شنبه , 22 اردیبهشت 1403 - 2:28 قبل از ظهر

رنگ موی بژ نسکافه ای با دکلره

اگر به دنبال رنگ مویی جدید، شیک و در عین حال جذاب هستید، نگاهی به این مقاله بیندازید. در این مقاله به معرفی رنگ موی بژ نسکافه ای پرداختیم. شما می توانید این رنگ فوق العاده را بر موی ستارگان سینمایی دنیا به وضوح ببینید. پس تردید نکنید. این رنگ ظاهر شما را به شیوه مثبتی دگرگون خواهد نمود. در این مقاله از مجله سیب به بررسی فرمول و نحوه ترکیب رنگ بژ نسکافه ای همراه با دکلره خواهیم پرداخت.

فرمول ترکیب رنگ موی بژ نسکافه ای

اگر فرد خوش سلیقه ای هستید، بدون تردید رنگ بژ نسکافه ای را در میان انتخاب های خود قرار داده اید. سلبریتی های هالیوودی زیادی از این رنگ استقبال می کنند. رنگ موی بژ نسکافه ای بدون شک یکی از برترین رنگ های سال به حساب می آید. تهیه این رنگ و ترکیب آن کار دشواری نیست. با این حال به کار بردن فرمول غلط نتیجه دیگری در پی خواهد داشت. پس اگر می خواهید رنگ بژ نسکافه ای را به دست آورید از فرمول دقیق زیر استفاده نمایید:

فرمول ترکیب رنگ موی بژ نسکافه ای

  • پایه دکلره باید هشت باشد.
  • یک دوم تیوپ بژ پایه هشت اضافه کنید.
  • به یک چهارم تیوپ طلایی پایه هشت نیاز پیدا خواهید نمود.
  • به مقدار خیلی کم یعنی حدود سه سانت قرمز خالص بیافزایید.
  • شیر نسکافه ای مورد نیاز یک چهارم تیوپ است.
  • یک چهارم تیوپ دودی پایه هشت اضافه کنید.
  • واریاسیون مورد نیاز شما بنفش است که به اندازه دو بند انگشت باید افزوده شود.
  • در نهایت نیز اکسیدان شش درصد را با مواد فوق ترکیب نمایید.

فرمول ترکیب رنگ موی بژ نسکافه ای

با استفاده از این فرمول دقیق می توانید رنگ دلخواه را به دست آورید. رنگ موی بژ نسکافه ای در طیف رنگ های بلوند قرار می گیرد. یکی از نکاتی که در تهیه این رنگ باید به آن توجه کنید خرید شامپو ضد زردی است. حتما از این شامپو استفاده نمایید تا رنگ به دست آمده متمایل به زرد نباشد.

فرمول رنگ موی بژ گرم

بژ گرم یکی از رنگ های جذاب در تناژ بژ به شمار می رود. این رنگ برای افراد سخت پسند پیشنهاد می شود. بژ گرم دارای تناژ صورتی کم رنگ است. این رنگ شگفت انگیز استایلی شیک به شما هدیه می دهد. رنگ بژ حاصل ترکیب چندین رنگ مختلف است. استفاده از فرمول زیر شما را به رنگ بژ گرم هلویی خواهد رساند.

  • به پایه دکلره هشت نیاز دارید. (فراموش نکنید حتما از شامپو ضد زردی استفاده نمایید.)
  • سه چهارم تیوپ رنگ بژ پایه هشت را بیفزایید.
  • سپس یک چهارم تیوپ رنگ کاراملی شماره نه را اضافه نمایید.
  • رنگ قرمز پایه شش مانند رنگ قبلی باید بسیار کم باشد. حدودا دو بند انگشت به این رنگ نیاز پیدا خواهید نمود.
  • رنگ هلویی پودری به اندازه تنها یک پیمانه مورد نیاز خواهد بود.
  • سه سانت واریاسیون نقره ای به ترکیب خود اضافه کنید.
  • واریاسیون بنفش به اندازه سه سانت را با ترکیب به دست آمده مخلوط نمایید.

فرمول رنگ موی بژ گرم

برای دستیابی به نتیجه مورد نظر حتما موی خود را دکلره کنید. در صورتی که موی آسیب دیده دارید می توانید به جای دکلره از رنگ ۰۰۰ استفاده نمایید. رنگ بژ گرم برای افرادی که سن بالایی دارند نیز پیشنهاد می شود. این رنگ سفیدی مو را به خوبی رفع می کند. موهای خاکستری توسط رنگ بژ پوشانده خواهد شد و چند سال جوان تر به نظر خواهید رسید.

برای تهیه رنگ بژ گرم و رنگ موی بژ نسکافه ای دو نکته را از یاد نبرید. اول از همه حتما موی خود را دکلره کنید تا به پایه مورد نظر برسد. نکته دوم استفاده از شامپوی مخصوص برای جلوگیری از تغییر رنگ مو به زرد یا سبز است. با رعایت این نکات و با استفاده از مقادیر ذکر شده به راحتی رنگ دلخواه را به دست خواهید آورد.

فرمول رنگ موی بژ گرم

کلام آخر

در این مقاله به معرفی رنگ موی بژ نسکافه ای پرداختیم و شما را با فرمول ترکیب آن آشنا کردیم. این رنگ استثنایی مخاطبان زیادی را در میان بانوان جوان و میانسال دارد. شما می توانید با استفاده از فرمول درج شده استایلی شیک و جذاب به دست آورید. مجله اینترنتی سیب اطلاعات جامعی درباره رنگ مو در اختیار شما قرار داده است. اگر علاقه مند به خواندن مقالات اینچنینی هستید، از سایر صفحات سایت بازدید نمایید.

 

مطلب پیشنهادی

ترکیب رنگ موی شنی کاراملی

  امروزه رنگ کردن مو یکی از کارهای اساسی در دنیای مد و زیبایی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *