جمعه , 14 اردیبهشت 1403 - 7:26 قبل از ظهر

تیره ترین رنگ مو بعد از مشکی

رنگ موی مشکی یک رنگ مو شرقی است که افراد زیادی در این ناحیه دارای این رنگ موها به صورت طبیعی بوده، اما افراد زیادی نیز با رنگ موهای دیگر وجود دارند که علاقه بسیار زیادی به این رنگ مو دارند، زیرا رنگ مو مشکی اغلب تضاد بسیار زیبایی با پوست افراد ایجاد می کند و چهره شما را می تواند تا چندین سال جوان کند. شاید برای شما نیز جالب باشد بدانید که در بین افرادی که در حوزه رنگ مو کار می کنند، رنگ مشکی به عنوان تیره ترین رنگ مو شناخته شده نیست، بلکه رنگ “پرکلاغی” به تیره ترین رنگ مو معروف است. تا پایان این مطلب، با سیب همراه باشید.

تیره ترین رنگ مو، رنگ موی پرکلاغی

رنگ مو مشکی معمولی اغلب رنگی است که تناژ آبی دارد، البته در حالت عادی این موضوع مشخص نیست، اما زمانیکه زیر نور آفتاب و یا روشنایی قرار بگیرید تناژ آبی یا سرمه ای بودن آن مشخص می شود، حتی گاهی ممکن است کمی تناژ قرمز در این رنگ دیده شود، از این رو افراد زیادی ترجیح می دهند که به جای رنگ مشکی معمولی از رنگ پرکلاغی استفاده کنند.

تیره ترین رنگ مو، رنگ موی پرکلاغی
رنگ موی پرکلاغی با وجود اینکه جزء تیره ترین رنگ ها محسوب می شود اما گذاشتن آن مانند رنگ موهای بسیار روشن قلق خاصی دارد. برای مثال بسته به اینکه پایه موی شما چه رنگی است باید رنگ موی مورد نظر را در یک یا چند مرحله روی مو شما گذاشت، زیرا ممکن است موهای شما نتوانند برای این رنگ مو آماده شوند و تناژ سبزرنگ بگیرند. درباره زمان گذاشتن این رنگ مو نیز بهتر است آن را به مدت حداقل 45 دقیقه روی موهای خود بگذارید، معمولا هرچقدر پایه مو روشن تر باشد، این زمان طولانی تر خواهد بود، با اینحال اغلب افراد طی یک ساعت می توانند به این رنگ مو برسند.
نکته مهم تر دیگر این است که بسیاری از افراد تصور می کنند که اگر موهای آن ها حنا داشته باشد می توانند با استفاده از رنگ مو مشکی، آن ها را پوشش دهند، زیرا همانطور که می دانید زمانیکه از رنگ های گیاهی برای موها خود استفاده می کنید، دیگر رنگ های شیمیایی نمی توانند آنطور که باید روی موهای شما رنگ باز کنند. به همین دلیل توصیه می کنیم که قبل از هر گونه رنگ شیمیایی حتی مشکی، به آرایشگاه مراجعه کنید و در این زمینه مشاوره های لازم را دریافت کنید، زیرا در این مواقع نیاز است که رنگدانه های گیاهی از موهای شما با استفاده از روش های به خصوصی خارج شوند.

تیره ترین رنگ مو، رنگ موی پرکلاغی

منتخب جدیدترین و شیک ترین رنگ تیره

امروزه رنگ های تیره به شکل های مختلفی روی موهای نمایان می شوند، برخی از افراد تمایل دارند موهای خود را به رنگ خرمایی و مشکی دربیاورند تا موهای آن ها یکدست همین رنگ باشد، گاهی نیز برخی از افراد ترجیح می دهند از ترکیب رنگ های دیگر به عنوان لایت روی پایه رنگ مو مشکی استفاده کنند. برای مثال استفاده از رنگ های فانتزی در کنار رنگ های مشکی بسیار طرفدار دارد، به گونه ای که افراد زیادی را می توانید در مکان های عمومی ببینید که موهایی با پایه مشکی دارند و با استفاده از رنگ های فانتزی، لایت های زیبایی روی موهای خود ایجاد کرده اند.
یکی از شگردهای دیگری نیز که امروزه استفاده می شود استفاده از رنگ های بسیار روشن مانند رنگ های صدفی، مرواریدی و استخوانی در کنار رنگ مشکی است، به این صورت که یک طرف موها مشکی و طرف دیگر رنگ روشن است، یا قسمت جلو موهای تیره بوده و قسمت پشتی روشن.

منتخب جدیدترین و شیک ترین رنگ تیره
در برخی موارد نیز تنها چندین طره مو را به رنگ روشن در می آورند در حالیکه پایه مو مشکی است. می توان به جای رنگ روشن، از رنگ قرمز، آبی، بنفش، سبز و دیگر رنگ های فانتزی نیز استفاده کرد، این مدل رنگ موها که بسیار نیز ترند شده اند زیبایی بسیار زیادی دارند و می توانند چهره شما را تغییر دهند. البته در این مواقع بهتر است که از نفر دومی استفاده کنید تا کار رنگ موی شما را تمیز دربیاید یا اینکه به آرایشگاه ها مراجعه کنید تا آن ها طبق نظر شما، به شما برای رسیدن به این رنگ مو کمک کنند و موهای شما را عیناً طبق مدل درخواستی شما رنگ کنند.

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *