مایل به صورتی کالباسی علاقه‌مند هستید. حتماً ترکیب رنگ ارغوانی صورتی کالباسی می تواند رضایت شما را جلب کند. چون این ترکیب رنگ از خانواده بلوند است باید زمینه موی شما با دکلره به پایه ۸ برسانید.

ترکیب رنگ صورتی کالباسی بنفش

در ترکیب رنگ صورتی کالباسی بنفش ته موها رنگ بنفش صورتی است. اما مابقی مو شما با این رنگ، رنگ صورتی کالباسی یاسی اما روشن است. جالب است بدانید با همین ترکیب و آغشته کردن مو انتهای موی شما برخلاف ریشه مو و مابقی مو رنگ نقره ای استخوانی می شود.

رنگ صورتی کالباسی امبره

اگر تمایل دارید تنها آخر موی خود را رنگ کنید. ترکیب رنگ صورتی کالباسی امبره بهترین گزینه است. ابتدا انتهای مو را با دکلره به زمینه مورد نظر برسانید. سپس موی خود را با این ترکی آغشته نمایید.

رنگ صورتی کالباسی فانتزی روشن

این ترکیب رنگ بسیار رنگ فانتزی و شکیل است که از ترکیب مواد زیر حاصل می شود:

  • دکلره پودری رنگ صورتی در اندازه دو پیمانه
  • رنگ صورتی کالباسی یک دوم تیوپ
  • هایلایت یاسی یک دوم تیوپ
  • واریاسیون بنفش به اندازه یک بند انگشت
  • اکسیدان حتماً ۶٪باشد.

ترکیب رنگ صورتی کالباسی بنفش

رنگ یاسی دودی

این رنگ بسیار ملایم و آرام است. اما به دلیل خیلی روشن بودن بیشتر برای موهای صاف و افرادی با پوست روشن مناسب است. زمینه مناسب مو به پایه ۹ رسیده باشد به وسیله دکلره ده این کار انجام می شود.

ترکیب صورتی کالباسی نقره ای

فاکتورهای لازم برای ترکیب صورتی کالباسی نقره ای به شرح زیر است:

  • یک دوم تیوپ هایلایت یاسی
  • ۲۵ درصد تیوپ دودی پایه ۹
  • یک هشتم تیوپ رنگ صورتی ملایم
  • یک هشتم تیوپ رنگ هایلایت نقره ای
  • اکسیدان ۶٪

10 نمونه از بهترین ترکیبات رنگ مو صورتی کالباسی

رنگ صورتی کوارتز

در این ترکیب رنگ حتماً پایه موی شما باید به پایه نه و ده دکلره رسیده باشد. اگر بخواهید رنگ، مایل به روشن باشد می توان مقدار اکسیدان را زیاد کرد و کمی هم از روشن کننده سه صفر نیز اضافه کرد. برای پیشگیری از زردی مو شامپوی زردی را فراموش نکنید.

رنگ صورتی دودی

ترکیب رنگ صورتی دودی بسیار مشابه ترکیب رنگ صورتی کوارتز است. تنها تفاوت آن این است که در این ترکیب رنگ‌ از رنگ دودی شماره ۹ به میزان ۷۵ درصد در رنگساژ استفاده کنید.

رنگ صورتی

با داشتن پایه دکلره بالا می توان به این رنگ رسید. در آماده کردن این رنگ حتماً پودر دکلره با کیفیت و شامپوی ضد زردی را فراموش نکنید.

برای یادگیری دیگر ترکیب رنگ ها، بقیه مطالب مجله اینترنتی سیب را از دست ندهید.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *