دوشنبه , 31 اردیبهشت 1403 - 7:27 بعد از ظهر

رنگ موی زیتونی خیلی روشن بدون دکلره

داشتن ظاهر زیبا و استایل شیک همواره برای افراد و به­ خصوص خانم ­ها از اهمیت ویژه­ای برخوردار بوده ­است. از بین روش ­های متعددی که برای افزایش زیبایی و جذابیت به کار می ­رود، می ­توان به رنگ کردن موها اشاره کرد. انتخاب رنگ مویی که متناسب با پوست صورت و سلیقه­ هر فرد باشد و در عین حال به موها آسیب نرساند، دغدغه­ بسیاری از بانوان است. امروزه بیشتر افراد به سمت رنگ موهای ترکیبی و بدون نیاز به دکلره گرایش پیدا کرده­اند. این روش هیچ محدودیتی در انتخاب انواع و تناژ رنگ مو برای شما ایجاد نمی ­کند.

رنگ موی زیتونی یکی از رنگ­هایی است که نیاز به دکلره ندارد و برای هر سنی مناسب است. رنگ زیتونی با پوست صورت گرم و گلگون، هارمونی زیبایی ایجاد می­کند. خانم ­هایی که موقع انتخاب رنگ مو به مشکل برمی­ خورند بهتر است رنگ موی زیتونی را امتحان کنند. تناژ این رنگ را با پوست صورتتان هماهنگ کنید که زیباییتان چند برابر شود. رنگ موی زیتونی خیلی روشن در بین بانوان بسیار پرطرفدار است و چند ترکیب برای تهیه آن وجود دارد. ما در سایت سیب، 5 ترکیب رنگ موی زیتونی خیلی روشن بدون دکلره را به شما خواننده گرامی معرفی می­ کنیم.

5 ترکیب رنگ موی زیتونی خیلی روشن بدون دکلره

5 ترکیب رنگ موی زیتونی خیلی روشن بدون دکلره

رنگ موی زیتونی خیلی روشن به چهره شما جلوه می­ بخشد؛ اما اگر از ترکیب نادرست برای به دست آوردن آن استفاده کنید رنگ موهای شما تناژ قهوه­ای پیدا می ­کند. به احتمال زیاد این موضوع ذهن شما را هم درگیر کرده که طبق چه فرمولی موهایتان به درستی و بدون نیاز به دکلره، زیتونی روشن می­ شود. این مقاله سوال شما را پاسخ می ­دهد. در این مطلب 5 ترکیب ساخت رنگ موی زیتونی خیلی روشن را به شما معرفی می کنیم.

ترکیب اول

در قدم اول برای روشن کردن موهای خود، رنگ سه صفر را با اکسیدان شماره 3 مخلوط کرده و به مدت 30 الی 40 دقیقه روی موها بگذارید و سپس بشویید. در این مرحله موهای شما تقریبا به رنگ نارنجی تغییر پیدا می­کند. بعد از گذشت 2 روز، ترکیب زیر را به مدت 30 تا 45 دقیقه روی سرتان بگذارید.

  • رنگ موی زیتونی شماره 5، 90، 01 و 10
  • واریاسیون زیتونی و نقره­ای: هر کدام 1 سانتی­متر
  • اکسیدان شماره 2: دو برابر میزان رنگ مو

ترکیب دوم

در این روش برای روشن کردن موها از رنگ E20 و اکسیدان شماره 6 استفاده کنید. دو روز صبر کنید و سپس ترکیب ذکر شده در بالا را روی موهایتان بمالید و بعد از حدود 45 دقیقه آن را بشویید.

5 ترکیب رنگ موی زیتونی خیلی روشن بدون دکلره

ترکیب سوم

طبق این فرمول، نیازی به روشن کردن موها ندارید و فقط باید ترکیب زیر را به مدت 45 دقیقه الی یک ساعت روی موها قرار دهید.

  • رنگ زیتونی شماره 5 و 6 : هر دو به یک اندازه
  • واریاسیون آبی و سبز: هر کدام 2 سانتی­متر
  • اکسیدان شماره 2

ترکیب چهارم

این فرمول فقط و فقط مخصوص موهای طلایی و قهوه­ای روشن است. آن را تهیه کرده و به مدت 45 دقیقه روی موهایتان بگذارید.

  • رنگ زیتونی پایه 8
  • واریاسیون سبز و نقره­ای:                                2 سانتی­متر
  • واریاسیون بنفش: 1 سانتی­متر
  • اکسیدان شماره 2

5 ترکیب رنگ موی زیتونی خیلی روشن بدون دکلره

ترکیب پنجم

با استفاده از این ترکیب می­توانید موهایی به رنگ زیتونی صدفی داشته باشید. حتما به این نکته توجه کنید که تا دو روز پس از رنگ کردن، موهای خود را نشویید و تنها از آب برای شست و شو استفاده کنید.

  • رنگ زیتونی پایه 8
  • رنگ هایلایت صدفی و بژ پایه 7
  • واریاسیون دودی و نقره­ای: 2 سانتی­متر
  • اکسیدان 9 درصد

بهترین ترکیب رنگ موی زیتونی خیلی روشن بدون دکلره

بهترین ترکیب رنگ موی زیتونی خیلی روشن بدون دکلره

خانم­ها اغلب موهایشان را رنگ می­کنند که زیبا و شیک به نظر بیایند. به هنگام خرید رنگ مو باید به مواردی مثل رنگ پوست، سلیقه، فرم صورت و مد روز توجه داشته باشید. اگر سلامت پوست و موهایتان برای شما مهم است و می­خواهید در هزینه ­های خود صرفه­ جویی کنید، بهتر است از رنگ موهای ترکیبی و بدون دکلره استفاده کنید. این روش طیف وسیعی از رنگ موها را برای انتخاب در اختیار شما قرار می­دهد.

در دنیای مد و فشن امروز از بین رنگ موهای بدون نیاز به دکلره، رنگ زیتونی خیلی روشن طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده­است. برای داشتن موهایی به رنگ زیتونی خیلی روشن باید از ترکیبات درستی برای ساخت رنگ کمک بگیرید که ما در سایت سیب در اختیارتان قرار داده­ایم.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *